Taas tuo naapurin äiti lähti lenkille
On nykyään niin timmissä kunnossa, että ihan kateeksi käy. Ulkona aivan karsea ilma, sataa ja tuulee. Mitä tekee tuo naapurin äiti: laittaa napit korville, lenkkarit jalkaan ja lähtee juoksemaan. Voi kun jaksaisi itsekin.
Kommentit (20)
Mä inhoan juoksemista mutta taidan lähteä vielä heittämään pyörälenkin...en kylläkään ole vielä timmissä kunnossa kaukana siitä :D
Sateessa juokseminen on muuten ihanaa.
Itekään en jaksanut ennen tehdä yhtään mitään. Nykyään juoksen 4 krt viikossa, oli ilma mikä hyvänsä ja käyn 3-4 krt viikossa salilla. Oon muuttanut elämäntavat ihan täysin viime joulukuussa, painoin silloin 83 kg ja nyt 61 kg. Olen todella itsevarma nykyään, kaikki kehuvat uutta ulkomuotoa ja seksi on avomiehen kanssa parempaa kuin koskaan. Suosittelen aloittamaan lenkkeilyn! :)
Äää, säikähdin että joku naapuri kyylää mua, mutta lähdinkin tuntia aikasemmin :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:45"]Äää, säikähdin että joku naapuri kyylää mua, mutta lähdinkin tuntia aikasemmin :D
[/quote]
Sama kävi mielessä. Just tulin lenkiltä. :D
Se on saanut miehensä ymmärtämään, että tarvitsee omaa aikaa ainakin tunnin joka päivä.
Mä olen huono juoksemaan etten kehtaa, hengästyn nopeesti ja rintaan sattuu. Mutta tykkäisin olla kiinteä. Paljon pitää juosta päivässä ja monena päivänä viikossa että kiinteytyy?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:50"]
Mä olen huono juoksemaan etten kehtaa, hengästyn nopeesti ja rintaan sattuu. Mutta tykkäisin olla kiinteä. Paljon pitää juosta päivässä ja monena päivänä viikossa että kiinteytyy?
[/quote]
5km/pv
6pv/vk. plus kuntosali päälle.
Mä tykkäisin juosta mutta kun hoitajia ei ole ja lapset vielä sen verran pieniä niin se täytyy tehdä lasten kanssa niin että pyöräilevät mukana..ja kun pyöräily on vielä vähän sitä sun tätä niin ylämäet ja alamäet talutellaan, apparit jää kuoppaan jumiin, selästä vauhtia, törmäillään jne..tänään juuri käytiin tällä kokoonpanolla lenkillä ja ei ole herkkua vaikka kuinka juoksemisesta tykkäisi..ei saa sataa metriä pidempäö yhtäjaksoista pätkää juostua. No ehkä viiden vuoden päästä pääsen ihan yksin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:56"]
Mä tykkäisin juosta mutta kun hoitajia ei ole ja lapset vielä sen verran pieniä niin se täytyy tehdä lasten kanssa niin että pyöräilevät mukana..ja kun pyöräily on vielä vähän sitä sun tätä niin ylämäet ja alamäet talutellaan, apparit jää kuoppaan jumiin, selästä vauhtia, törmäillään jne..tänään juuri käytiin tällä kokoonpanolla lenkillä ja ei ole herkkua vaikka kuinka juoksemisesta tykkäisi..ei saa sataa metriä pidempäö yhtäjaksoista pätkää juostua. No ehkä viiden vuoden päästä pääsen ihan yksin.
[/quote]
Oletko yh vai eikö miestä kiinnosta vahtia lapsia?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:56"]
[/quote]
Oletko yh vai eikö miestä kiinnosta vahtia lapsia?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:50"]
[/quote]
Aloita kevyesti ja lopulta huomaat että haluat juosta ja kiinteys tulee siinä sivussa.
C25K eli Couch to 5 kilometers voisi olla hyvä aloitteluohjelma. Sen saa esimerkiksi ainakin Windows-puhelimeen. Joku 3 kertaa viikossa juoksua on hyvä aloittelutahti.
Jillian Michaels on tehnyt treeni-videoita youtuben täydeltä. Ei ehkä juoksulenkin voittanut vaihtoehto, mutta erittäin tehokasta sohvalla istumisen sijaan. Lapset nukkumaan ja äippä jumppaamaan!
Eiks sillä ollu vaatteita lainkaan? Napit korvissa ja lenkkarit jalassa..
No kunhan nyt kerran viikossakin käy, niin sekin on jo todella loistavaa. Parempi, kuin ei ollenkaan!
Juokseminen on niin kätevää. Mullakin on mies joka ei jaksa paljon vahtia vauvaa, mutta aina voin juosta puoli tuntia ihan täysillä ja saan hien pintaan ja adrenaliinin virtaamaa. Juoksemiseen jää koukkuun ei siihen mene paljoa aikaa.
Se naapurin äiti olin varmaan minä :D Lähdin juoksemaan klo 20.30 ja tulin klo 21.00 takaisin. Sitten imetin vauvan ja nyt vielä pepputreenit youtubesta pyörimään.
Mä juoksin vauvan/taaperon kanssa.lapsi (halpoihin) juoksurattaisiin illalla uniaikaan, nukahti lenkillä ja sitten kippasin sänkyyn :)
Ilmoita sossuun, eihän tuosta mitään tule, että äiti vaan juoksee pitkin pusikoita ja lapset ikävöi äitiään.