Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka jätät koiran kakat maahan PUSSITETTUINA!

Vierailija
29.06.2014 |

Miksi teet niin?

Yllättävän usein näkee maassa koirankakkapusseja,jossa on siis kakka sisällä ja ihmettelen mikä ajatus siinä on takana? Koska pussit on maatuvia,ajattelet että paskan on parempi maatua pussissa? Luulet että joku muu kantaisi koirasi paskan roskikseen????

t.ihmettelijä

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika...missäs näin?

Vierailija
2/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt monta kertaa! Kuopiossa asustelen. Voiko älyttömämpää olla? Myös isot koirankakat keskellä asfalttikatua ärsyttää joka kerta, ja tätäkin näen monta kertaa kuussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammassa paikkaa nähnyt tien varressa,ajattelin täältä kysyä jos sattuisi joku pussittelija olemaan paikalla :D

Ap

Vierailija
4/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tai sitten se jätetään roikkumaan johonkin puun oksaan

Vierailija
5/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisalmessa olen minä törmännyt! 

Vierailija
6/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikauhee, kuinka joku viittiikin :D

Vierailija
7/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne maatuu nii kuka haluu kamtaa haisevaa paskaa mukanaan?

Vierailija
8/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäisessä Helsingissä myös tähän törmännyt. 

Vierailija
9/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös nähnyt pussitettuja paskoja ja miettinyt ihan samaa että mikä järki?! Vai ovatko vaan pudonneet kantajaltaan huomaamatta jotkut?

Vierailija
10/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuossa ei minustakaan mitään järkeä, olen myös törmännyt, espoossa ja helsingissä. Kun siis melkeinpä parempi sitten vaan jättää se paska maahan jos on todella niin laiska ettei vie roskikseen. Massa kuitenkin esim sade/välillä ainakin helsingissä myös katuja ihan pestään, vie sen kakan lopulta pois. Pussissa ei tasan sade hävitä!!!

Vierailija
11/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti ja alapeukkuja odotellessa:

Kerään ne kakat pussiin vain jos joku ohikulkija kyylää vieressä, ettei tule sanomista. En kuitenkaan jaksa raahata sitä paskapussia mukanani koko lenkkiä, joten viskaan sen pois käsistäni heti kun kukaan ei ole näkemässä. Jos kukaan ei alunalkaen näe, en kerää ollenkaan.

Joo, oon laiska paska, paha ihminen jne mutta vastasin nyt rehellisesti

Vierailija
12/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkiä matkoja te kannatte paskaa mukananne? Vai tiputatteko ekaan vastaantulevaan roskikseen, vaikka se olisi jonkun oma roskis?

Vierailija
13/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arvellut johtuvan siitä että roskis ei ole ihan lähistöllä,mutta ei kai kukaan oleta jonkun muun kantavan sitä roskiin :D? Siksi olisi kiva saada vastaus joltain joka harrastaa tätä..

Ap

Vierailija
14/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koirien kakalle ei ole roskiksia niin ajattelemattomat voivat toimia noinkin.

Nyt kaikki ahdistelemaan ainakin kaupungin kiinteistöjen roskiksiin kakkatarrat

http://www.rosknroll.fi/palvelut/jateneuvonta/koirankakkaroskis/

Vierailija
15/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:01"]

Rehellisesti ja alapeukkuja odotellessa:

Kerään ne kakat pussiin vain jos joku ohikulkija kyylää vieressä, ettei tule sanomista. En kuitenkaan jaksa raahata sitä paskapussia mukanani koko lenkkiä, joten viskaan sen pois käsistäni heti kun kukaan ei ole näkemässä. Jos kukaan ei alunalkaen näe, en kerää ollenkaan.

[/quote]

Juuri olin tulossa samaa sanomaan

Vierailija
16/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:01"]Rehellisesti ja alapeukkuja odotellessa:

[/quote]

Ehkä kaltaisiasi on sitten enemmänkin!

Ap

Vierailija
17/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa oli myös näitä pussittajia. Ne pussithan on tosi ihania, kun ne menee ruohonleikkuriin ja sitä paskaista muovisilppua on sitten ihan joka paikassa. Olen ajatellut, että pussittajalla on joku megaluokan angsti vihertyöntekijöitä kohtaan niin että hänestä on ihana ajatella, että joku tonnin kuussa tienaava nuori kesätyöntekijä saa upottaa kätensä hänen koiransa paskaan ja kaivella sitä irti työkaluista ja pyyhkiä hanskoistaan. Muuta syytä en oikein keksi kuin tuollainen kyykyttäminen.

Vierailija
18/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:01"]Rehellisesti ja alapeukkuja odotellessa:

[/quote]

Eikö olisi helpompaa antaa se koira pois? Tuskin jaksat sitä muutenkaan kovin hyvin hoitaa.

Vierailija
19/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan toitotetaan, että kakka pitä kerätä pussiin. Toiveenne on siis toteutettu.

Mun lenkillä Helsingin kantakaupungin rannalla ei juuri ollut roskiksia enkä todellaan ruvennut kantamaan sitä koko pitkää lenkkiä. Siispä heitin pussin sivuun.

Ja ko. koira on ollut autuaammilla metsästysmailla jo 17 vuotta, joten turha alkaa valistaa. Nyt meillä ei ole koiraa eikä asuta enää siellä.

Vierailija
20/57 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:01"]

Olen arvellut johtuvan siitä että roskis ei ole ihan lähistöllä,mutta ei kai kukaan oleta jonkun muun kantavan sitä roskiin :D? Siksi olisi kiva saada vastaus joltain joka harrastaa tätä..

Ap

[/quote]

Niin siis voisitko vastata kysymykseeni: miten pitkän matkan kuljet koiran paskaa kantaen?

T. 13 ja unohdin vastata aloitukseen: oma koira paskoo hoitamattomalle aluelle, joten paskoa sopii ja se saa siihen jäädä. En kantaisi paskaa mukanani ja selitys on että 10 kilsan lenkki paskapussi kädessä ei vaan kiinnosta. Mutta siis minäkin kysyin: miten pitkän lenkin kuljetat oman koiran paskaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi