Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsekäs mies, vituttaa

Vierailija
23.07.2014 |

Mun mies on täydellisen itsekäs. Ei jaksa vaivautua tekemään mitään jos ei siitä itse mitenkään hyödy. Esimerkiksi ei ole ikinä laittanut lapsia nukkumaan, joten olen hoitanut sen työn kaikki ne 15 vuotta kun meillä on pikkulapsia ollut. Ihan joka ilta. Ei kertaakaan ole hoitanut tietenkään yöheräämisiäkään, vaikka pahimmillaan uupumiseni takia söin mielialalääkkeitä ja olin henkisesti aivan loppu kun en ollut yli 10 vuoteen nukkunut kokonaista yötä. Ei tee kotitöitä, suunnittelee kaikki menonsa ja perheen menot oman aikataulunsa mukaan. En päässyt mihinkään kotoa ilman lapsia vuosikausiin kun hän halunnut hoitaa omia lapsiaan. Kotona pitää väistellä miestä ettei vahingossa ole hänen kulkureitillään, koska hän saa hepulin jos joutuu väistämään. Kiukuttelee kuin pikkulapsi jos kokee joutuvansa tekemään jotain "liikaa", esim. kantamaan kaksi ostoskassia jos minä kannan yhden. Kesälomalla katsoo olevansa oikeutettu vaikka makaamaan sohvalla 24/7, koska on lomalla. Ei puhu minulle asioistaan, julistaa vain kuinka ei aio kertoa minulle ikinä itsestään kaikkea. Jos kerron hänelle jotain arkaluontoista terveydestäni tai ajatuksistani, hän kertoo asiani kaikilme työkavereilleen tai käyttää asiaa aseena minua vastaan joskus kun olen heikko. Hienoa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedät tuota?

Vierailija
2/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän olet valinnut jäädä. Aina on vaihtoehtoja. Siinä on annettu loistava parisuhteen ja perheenisän malli lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten siitä on tullut, ja miksi se on edelleen sinun miehesi?

Vierailija
4/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eron jälkeen kaikki voisi olla vielä helvetimpää. Ja tyydyn tosi vähään, jaksan vuoden sillä jos saan kerran seksiä tai miehen osallistumaan johonkin. Ja olen myös ihan välinpitämätön, keskityn lapsiin ja omaan elämääni, annan miehen olla niin kuin tahtoo kunhan ei ala minua tahallaan ärsyttää. Ap

Vierailija
5/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla kauheesti varaa valittaa. Jos suostut tuollaiseen, se on ihan oma ongelmasi.

Vierailija
6/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:07"]

Koska eron jälkeen kaikki voisi olla vielä helvetimpää. Ja tyydyn tosi vähään, jaksan vuoden sillä jos saan kerran seksiä tai miehen osallistumaan johonkin. Ja olen myös ihan välinpitämätön, keskityn lapsiin ja omaan elämääni, annan miehen olla niin kuin tahtoo kunhan ei ala minua tahallaan ärsyttää. Ap

[/quote]

Et sä keskity lapsiin, ethän sä välitä niiden hyvinvoinnista paskaakaan kun annat niiden kärsiä tuollaisesta isästä. Olet itse laiska ja vätys, etkä viitsi nähdä eroamisen vaivaa. Lapsesi ei todennäköisesti halua nähdä teitä enää kun pääsevät teistä eroon, ja hyvä niin. Saat nauttia sen ihanan miehesi seurasta rauhassa.

Vierailija
7/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:10"]

Sinulla ei taida olla kauheesti varaa valittaa. Jos suostut tuollaiseen, se on ihan oma ongelmasi.

[/quote]

Olisikin oma niin ei mitään väliä, mutta kun on lastenkin ongelma. Tuollaisesta tulee sairaita lapsia.

Vierailija
8/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti, omahyväinen ja itsekäs mies. Itsepähän olet kuitenkin osasi valinnut.

Vierailija
9/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:13"]

Idiootti, omahyväinen ja itsekäs mies. Itsepähän olet kuitenkin osasi valinnut.

[/quote]

Äiti on yhtä idiootti ja itsekäs, kun ei vie lapsiansa turvaan.

Vierailija
10/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuiko mies tuollaiseksi vasta kun lapsilukunne oli täynnä vai teitkö ihan tieten tahtoen tuollaisen miehen kanssa lauman lapsia? Sori, mutta ei suuria sympatioita sun suuntaasi.

Vierailija
11/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noilla lapsilla mitään ongelmaa tunnu olevan asian kanssa, nyt kouluikäisinä ovat isänsä kanssa paljonkin kun heistä ei ole enää isälleen vaivaa. Ja minuun on myös hyvät välit. Ainoa ongelma lasten mielestä on se, että miksi iskän ei tartte tehdä kotitöitä vaikka kaikki muut tekee. Se onkin sellainen kysymys johon en osaa vastata, eivätkä osaa lapsetkaan vaikka usein keskustellaan aiheesta. Ap

Vierailija
12/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:07"]

[/quote]

Et sä keskity lapsiin, ethän sä välitä niiden hyvinvoinnista paskaakaan kun annat niiden kärsiä tuollaisesta isästä. Olet itse laiska ja vätys, etkä viitsi nähdä eroamisen vaivaa. Lapsesi ei todennäköisesti halua nähdä teitä enää kun pääsevät teistä eroon, ja hyvä niin. Saat nauttia sen ihanan miehesi seurasta rauhassa.

[/quote]

Eron jälkeen pitäisi antaa lapset isälle tapaamisiin. Ymmärrän, jos ap:stä tuntuu helpommalta elää noin kuin antaa lapset isälleen ilman valvontaa.

Vierailija
13/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen poikaystävä, seurusteltiin 4 vuotta. Aivan samanlainen. Onneksi ei koskaan muutettu yhteen, ja en oikeastaan koskaan halunnutkaan, juuri tuon itsekkyyden takia.

Minä kannoin aina kauppakassit autoon (ihan sama vaikka olisi ollut selkä/niska/jalka/käsi kipeä, hän ei kantanut tasan mitään. Luulisi että kaupassakin ihmiset ihmettelisi että miksi tuo nainen vaan kantaa kaiken ja mies rentona kävelee vieressä... Mielestäni aika noloa, tunsin itseni palvelijaksi.). Kaupassa muutenkin nolasi minut esim. haukkumalla halpoja ruokia ja että hän syö vain sitä ja tätä kotonaan koska on niiiiin hyvä ihminen että luomua vain ja mahdollisimman kallista pitää saada, kailotti siis kovaan ääneen ja häpesin aina silmät päästäni kun mummot ja mammat tuijotti meitä. (kuitenkin oikeasti söi kaikkea mitä ostin ihan mielellään, piti aina kaupassa esittää)

Talvella kannoin tavarat autoon + putsasin lasit + hoidin lämmityksen yms ja mies vain istui autossa ja kun vihdoin autoon pääsin, mäkätti vain että AINA NAISILLA KESTÄÄ, MIKÄ KESTI! Olisi voinut itse tulla auttamaan.... Pihakin piti aina kolata, ei autolla muuten päässyt liikkeelle tosta noin vain.

Jos syötiin minun luona, sain siivota kaikki hänenkin jälkensä, ja tein ruoat kun hän istui vieressä ja katseli vain, kun olisi voinut tehdä esim. salaatin tai pestä perunat...... Ja sitten mäkättää koko ajan kun kestää ja kestää ja hirveä nälkä.

Ja tätä listaa voisin jatkaa loputtomiin.......

Nykyään eksä, en enää jaksanut rakastaa ja hän huomasi sen ja alkoi vittuilu oikeastaan ihan kaikesta.

Aloittajan kannattaisi puhua miehelleen suoraan miltä tuntuu jos haluaa suhdetta jatkaa.....

Vierailija
14/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se väistely ja passaaminen. Kaikki osallistuu kotitöihin. Piste. Jos ei mee kaaliin niin goodbye. Vanhakin koira oppii tavoille kun ei toista vaihtoehtoa anneta. Jämäkkyyttä Nainen! Kaulin käteen!

Vierailija
15/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät miehesi tekemään osan kotihommista ja sanot sille kuinka tärkeää se on jo esimerkin antamisena lapsille. Ja lisäksi perhe tulisi olla yhteinen, jossa jokainen osallistuu sovitulla tavalla. Parasta tietysti kun olisi itsestään selvää, että yhdessä kotia ja lapsia hoidetaan. Saisi miehesi kuulla myös sen, että tuo käytös vaikuttaa hänen ja lasten väleihin negatiivisesti. Kyllä lapset vaistoavat, jos ovat ns.riesa vanhemmalle..se on lapsille rankkaa..traumatisoivaa. Jos mun mieheni olisi tuollainen, niin pärjäisin ilmankin :)

Vierailija
16/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho Ap.... Ainoa positiivinen asia mikä tästä tuli on, että oma mieheni vaikuttaa suunnilleen super-mieheltä tuohon verrattuna. Meilläkin siis väännetään kättä siitä, ettei puntit mene tasan.

Mutta mikä olisi huonommin jos eroaisitte? Tuoko mies niin paljon rahaa taloon?

Vierailija
17/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä 14. 4 vuotta!!!!!!!

Vierailija
18/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo, raha-asiat ovat noin 40/60, minä tienaan enemmän. Mies osaa olla hyvin hankala ja arvaamaton pahimmillaan jos kokee olonsa loukatuksi ja ero voisi nostaa aggressioita pintaan. Pari kertaa olen eron nostanut pöydälle ja ne puheet on heti kostettu lapsille. Katsotaan uudestaan jokusen vuoden päästä kun lapset eivät ole enää niin haavoittuvia. Tosin mies on vanhemmiten alkanut muuttua siedettävämmäksikin, eli ehkä se kehittyy ja kasvaa aikuiseksi vielä. Ap

Vierailija
19/20 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just,taas provo..huono sellanen.

oon huomannu että nimimerkki ap laittelee tälle palstalle vähän mitä sattuu.

Vierailija
20/20 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lapsena seuraan samankaltaista tilannetta, vanhempien huono suhde ahdistaa.