Minkälainen nainen seurustelee kansallismielisen rasistijuntin kanssa?
Sellaisen umpijuntin skinin näköisen kaljaa litkivän Suomileijonapellen kanssa. Eikö nainen yleensä ole tyypillinen vuokralähiössä asuva röökaajaläski? Ihmetyttää vaan. Onneksi itselläni on fiksu ja komea mies Balkanilta eikä mikään apinan tasolle kehityksessä jäänyt megajuntti. :)
Kommentit (87)
Ap mun täytyy sanoa että olen todella kiitollinen siitä että mies johon rakastuin sattui olemaan oikein kunnollinen suomalainen mies...en jaksa uskoa että voisin koskaan olla onnellisesti liitossa balkanilta tulevan miehen kanssa. Liian suuri kulttuuriero. No way!
Mieheni kanssa olemme molemmat kivannäköisiä ja töissä käyviä ihmisiä, joista kumpikaan ei ome koskaan sossun luukulla norkoillut. Joten mitkään herjaukset ei mene läpi. Säälittää kuitenkin millaisiin viinaa kittaaviin, tyhmiin ja rumiin miehiin jotkut tyytyvät. Ellei sitten pidä sitä puoleensavetävänä.
Ap
Se että ollaan ylpeitä omista juuristaan, omasta isänmaastaan ja omasta perinteestään EI TEE KENESTÄKÄÄN VIELÄ RASISTIA. Rasismin määritelmä alla:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasismi
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:37"]Olen hyvin kansallismielinen ja isänmaallinen. Olen ylpeä kotimaastani. Suomeen on rakennettu mielestäni ehdottomasti yksi maailman parhaista yhteiskunnista. Tämän maan edestä on uhrauduttu, taisteltu ja kuoltu. Mutta samalla tarmolla ja yhteishengellä täällä on kuitenkin osattu elää myös rauhassa, sekä ahkerasti ja tunnollisesti rakentaa tätä maata. Tässä olisi aika paljon opiksi otettavaa monilla sellaisilla mailla, joissa ei mitään muuta osata tehdä kuin riehua ja mellastaa, ja joista ihmiset joutuvat pakenemaan surkeita elinoloja. Miksi on junttia olla iloinen, kiitollinen ja ylpeä tästä kaikesta sen sijaan, että häpeilisi ja työntäisi päätänsä pensaaseen? Ja mitä tekemistä tällä on rasismin kanssa?
[/quote]
Et lukenut aloitusta?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:14"]
Meilläkin on vaatteissa Suomen lippuja ja arvostamme todella korkealle tätä maatamme, perinteitämme ja kulttuuriamme. Emme arvota ihmistä rodun mukaan mutta olemme sitä mieltä että meillä Suomessa on monessa suhteessa kulttuurillisesti paremmin asiat kuin monessa muussa maassa. Liputuspäivinä meillä liehuu lippu salossa ja tykkäämme laulaa Finlandiahymniä...emme silti katso olevamme millään tasolla juntteja tai muutenkaan huonompia kuin sun miehes balkanilta.
[/quote]
Miten tätäkin voi kukaan alapeukuttaa? Muuttakaa muualle jos oma isänmaa ei teille mitään merkitse, tervemenoa!
[/quote]
Kuka on isänmaataan tässä haukkunut? Mähän haukuin juntteja miehiä.
Ap
[/quote] Nämä "juntit" ovat taistelleet sinullekin tämän isänmaan
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:40"]
Mieheni kanssa olemme molemmat kivannäköisiä ja töissä käyviä ihmisiä, joista kumpikaan ei ome koskaan sossun luukulla norkoillut. Joten mitkään herjaukset ei mene läpi. Säälittää kuitenkin millaisiin viinaa kittaaviin, tyhmiin ja rumiin miehiin jotkut tyytyvät. Ellei sitten pidä sitä puoleensavetävänä.
Ap
[/quote]
Tämä kuvastaa aika lailla sinun junttia ajatusmaailmaasi. Sulla siis on oikeus haukkua suomalaista miestä rumaksi mutta sun ukkoas ei saa haukkua rumaksi karvakädeksi?
mä bväitän että mun mieheni on kymmenen kertaa komeampi kuin sun balkanilaises! Olen nähnyt sikäläisiä miehiä...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:40"]
Ap
[/quote]
Tämä kuvastaa aika lailla sinun junttia ajatusmaailmaasi. Sulla siis on oikeus haukkua suomalaista miestä rumaksi mutta sun ukkoas ei saa haukkua rumaksi karvakädeksi?
[/quote]
Suurin osa aloituksessa mainituista miehistä ON rumia. Ja miestäni saat kutsua ihan miksi haluat.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:14"]
Meilläkin on vaatteissa Suomen lippuja ja arvostamme todella korkealle tätä maatamme, perinteitämme ja kulttuuriamme. Emme arvota ihmistä rodun mukaan mutta olemme sitä mieltä että meillä Suomessa on monessa suhteessa kulttuurillisesti paremmin asiat kuin monessa muussa maassa. Liputuspäivinä meillä liehuu lippu salossa ja tykkäämme laulaa Finlandiahymniä...emme silti katso olevamme millään tasolla juntteja tai muutenkaan huonompia kuin sun miehes balkanilta.
[/quote]
Miten tätäkin voi kukaan alapeukuttaa? Muuttakaa muualle jos oma isänmaa ei teille mitään merkitse, tervemenoa!
[/quote]
Ap
[/quote]
Missä noin 30-40v rasistit ovat taistelleet minulle tämän maan?
Ap
Vain me suomalaiset luullaan että ns vaatimattomuus kaunistaa tarkoittaen sitä ettei koskaan saa olla ylpeä eikä kehua sitä mitä itsellä on. Muualla maailmassa tällaiselle vaatimattomuudelle nauretaan. Ei ihme että meitä suomalaisia pidetään vähän vässyköinä kun emme koskaan osaa olla ylpeitä emmekä osaa tuoda itseämme esille. HIENOA jos jollakulla oikeasti on Suomen lippu esillä liikkuessaan ulkomailla...niin on kaikilla jenkeillä ja ranskalaisillakin. PITÄKÄÄ LIPPU KORKEALLA!
Samanlainen skinimuija varmaan valitsee kaltaisensa miehen. Itseäni kyllä ällöttää suomileijonaukot. Vielä maastonväriset housut ja maiharit jalkaan niin hyi helvetti!!!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:37"]Olen hyvin kansallismielinen ja isänmaallinen. Olen ylpeä kotimaastani. Suomeen on rakennettu mielestäni ehdottomasti yksi maailman parhaista yhteiskunnista. Tämän maan edestä on uhrauduttu, taisteltu ja kuoltu. Mutta samalla tarmolla ja yhteishengellä täällä on kuitenkin osattu elää myös rauhassa, sekä ahkerasti ja tunnollisesti rakentaa tätä maata. Tässä olisi aika paljon opiksi otettavaa monilla sellaisilla mailla, joissa ei mitään muuta osata tehdä kuin riehua ja mellastaa, ja joista ihmiset joutuvat pakenemaan surkeita elinoloja. Miksi on junttia olla iloinen, kiitollinen ja ylpeä tästä kaikesta sen sijaan, että häpeilisi ja työntäisi päätänsä pensaaseen? Ja mitä tekemistä tällä on rasismin kanssa?
[/quote]
Et lukenut aloitusta?
[/quote]
Kyllä luin, enkä ymmärrä sitä alkuunkaan. En myöskään ymmärrä, miksi jotkut naiset retkahtavat syrjäytyneisiin lähipubien alkoholistireppanoihin. Jos jotkut näistä reppanoista sattuvat olemaan kansallismielisiä, niin ongelma tuskin on se kansallismielisyys, vaan se reppanuus, juoppous ja syrjäytyneisyys. Kansallismielinen on jokainen, joka hiukankin osaa käyttää päätänsä ja miettiä, miten helvetin hyvä Suomessa on asua ja elää verrattuna lähes mihin tahansa muuhun maailmankolkkaan. Aloitus antaa ymmärtää, että kansallismielinen juoppo olisi jotenkin huonompi kuin ei-kansallismielinen juoppo, ja sitä en nyt oikein tajua.
Ap uskon että moni nainen ei pidä sinun miestäsi millään tavalla houkuttelevan näköisenä mutta ihmisarvo hälläkin on siitä huolimatta!
Minä ja mieheni ollaan myös hyvän näköisiä ihmisiä muuten ja täysiverisiä suomalaisia :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:20"]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Missä noin 30-40v rasistit ovat taistelleet minulle tämän maan?
Ap
[/quote]
Hekin saattavat hyvin olla taistelemassa, jos ja kun Putin yrittää työntää diktatuuriaan tänne lähivuosina. Eiköhän viimeistään siinä vaiheessa rupea kansallismielisyyttä löytymään "hienoistakin" ihmisistä, ja näkyvä Suomen lippu lakkaa olemasta junttiuden merkki...
Hei me ollaan lähdössä perheen kanssa reissuun parin viikon päästä...todellakin haluan nyt myös mun reppuuni Suomen leijona-pinssin! Pojalle lippis Suomen lipulla....olen ylpeä kotimaastani!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:41"]
[/quote]
Et lukenut aloitusta?
[/quote]
Kyllä luin, enkä ymmärrä sitä alkuunkaan. En myöskään ymmärrä, miksi jotkut naiset retkahtavat syrjäytyneisiin lähipubien alkoholistireppanoihin. Jos jotkut näistä reppanoista sattuvat olemaan kansallismielisiä, niin ongelma tuskin on se kansallismielisyys, vaan se reppanuus, juoppous ja syrjäytyneisyys. Kansallismielinen on jokainen, joka hiukankin osaa käyttää päätänsä ja miettiä, miten helvetin hyvä Suomessa on asua ja elää verrattuna lähes mihin tahansa muuhun maailmankolkkaan. Aloitus antaa ymmärtää, että kansallismielinen juoppo olisi jotenkin huonompi kuin ei-kansallismielinen juoppo, ja sitä en nyt oikein tajua.
[/quote]
Eikö siinä puhuttukaan kansallismielisestä ja rasistista? Eli siis äijä joka on noita molempia. Käsitätkö? Eli siis ukko joka on kansallismielinen sekä myös rasisti.
MILLAISELLE JUNTILLE SUOMEN LIPPU ON JUNTTIUDEN MERKKI!
Mullakin on mies joka on kansallismielinen mutta ei rasisti enkä kuuna päivänä vaihtaisi toiseen en todellakaan edes sun balkanilaiseen ap!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 00:41"]
[/quote]
Et lukenut aloitusta?
[/quote]
[/quote]
Eikö siinä puhuttukaan kansallismielisestä ja rasistista? Eli siis äijä joka on noita molempia. Käsitätkö? Eli siis ukko joka on kansallismielinen sekä myös rasisti.
[/quote]
Voisitko nyt sitten yksilöidä, että mitä niin pahaa siinä KANSALLISMIELISYYDESSÄ on, että se piti liittää tuohon samaan kokonaisuuteen? Ei voi olla noin vaikeaa ymmärtää lukemaansa.
Olen hyvin kansallismielinen ja isänmaallinen. Olen ylpeä kotimaastani. Suomeen on rakennettu mielestäni ehdottomasti yksi maailman parhaista yhteiskunnista. Tämän maan edestä on uhrauduttu, taisteltu ja kuoltu. Mutta samalla tarmolla ja yhteishengellä täällä on kuitenkin osattu elää myös rauhassa, sekä ahkerasti ja tunnollisesti rakentaa tätä maata. Tässä olisi aika paljon opiksi otettavaa monilla sellaisilla mailla, joissa ei mitään muuta osata tehdä kuin riehua ja mellastaa, ja joista ihmiset joutuvat pakenemaan surkeita elinoloja. Miksi on junttia olla iloinen, kiitollinen ja ylpeä tästä kaikesta sen sijaan, että häpeilisi ja työntäisi päätänsä pensaaseen? Ja mitä tekemistä tällä on rasismin kanssa?