Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen seurustelee kansallismielisen rasistijuntin kanssa?

Vierailija
29.06.2014 |

Sellaisen umpijuntin skinin näköisen kaljaa litkivän Suomileijonapellen kanssa. Eikö nainen yleensä ole tyypillinen vuokralähiössä asuva röökaajaläski? Ihmetyttää vaan. Onneksi itselläni on fiksu ja komea mies Balkanilta eikä mikään apinan tasolle kehityksessä jäänyt megajuntti. :)

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti olet sinä ap, haukut muita ihmisiä. Hopi hopi muuta pois Suomesta, vapaa ja turvallinen maa kelpaa kuitenkin asua.

Vierailija
62/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kaikki halutaan ymmärtää väkisin niin, että päästään inisemään. En tunne yhtäkään normaalia naista, joka olisi kiinnostunut skinin näköisistä miehistä, jotka kantavat Suomileijonakoruja ja ovat avoimesti rasisteja. Ihme piireissä liikutte, jos kyseisen kaltaiset miehet ovat kuumaa riistaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:37"]Olen hyvin kansallismielinen ja isänmaallinen. Olen ylpeä kotimaastani. Suomeen on rakennettu mielestäni ehdottomasti yksi maailman parhaista yhteiskunnista. Tämän maan edestä on uhrauduttu, taisteltu ja kuoltu. Mutta samalla tarmolla ja yhteishengellä täällä on kuitenkin osattu elää myös rauhassa, sekä ahkerasti ja tunnollisesti rakentaa tätä maata. Tässä olisi aika paljon opiksi otettavaa monilla sellaisilla mailla, joissa ei mitään muuta osata tehdä kuin riehua ja mellastaa, ja joista ihmiset joutuvat pakenemaan surkeita elinoloja. Miksi on junttia olla iloinen, kiitollinen ja ylpeä tästä kaikesta sen sijaan, että häpeilisi ja työntäisi päätänsä pensaaseen? Ja mitä tekemistä tällä on rasismin kanssa?

[/quote]

Et lukenut aloitusta?

[/quote]

Kyllä luin, enkä ymmärrä sitä alkuunkaan. En myöskään ymmärrä, miksi jotkut naiset retkahtavat syrjäytyneisiin lähipubien alkoholistireppanoihin. Jos jotkut näistä reppanoista sattuvat olemaan kansallismielisiä, niin ongelma tuskin on se kansallismielisyys, vaan se reppanuus, juoppous ja syrjäytyneisyys. Kansallismielinen on jokainen, joka hiukankin osaa käyttää päätänsä ja miettiä, miten helvetin hyvä Suomessa on asua ja elää verrattuna lähes mihin tahansa muuhun maailmankolkkaan. Aloitus antaa ymmärtää, että kansallismielinen juoppo olisi jotenkin huonompi kuin ei-kansallismielinen juoppo, ja sitä en nyt oikein tajua.

[/quote]

Eikö siinä puhuttukaan kansallismielisestä ja rasistista? Eli siis äijä joka on noita molempia. Käsitätkö? Eli siis ukko joka on kansallismielinen sekä myös rasisti.

[/quote]Eli (suomalainen) kansallismielisyys on aloituksen mukaan ei-arvostettava, huono määre ihmisessä. 

Vierailija
64/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jamaikan lippu jonkun rastafarin vaatteissa on tosi cool, mutta Suomen lippu suomalaisen ihmisen vaatteissa on junttia? Onko maailmassa yhtään toista maata, jossa näin yleisesti halveksitaan omaa, hienoa kansakuntaa ja sen kauniita symboleja?

Vierailija
65/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:52"]Mullakin on mies joka on kansallismielinen mutta ei rasisti enkä kuuna päivänä vaihtaisi toiseen en todellakaan edes sun balkanilaiseen ap!

[/quote]

En sulle antaisikaan. ;)

Ap

Vierailija
66/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tehdä aplle ja kumppaneille piiitkään listan siitä mitkä kaikki asiat Suomessa on paremmin kuin muualla mutta en jaksa vaivautua...ap ole sinä vaan onnellinen sen balkanilaises kanssa äläkä turhaan vaivaa pikku päätäsi toisten asioiden vatvomisella. Me kaikke emme himoitse sinun balkanilaista miestäsi ja veikkaan että aika moni meistä on salaa onnellinen siitä että on löytänyt juuri suomalaisen miehen kumppanikseen. Itse olen aikoinaan seurustellut kahdenkin ulkomaalaisen kanssa ja voin sanoa OMA MAA MANSIKKA MUU MAA MUSTIKKA.

rasismi muuten on hanurista mutta kansallismielisyys on todella hieno asia!

Vierailija
67/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:55"]

Täällähän kaikki halutaan ymmärtää väkisin niin, että päästään inisemään. En tunne yhtäkään normaalia naista, joka olisi kiinnostunut skinin näköisistä miehistä, jotka kantavat Suomileijonakoruja ja ovat avoimesti rasisteja. Ihme piireissä liikutte, jos kyseisen kaltaiset miehet ovat kuumaa riistaa.

Ap

[/quote]

Mun miehellä on Suomen leijona koru....mitä vikaa siinä on? Mun mies ei ole skini eikä millään muotoa rasisti.

Vierailija
68/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:55"]

Ap

[/quote]

Mun miehellä on Suomen leijona koru....mitä vikaa siinä on? Mun mies ei ole skini eikä millään muotoa rasisti.

[/quote]

Ei mitään, jos ei ole rasisti eikä skini.

Ap

Vierailija
69/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:52"]Mullakin on mies joka on kansallismielinen mutta ei rasisti enkä kuuna päivänä vaihtaisi toiseen en todellakaan edes sun balkanilaiseen ap!

[/quote]

En sulle antaisikaan. ;)

Ap

[/quote]

Ei kukaan kyllä huoliskaan ;)

Vierailija
70/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:30"]

Kiitos-paidat ehkä nolointa mitä on! Te liputtajat pidätte varmaan niitäkin. White traaaaash.

[/quote]

Kerrotko neropatti vielä, mitä noloa siinä on, että tunnetaan kiitollisuutta niitä kohtaan, jotka ovat uhranneet nuoruutensa, terveytensä ja jopa henkensä sen eteen, että sinäkin voit täällä huudella WT:tä varsin mukavissa elinolosuhteissa? Jos Putin vaikka parin vuoden päästä hyökkää Suomeen, ja sinäkin menetät siinä rytinässä pari läheistäsi, niin olisiko Kiitos 2016-2017-paita jotenkin nolo asia? Vai olisiko se peräti ihan ansaittu kiitos? Vapaassa maassa on se hyvä puoli, että täältä pääsee halutessaan pois. Ole hyvä vain. Suuntaa vaikka itään ensin.

Vierailija
71/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa ap:n kaltaiset yleistäjät, jotka kailottavat omaa ylemmyyttään. Hyi h*lvetti!

Vierailija
72/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhetta mun miehellä on jääkiekon fanipaita missä on oikein isolla Suomen leijona....teetkö aina paholaisen merkkiä ja pirskottelet valkosipulia tai mitä lie kun näet telkkarissa Suomen leijona vakuunan?

Vierailija
73/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:57"]

[/quote]

En sulle antaisikaan. ;)

Ap

[/quote]

[/quote]

Kuten en minäkään sinun miestäsi. ;)

Ap

Vierailija
74/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:57"]

[/quote]

En sulle antaisikaan. ;)

Ap

[/quote]

[/quote]

Kuten en minäkään sinun miestäsi. ;)

Ap

Vierailija
75/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhetta mun miehellä on jääkiekon fanipaita missä on oikein isolla Suomen leijona....teetkö aina paholaisen merkkiä ja pirskottelet valkosipulia tai mitä lie kun näet telkkarissa Suomen leijona vakuunan?

Vierailija
76/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:55"]

Ap

[/quote]

[/quote]No kun täällä av:lla muutama hysteerinen, muka-antirasistinen, kaksinaismoralistinen inisijä on päättänyt, että se - heidän omaa rasistista lempitermiään käyttäen - on white trashia.

Vierailija
77/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:55"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Ei mitään, jos ei ole rasisti eikä skini.

Ap

[/quote]

silti sun on pakko aina mainita kansallismieliyys ja hokea Suomen leijona-merkistä vaikka eivät liity nyt rasismiin millään tavalla...voitko lopettaa sen kiitos!

Vierailija
78/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:03"]

[/quote]

no mutta tasoissa ollaan...se ero meissä on että toiset saa mitä haluaa toiset joutuu tyytymään ;) minä sain juuri sen mitä halusin!

Vierailija
79/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kukaan haluaisi jotain miestä balkanilta kun voi saada suomalaisen?

Vierailija
80/87 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistolla olen töissä ja täytyy sanoa, että en "rasistijuntin" ulkonäkökriteeriä laske sen leijonahupparin varaan... On pukuakin eli turha yleistää. Kaikenlaiset naiset ovat siis "rasistijunttien" naismateriaalia, tyttöystäviä ja vaimoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän