Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin raskauden jälkeen farkut jalkaan?

Vierailija
29.06.2014 |

1kk synnytyksestä ja on tosi kireät, en voi käyttää omia vaatteita :( 5kg vielä jäljellä omaan painoon, imetän. Onko huonosti lähtenyt?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni parin kuukauden päästä. Synnytyksen jälkeen kaikki raskauskilot lähti heti, mutta levenneen lantion palautumiseen meni pari kk :) hyvin on sullakin lähtenyt kilot!

Vierailija
2/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustavat farkkulegginsit jalassa lähdin synnäriltä. Joustavat ja olivat mukavat mutta näyttävät aivan normifarkuilta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni heti kotiutuessa, mutta ei se tarkoita että joku muu palautuisi liian hitaasti jos hänellä ei mene. Itse palauduin tosi nopeasti, tosin ei raskaudenkaan aikana tullut kuin reilu 8kg.

Vierailija
4/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole ihme, kun on vielä se viis kiloa ylimääräistä. Mulla sama tilanne, 2kk synnytyksestä.

Vierailija
5/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen jälkeen olin parissa viikossa housuissani, mutta toka ja kolmannen jälkeen kestikin viikkoja, taisi mennä useampi kuukausikin.

Vierailija
6/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni koon 36 farkut heti sairaalasta kotiin tullessa, mutta pidin mielummin löysempiä housuja tikatun alapään hyvinvoinnin vuoksi. :D

Vierailija
7/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen raskautta kokoa 44, mutta suoraan synnäriltä lähdin 25-tuumaisissa pillifarkuissa ja pyykkilautavatsan kanssa jokaisen kunnon av-mamman tapaan.

Vierailija
8/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:43"]

Mä olin ennen raskautta kokoa 44, mutta suoraan synnäriltä lähdin 25-tuumaisissa pillifarkuissa ja pyykkilautavatsan kanssa jokaisen kunnon av-mamman tapaan.

[/quote]

ja pillukin tiukempana kuin koskaan ;)

Vierailija
9/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin synnäriltä farkut jalassa.

Vierailija
10/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat vanhat housut eivät mahdu jalkaan edelleenkään, synnytyksestä nyt 9 kuukautta. Painoa 2-3 kiloa enemmän kuin ennen raskautta, vyötärönmittakin vain pari senttiä leveämpi, ja vanhat koon 38 yläosat menevät päälle heittämällä. Mutta alavatsassa on joku 5 senttiä lisää aiempaan, enkä viitsi edes ajatella farkkujen tuumakokoa... Tarkoitus on nyt alkaa jumpata kunnolla, mutta sen verran luovutan, että käyn huomenna alennusmyynneissä katselemassa uusia housuja, mallitkin taitavat mennä uusiksi. Ei nimittäin ole mitään takeita siitä, että vartaloni palautuu raskautta edeltäneeseen muotoonsa.

Vierailija
11/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät jalkaan jo synnäriltä kotiuduttua, mutta normaaliin tapaan ilman kiristystä kuukauden päästä kun raskauskiloja oli enää 2 jäljellä.

Vierailija
12/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin jo synnäriltä farkut jalassa, tosin en saanut kuin 7 kiloa raskauden aikana lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi