Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla menossa elämäntaparemontti, esim painonpudotus, kiinteytys tms..?

Vierailija
29.06.2014 |

Kerrohan kuulumisia.

Mitat nyt 76,5/165.

Kaksi vuotta sitten paino 98kg.

Nyt vielä noin 10 kg pitäis saada pois, tavoite on että saavutettu viimeistään vuoden päästä.

Olen yrittänyt syödä terveellisemmin ja kevyemmin, mutta en kiellä itseltäni täysin kaikkia herkkuja, syön siis siten, että pystyn noudattamaan ruokavaliota loppuelämän. Kaiken maailman diettejä on tullut kokeiltua, ja nehän ei kestä.. Nyt kesällä menee jäätelöä vähän liikaakin, se on paheeni nyt.

Syön mahdollisimman paljon salaatteja, broileria, rasvatonta maitorahkaa, ananasta ym.

Liikuntapuoli: lenkkeilen: joko reipasta kävelyä ja välillä hölkkää tai sitten otan sauvat mukaan ja sauvakävelen. Lenkit 20-60 minuuttia kolme-neljä kertaa viikossa. Salilla pyrin käymään vähintään kerran viikossa, usein kolmestikin.

Olisi kiva jutella muiden kanssa, joilla menossa myös jonkinlainen laihdutusjuttu. Kerro hieman omasta ruokavaliosta ja liikunnasta! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Muutos meneillään ja liikuntaa säännöllisesti , katson vähän mitä suuhuni laitan, vuodessa lähti 10 kg veks. Kropaltani sellainen että ei minusta laihaa saa vaikka kuinka tekisin töitä sen eteen.

voimaa löytyy kropasta ja jaksaa paremmin..eikä tässä vielä kaikki..miehet ovat alkaneet katsoa " sillä silmällä" vaikka mikään kaunotar en olekaan..ehkä huomanneet kun ryhti parantunut..vyötärö löytynyt..tsemppiä sulle!

Vierailija
2/6 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aina "hoikka" mutta kroppa on täynnä löysää nahkaa eikä oikein voi rannoilla bikineissä loikoilla. No, sain 10 kg pois painosta vaikka olin ns. hoikka. Nyt olen hankkinut lihaksia tilalle ja paino on noussut taas 3 kg. En haluaisi olla tällainen rääpäle vaan vahva ja ryhdikäs. Olen vuosia syönyt kasvispainotteisesti mutta nyt olen löytänyt proteiinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla elämäntaparemontin syynä on raskaus, nyt viikolla 9. Ennen raskautta söin mitä sattuu, miten sattuu, lähinnä eineksiä ja suklaata. Olin (olen) ns. laihaläski, joten ainakaan toistaiseksi tarvetta painonpudotukselle ei ole. Omiin ruokailutottumuksiin heräsi siinä vaiheessa kun aloin miettimään haluanko oikeasti syöttää lapselleni pitkälle jalostettuja lihapullia illasta toiseen eikä lapseni tunnistaisi kirsikkatomaattia sellaisen nähdessään.

Vierailija
4/6 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen 170cm ja painan normaalisti alle 75kg. Synnytin kuukausi sitten ja painoni on kauhukseni nyt 89kg o____O

Olen ruennut lenkkeilemään hullun lailla ja katson tosi tarkkaan mitä syön. Mielellään 5-10kg kesän aikana pois! En ole koskaan elämässäni tuntenut oloa näin läskiksi ja ällöttäväksi :(

Vierailija
5/6 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin muuttaa kielteisyyteen vivahtavaa ajatusmaailmaanii parempaan suuntaan.Opettelin puoliväkisin näkemään asioitten valoisia puolia, ottamaan ihmisten kommenteista kiitokset vastaan, näkemään lenkkipolulla kauniin luonnon ja linnut, ottamaan näistä valokuvia ja pysähtymään. Aiemmin olin suorituskeskeinen ja liikunta pakkotoistoa ja tavoitteellista. Liikun edelleen, mutta voimalla hyvin ja pitämällä silmät pois mittareista.

Vierailija
6/6 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömisten perään on täytynyt alkaa katsoa sairauden vuoksi, vaikka varsinaista ylipainoa ei ole.

kehonkoostumusmittaus sai minut myös taas salille sillä lihasta on kropassani turhan vähän ja rasvaa taas liian paljon. lihasvoima on myös sen verran vähän että huolestutta, missä kunnossa olen esim keski-iässä, jos nyt 25-vuotiaana lihaksia on keskimääräistä vähemmän.

aerobinen kunto on onneksi ihan hyvä :)