Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhin tuntemasi tuore isä?

Vierailija
28.06.2014 |

Itse tunnen 39v:na ekan kerran isäksi tulleen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotias, joka näyttää riutuneelta 70-vuotiaalta. Lapsen äiti 44v.

Vierailija
22/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä ensi-isinä kuin ehkä noin 40 vuotiaita, mutta niitä tunnen paljon, jotka ovat viidenkympin villityksessä eronneet ja perustaneet uuden perheen nuoremman vaimon kanssa ja ovat reilusti yli 50 votiaina saaneet lapisa.

Tuntuu jotenkin luonnottamalta että eläkeikäinen papparainen yrittää kasvattaa murkkuikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Sedu just saanut lapsen 57-vuotiaana? Erään kaverin isä pariutui eläköitymisensä kunniaksi oikein sievän venakon kanssa ja saivat lapsen. Kaverin isän tarkkaa ikää en tiedä, mutta oli se jo selvästi yli 60, kun muistaisin, että synttärit oli 3-4 vuotta aiemmin.

Vierailija
24/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75!

Vierailija
25/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Oma mieheni oli 43 ja 45 lasten syntyessä, ensimmäisellä kierroksella isäytyi parikymppisenä. Aivan loistava isä. Ei puhettakaan mistään "poikien menoista" ja lomat, matkat jne. ehdottomasti lasten ehdoilla ja lapset mukana. Viikonloppuna aamu alkaa sillä, että mies miettii, mitä kivaa lasten kanssa voisi tänään tehdä. On monesti sanonut, että jälkikäteen ajatellen oli tosi lapsellinen ja itsekäs isä silloin nuorena. Aina omat tarpeet ja omat huvit oli edellä ja kaikki matkat tietysti ilman lapsia jne. Ainoastaan siitä on sanonut, että näiden pienten kanssa on komentaminen jäänyt pienemmäksi ja tulee hemmoteltua liikaa. Vanhemmat lapset laitti vaan tylysti järjestykseen, nykyään eläytyy liikaa lasten ajatteluun ja tunteisiin.

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:53"]

Yleensä vanhemmat isät ovat melkein parempia isiä,ainakinm jos heillä on lapsiaennestään.Ensimmäisten lasten aikaan on oltu nuoria eikä työn takia ole aikaa riittänyt vaikka olisi kuinka kunnollinen eikä mikään hunsvotti.Vanhempana ymmärtää lasten arvon,sama pätee usein myös äitiin,mutta naisella tulee biologia vastaan.Itse olin isäni ainoa,hän sai minut 44-vuotiaana,silloin pidettiin vähän erikoisena kun olin kuopus ja esikoinen.Parempaaisää en olisi voinut saada.Tyttäreni syntyi isänsä 50-vuotispäivälahjaksi,ja hyvä ja kannustava isä hänkin oli ja on edelleen.

[/quote]

Vierailija
26/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman laatu heikkenee 35 ikävuodesta lähtien ja vanhojen isien lapsilla enemmän sairauksia vanhemmiten. Tosin isät eivät ole näkemässä lapsiensa keski-ikäistymistä kuitenkaan, joten heidän ei tarvitse tätä ikävää tosiasiaa todistaa.

Vierailija
27/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:53"]

Yleensä vanhemmat isät ovat melkein parempia isiä,ainakinm jos heillä on lapsiaennestään.Ensimmäisten lasten aikaan on oltu nuoria eikä työn takia ole aikaa riittänyt vaikka olisi kuinka kunnollinen eikä mikään hunsvotti.Vanhempana ymmärtää lasten arvon,sama pätee usein myös äitiin,mutta naisella tulee biologia vastaan.Itse olin isäni ainoa,hän sai minut 44-vuotiaana,silloin pidettiin vähän erikoisena kun olin kuopus ja esikoinen.Parempaaisää en olisi voinut saada.Tyttäreni syntyi isänsä 50-vuotispäivälahjaksi,ja hyvä ja kannustava isä hänkin oli ja on edelleen.

[/quote]

ai parempia isiä

Nyxät aina tätä virttä hoilaa, kun vihaa miehen entisiä lapsia ja ex-vaimoa. Kyllä mies rakastaa tätä mun kans tehtyä lasta enemmän ja on parempi isä

hohhoijaa......

Vierailija
28/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:25"]

Sperman laatu heikkenee 35 ikävuodesta lähtien ja vanhojen isien lapsilla enemmän sairauksia vanhemmiten. Tosin isät eivät ole näkemässä lapsiensa keski-ikäistymistä kuitenkaan, joten heidän ei tarvitse tätä ikävää tosiasiaa todistaa.

[/quote]

Todistaa ne. Esikoisen lukion ekaluokan vanhempainiltaan tuli isä, kenellä oli harmaat hiukset ja selkä köykyssä ja köpsötti kepin kanssa. Joten ehtii ihan kivasti nähdä 16 vuotiaan poikansa elämää 

Vierailija
29/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni, 53 kun nuorimmaisensa syntyi

Vierailija
30/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mikään paskanyksä,päinvastoin sain mieheni välit aiempiin lapsiinsa paremmalle tolalle,kun ryhdyin välittäjäksi.Heillä oli jotain ongelmia,olen muulloinkin ollut siltana isän ja lasten välillä.Korostan aina isän tärkeyttä lapsille.Nyt olen jo isoäiti.

Vierailija
31/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli 50v kun sai nuorimman siskoni,..

Vierailija
32/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni 54v.

Vierailija
33/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mies on 45v ja saatiin juuri vauva. Kaverin mies on 47v ja saavat kohta vauvan. Ensimmäiset lapset heille kyseessä, ja oma mies ainakin on ihan onnensa kukkuloilla ja on hoitanut vauvaa jopa enemmän kuin minä, kun olen tehnyt äitiyslomalla jonkin verran töitä.

Vierailija
34/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 56v kun esikoisensa syntyi.

Vierailija
35/35 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä