Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa olet käynyt koronatestissä?

Vierailija
29.06.2021 |

Kukaan meidän perheenjäsenistä ei ole käynyt testissä kertaakaan. Ollaan eletty varovaisesti pidetty etäisyyttä ja ei ole haluttu kuormittaa terveydenhuoltoa. Nyt kun seuraa miten jalkapalloturistit käy hupireissun jälkeen useita kertoja tuntuu oma toiminta liian kuuliaisia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Ei ole ollut tarvetta, kun ei ole ollut oireita tai altistumisia.

Vierailija
2/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään enkä haluakaan käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kerran töissä tarvitsi neg. Testi tuloksen.

Vierailija
4/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Oireita on kyllä ollut ja välillä huomannut joitain altistumispaikkojakin missä tullut oltua joten on voinut vaikka ollakin jo korona mutta eipä ole tullut testattua.

Vierailija
5/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Vierailija
6/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ja olen elänyt ihan normaalisti ja nähnyt ystäviä ynm.

Vierailija
7/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs kerta todensanoi... Eli neljästi. Viimeisellä kerralla tuli iloviesti tekstarilla. Ehdin just lukea sen, kun infektiolääkäri soitti. Miehellä tuli jo tokasta, tyttärellä ekasta ja pojalla kolmannesta.

Itse teen ihmistyötä eli pakko mennä testiin aina, jos pikkuisenkin kurkku kuivasi yms. Siksi minut oli testattu kolmesti jo aiemmin. Viimeisellä kerralla menin oireettomana, koska samana päivänä tuli pojalle positiviinen. Osattiin epäilläkin. Oli altistunut ja sitten tuli lievää kurkkukipua. Sehän se oli. Saman tuloksen saimme kaikki. Tosi pienellä meni. Lapsista toisella päivä lievää kurkkukipua, toisella ei mitään oiretta. Minulla ja miehellä 3-4 päivää lievää flunssaoiretta ja kurkkukipua. Emme ole nuoria ja sporttisia vaan viisikymppisiä. Kummallakin miehen kanssa ylipainoakin vielä.

Vierailija
8/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa, koska sanottiin, että koulussa lapset eivät saa tartuntaa ja muita altistumisteitä meidän perheessä ei oikein olekaan. Ajoittain on ollut kurkku kipeänä, nuhaa ja helmi-maaliskuussa 2020 saattoi olla koronakin, kuka tietää, kun silloin ei vielä tutkittu. Otamme rokotteet. Olemme ostaneet kotitestejä. Nenänkaivuuseen emme edelleenkään mene  vain siksi, että lasten on pakko käydä lähikoulua!

Vierailija
9/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syksyllä, kun muutin maasta toiseen. Huomenna menen toisen kerran, että pääsen lomamatkalle.

Vierailija
10/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Ystävilläni tosi mennyt ohjeistukset hyvin perille. Eräs käynyt testissä 5 kertaa, toinen 3 kertaa. Useat käyneet 1-2 kertaa. Minä olen ollut kerran kipeänäkin, mutta koronan alkuaikoina kun olin varaamassa aikaa testiin, kysyi hoitaja että onko mulle ok, että mun tiedot menee johonkin kansainväliseen tietojärjestelmään. Kysyin, että mikä tällainen järjestelmä on, niin ei osannut vastata. Totesi että sinne menee vaan mun hetu ja perustiedot. En sitten mennyt.

Outoa oli, ettei puhelua oltu kirjattu kantaan, vaikka kerroin sairauden oireista. Muuten on aina pienimmätkin varmistukset näkyneet kannassa.

Vierailija
11/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Lapset 0 kertaa.

Vierailija
12/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona testin tulisi olla työttömille pakollinen

Vierailija
13/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. Lapsi on käynyt 3 kertaa viime vuoden puolella, että pääsee päiväkotiin. Hänen negatiivinen testi riittänyt, kun itsellä ei ole ollut oireita. Nyt en enää aio lasta piinata koronatesteillä. Olen vienyt pikkunuhassa päiväkotiin jo monta kertaa sillä periaatteella, että soittavat sitten, jos pitää hakea. Kertaakaan ei ole soitettu.

Vierailija
14/14 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Ystävilläni tosi mennyt ohjeistukset hyvin perille. Eräs käynyt testissä 5 kertaa, toinen 3 kertaa. Useat käyneet 1-2 kertaa. Minä olen ollut kerran kipeänäkin, mutta koronan alkuaikoina kun olin varaamassa aikaa testiin, kysyi hoitaja että onko mulle ok, että mun tiedot menee johonkin kansainväliseen tietojärjestelmään. Kysyin, että mikä tällainen järjestelmä on, niin ei osannut vastata. Totesi että sinne menee vaan mun hetu ja perustiedot. En sitten mennyt.

Outoa oli, ettei puhelua oltu kirjattu kantaan, vaikka kerroin sairauden oireista. Muuten on aina pienimmätkin varmistukset näkyneet kannassa.

Sori kirjoitusvirheet, puhelin tykkää korjata väärin🙄