Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylitietoiset! Miten löytää oma tyyli?

Vierailija
29.06.2014 |

Olen aina pitänyt pukeutumisesta ja vaatteista. Useimmiten minulla on tosi nukkavieru olo jossakin asussa, jonka  olen ajatellut  näyttävän hyvältä. Tuntuu siltä, etten kuitenkaan osaa tai ettei minulla ole silmää enkä oikein tunne kroppani hyviä ja huonoja puolia. Osaisikohan palstan tyylikkäät jeesiä?

Tykkään konstailemattomasta tyylistä, ei turhia kuoseilla tai väreillä leikkimistä. Jos pitää esimerkkejä sanoa, niin vaikkapa Olivia Palermon tyyli olisi mieleeni. Tai vaikka bloggaajista Ps. I love fashionin pelkistetty tyyli on mieleeni. Myös Alexa Dagmarin ja Strictly Stylen asukokonaisuudet ovat pääasiassa hyvin kauniita mielestäni.

Olen pitkähkö, hoikka ja minulla on leveät hartiat, pitkä selkä ja pitkät jalat. En pysty nilkkavian takia käyttämään kovin korkeita korkoja ja tämä  onkin iso kompastuskivi, sillä korot vain ovat todella naisellisen tyylikkäät. Millaisia matalakorkoisia kenkiä sitten kuuluisi yksinkertaiseen ja tyylikkääseen pukeutumiseen? Korko saisi olla maksimissaan 8 senttiä korkea, sen jalat ehkä kestävät.

Mistä löytyisi tarpeeksi pitkähihaisia ja -helmaisia paitoja tällaiselle pitkäraajaiselle? Mitä värejä suosia? Millaisia takkeja ja yläosia? Tummat farkut ja mustat pillihousut löytyy, muutamia paitapuseroita myös. Paitapuseroista pidän erityisesti mutten löydä sopivia mistään.

Auttakaa, oi tyylitaiturit! Kengät ja paidat tuottavat eniten tuskaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaa Topshopin (ja ehkä Asosin?) tall-mallistot.

Kengiksi esim chelsea-nilkkurit. Kesällä ballerinat.

Vierailija
2/2 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Chelseat näyttävät kivoilta mutta mun jalankoko on 40, taitavat olla aika laivat tämän kokoisessa jalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä