Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko naiset Suomessa, että tummakulmaisella naisella on aina meikatut kulmat?

Vierailija
29.06.2021 |

Eli siis itselläni on luonnostaan tummat ja vahvahkot kulmakarvat. En meikkaa niitä ikinä, joskus harvoin (kerran kuukaudessa) nypin vähäsen ainoastaan. Ärsyttävää, jos joku luulee, että meikkaan itselleni ne omat luonnolliset kulmakarvani. Pitänee varmaankin ajella ne pois. En halua antaa itsestäni sellaista pinnallista vaikutelmaa, että satsaan yhtään ylimääräistä ulkonäkööni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja pois 👍

Vierailija
2/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on jollain murheet. Aja ihmeessä pois, mutta jokuhan voi tajuta, että olet nähnyt ajamisen vaivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on jollain murheet. Aja ihmeessä pois, mutta jokuhan voi tajuta, että olet nähnyt ajamisen vaivan.

Sen takia onkin paradoksaalista tämä. Eli minulle olisi isompi vaiva näyttää feikkinaturellilta, kun oikeaa naturellia,olemustani pidetään feikkinä. Jos olen oma itseni, joku saattaa luulla, että olen laittanut itseäni nätimmäksi, vaikken oikeasti ole tehnyt mitään. Lisäksi sekin on ärsyttävää, että Suomessa vain kauniille sallitaan laittautuminen.

Suomessa ulkoisesti vähän pikkuvikainen (kuten minä) ei saisi meikata tai laittautua lainkaan ja luullaan laittautumiseksi sellaistakin, mikä on luonnollista. Esim. hiuksiani luullaan feikeiksi joskus, sillä olen kasvonpiirteiltäni melko ruma. Mulla nyt vain kaikki positiiviset piirteet ovat niitä, jotka voisi feikata ja ulkonäkövikojani puolestaan ei pysty peittelemään millään.

Vierailija
4/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus perustui toiseen ketjuun, jossa epäiltiin tummakulmaisesta sellaista, että laittaisi jotain kynää niihin joka päivä. Ei ymmärretty, että se voi olla luontaista.

Vierailija
5/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinpuolen suku on kotoisin Etelä-Pohjanmaalta. Sieltä periytyy tummat kulmakarvat ainakin minulla ja sisaruksillani, ollaan muuten ihan vaaleita, vain yksi sisko hieman tummatukkaisempi. Minulle sanoi tästä nuorena jopa isän puoleinen isoäiti, että en saisi kestovärjätä kulmakarvoja ja silmäripsiä! Kummallista, kun hän on nähnyt meitä lapsesta saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä