Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin lapseni adoptoitavaksi. Kysyttävää?

Vierailija
29.06.2014 |

Niin tapahtui.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt aihekenttään mitään sen enempää sanottavaa. On edelleen tyhjä oli vaikka tapahtuneesta on aikaa.

Vierailija
2/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit? Kauanko siitä on aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni Ruotsin reissu?

Vierailija
4/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:53"]Miksi annoit? Kauanko siitä on aikaa?

[/quote]

En viitsi kertoa tarkemmin koska, sillä tapauksia on Suomessa niin vähän. Sanotaan vain että siitä on joitain vuosia.

Annoin koska elämäntilanteeni oli sekava enkä ole koskaan halunnut lapsia.

Vierailija
5/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:53"]Miten meni Ruotsin reissu?

[/quote]

En tiedä yhtään mitä tarkoitat.

Vierailija
6/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö usein mitä lapselle kuuluu? Olen adoptioäiti ja voin kertoa omasta puolestani, että adoptoitu lapsemme on erittäin rakastettu ja tekisin mitä vaan lapsen onnen ja hyvän olon puolesta. Lapsen synnyttänyttä äitiä arvostamme erittäin paljon.

Vierailija
7/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos annoit jos kerta et lasta halunnut/ voinut pitää! On paljon "turhia" abortteja ja vauvasurmia jne.. Olet hieno ja vahva ihminen!!

Vierailija
8/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:53"]

Miten meni Ruotsin reissu?

[/quote]

Et taida erottaa ammattivalittajan kirjoitustapaa? Ei selvästi ole hän.

Vierailija
9/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:04"]Mietitkö usein mitä lapselle kuuluu? Olen adoptioäiti ja voin kertoa omasta puolestani, että adoptoitu lapsemme on erittäin rakastettu ja tekisin mitä vaan lapsen onnen ja hyvän olon puolesta. Lapsen synnyttänyttä äitiä arvostamme erittäin paljon.

[/quote]

Mietin lapsen kuulumisia usein. Etenkin hänen syntymäpäivänään ja tietysti juhlapyhinä. On mukavaa kuulla, että arvostatte lapsen biologista äitiä, mutta minä en ole äiti vaan biologinen isä. Ikävää kuulla, että ette muista lapsen biologista isää koskaan.

Vierailija
10/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:05"]Hyvä jos annoit jos kerta et lasta halunnut/ voinut pitää! On paljon "turhia" abortteja ja vauvasurmia jne.. Olet hieno ja vahva ihminen!!

[/quote]

Kiitos. Olen mies joten aborttia en olisi voinut tehdä. En koskaan olisi voinut vahingoittaa lasta. Koin kuitenkin ettei hänen olisi ollut hyvä olla minun kanssani.

Vierailija
11/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:04"]Mietitkö usein mitä lapselle kuuluu? Olen adoptioäiti ja voin kertoa omasta puolestani, että adoptoitu lapsemme on erittäin rakastettu ja tekisin mitä vaan lapsen onnen ja hyvän olon puolesta. Lapsen synnyttänyttä äitiä arvostamme erittäin paljon.

[/quote]

Mietin lapsen kuulumisia usein. Etenkin hänen syntymäpäivänään ja tietysti juhlapyhinä. On mukavaa kuulla, että arvostatte lapsen biologista äitiä, mutta minä en ole äiti vaan biologinen isä. Ikävää kuulla, että ette muista lapsen biologista isää koskaan.

[/quote]

Valitettavasti isästä emme tiedä mitään. Jostain kuitenkin lapsemme on perinyt ihanat piirteensä. Osa tietenkin isältään. Olet ajatellut lapsen parasta antaessasi heidät adoptoitavaksi.

Vierailija
12/12 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no missä lapsen äiti sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä