Mennäänkö piilolasitarkastukseen piilarit silmissä vai ilman?
Varasin ajan optikolle piilolasitarkastukseen ja nyt en siis kuollaksenikaan muista pitääkö sinne mennä piilarit vai silmälasit päässä? Kyseessä on siis vahvuuksien päivittäminen. Kiitos avusta!
Kommentit (6)
Nyt on kyllä pakko kakkoselta kysyä, että pidätkö piilareita koko ajan, jos sinulla ei ole laseja ja ilman et näe?
Ilman piilareita mennään näön tarkastukseen!!!!!!!!!!!!!!! Eihän sitä näköä voi tarkistaa jos näkee piilareilla kirjaimet taululta
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:59"]
Nyt on kyllä pakko kakkoselta kysyä, että pidätkö piilareita koko ajan, jos sinulla ei ole laseja ja ilman et näe?
[/quote]
En pidä kokoajan, mutta jokapäivä sen 12-14 tuntia :) Mutta liikenteessä ja töissä ja lukiessa jne on pakko. Onhan niitä sellaisiakin linssejä, joita voi pitää yötäpäivää.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:07"]
Ilman piilareita mennään näön tarkastukseen!!!!!!!!!!!!!!! Eihän sitä näköä voi tarkistaa jos näkee piilareilla kirjaimet taululta
[/quote]
Ne piilarit saa hetkessä otettua pois päästä!!!!!!!!!!!!!!
Näille huutajille (4 ja 6) voisin todeta, että lukaisetteko tuon alkuperäisen viestin uudelleen. Kyse on siis vahvuuksien päivittämisestä, joten itse siis uskoisin että tarkastukseen pitäisikin mennä piilarit päässä, jolloin ensin selvitellään mikä on näkökyky nykyisten piilareiden kanssa. Mutta ehkä löytyy vielä joku, joka asiasta tietää paremmin kuin minä...
Kai ne saa siellä poiskin, jos tarve vaatii... Itse menisin linssit päässä, koska ilman niitä en oikein näe, eikä minulla ole laseja.