Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäopiskelu

Eivaanhuvita
29.06.2021 |

Onko muita, jotka yrittävät opiskella kesällä, mutta opiskelu ei voisi vähempää kiinnostaa? Mistä saatte motivaatiota tehdä niitä kouluhommia kuitenkin? Vertaistukea pleaseeeee!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumassa kämpässä lähes mahdotonta tehdä koulujuttuja, kun ei ole työn tapaisia säännöllisiä työaikoja jne. pakottamassa!

Vierailija
2/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälle kannattaa ottaa huithapelikursseja, joiden aihepiirit ovat jo valmiiksi tuttuja. Minä sain 15op yhden viikonlopun työstä, kun kurssin aihe oli ennalta tuttu ja siten palautettavat tehtävät (20~ kpl) helppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesälle kannattaa ottaa huithapelikursseja, joiden aihepiirit ovat jo valmiiksi tuttuja. Minä sain 15op yhden viikonlopun työstä, kun kurssin aihe oli ennalta tuttu ja siten palautettavat tehtävät (20~ kpl) helppoja.

Mä sain 5op kurssista jonka tekemiseen käytin noin 20 minuuttia :D aihe oli sellainen jota oltiin opiskeltu jo yläasteella, ja oli aika yleistietoa. Harmi vaan että siitä ei tullut numeroarvostelua vaikka kurssin kuvauksessa niin sanottiin, olisi saanut superhelpon vitosen.

Vierailija
4/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaska.

Vierailija
5/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä tein gradua (en valmiiksi asti) ja jotenkin vaan ne semmakurssin deadlinet motivoi ja se, että saan sen pois alta ja valmistun.

Kesäkuun alussa hieroin teoriaa, sitten varmaan 3 viikkoa löysäilin, vähän tein metodia, taas löysäilin ja sitten alotin haastattelut. Elokuussa olisi pakko opiskella taas paljon.

Eli ihan hyvällä omalla tunnolla nauti myös kesästä, sujuu paremmin niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi