Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te yksineläjät pesette pyykkiä?

Vierailija
29.06.2021 |

Onko teillä niin paljoon vaatteita että tulee täysi koneelinen tummia vaatteita? Kauan on pesuväli eli miten usein pesette?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö aina täysiä koneellisia vai puoli?

Vierailija
2/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vaatteita neljässä eri värierässä ja lisäksi villapesut ym. erikseen. Minulla on paljon vaatteita, ei ole ongelmaa saada konetta täyteen eikä tarvitse olla usein pesemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista kovin vaaleita vaatteita, joten kaikki vaatteet pesen samassa koneellisessa. Tulee täysi koneellinen kerralla, pesen yhden koneellisen noin kahdessa viikossa.

Vierailija
4/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa liinavaatteet,treenivaatteita pikaohjelmalla tarvittaessa. Kerran viikossa vaaleat,kerran tummat. Kesällä tulee enemmän pyykkiä kun hikoilee.

Vierailija
5/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaikki paitsi villa- ja silkkivaatteet sekaisin. Kerran-pari kuukaudessa täysi koneellinen perusvaatteita.

Vierailija
6/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu yksin mutta molemmat meillä hoitaa omat pyykkinsä. Suunnilleen kerran viikossa pesen. Välillä olen kyllä ollut pesemättä useammankin viikon. Yritän saada koneen aina mahdollisimman täyteen.

Vierailija
7/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nytkin pyörinyt kone aamusta iltaan jo viikon, kun pesen kaikkia kodin tekstiilejä. Kaikki petivaatteet, sohvatyynyt, pikkumatot, viltit, vaatteita, lenkkareita, paksumpia ulkoiluvaatteita. Joka viikko tulee 3-4 koneellista ihan normaalistikin.

Vierailija
8/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla paljon vaatteita, kun pesukone tulee aina helposti täyteen. Kannattaa olla myös erivärisiä pyyhkeitä yms, joita voi pestä eri väristen vaatteiden kanssa.

Vierailija
9/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä lajittele värien mukaan, mutta suurin osa vaatteistani on joka tapauksessa tummia. Pyyhkeet ja liinavaatteet taas enimmäkseen vaaleita.

Tulee 1 - 3 täyttä koneellista viikossa.

Vierailija
10/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nytkin pyörinyt kone aamusta iltaan jo viikon, kun pesen kaikkia kodin tekstiilejä. Kaikki petivaatteet, sohvatyynyt, pikkumatot, viltit, vaatteita, lenkkareita, paksumpia ulkoiluvaatteita. Joka viikko tulee 3-4 koneellista ihan normaalistikin.

Onko sulla ocd vai vaihdatko vaatteet monta kertaa päivässä?

Vierailija
11/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaita koneellisia pesen. Mulla on pesukone, joka laskee sen pyykin painon ja pesee sen mukaan. 

Vierailija
12/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varsin laiska lajittelemaan, mutta pyrin harvat vaaleammat vaatteet pesemään erikseen, joten joku yksittäinen vaalea vaate saattaa lojua likaisena aika pitkäänkin, kun odottelen, että olisi jotain pestävää sen kanssa. Tummia tulee aina täysi koneellinen, vaatteita pesen about kerran viikossa.

Vierailija
13/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaita koneellisia pesen. Ei tosiaan ole kuin muutama vaatekappale.

Vierailija
14/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Kolme kertaa kuussa pesen pyykkituvassa ensin 60 asteessa alusvaatteet, pyyhkeet, lakanat yms ja sitten 40 asteessa vaatteet. Laitan kaikki värit sekaisin, kun ei ole tarpeeksi yhtä väriä. Etenkin valkoiset siinä vähän kyllä kärsii.

Vierailija
15/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan joka päivä paidan, alusvaatteet, sukat ja yöpuvun, hikoilen näillä keleillä aika paljon. Päällisvaatteet vaihdan parin päivän välein.

Pyykkiä tulee helposti 3-4 koneellista päivässä, pyyhkeet mukaanlukien.

Vierailija
16/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista kovin vaaleita vaatteita, joten kaikki vaatteet pesen samassa koneellisessa. Tulee täysi koneellinen kerralla, pesen yhden koneellisen noin kahdessa viikossa.

Niin ja unohdin pyyhkeet ja lakanat, niitä pesen koneellisen noin kerran kuussa.

Vierailija
17/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan joka päivä paidan, alusvaatteet, sukat ja yöpuvun, hikoilen näillä keleillä aika paljon. Päällisvaatteet vaihdan parin päivän välein.

Mitä ihmettä, onko koneesi todella pieni? Tuo on valtava määrä pesukertoja!

Vierailija
18/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, onko koneesi todella pieni? Tuo on valtava määrä pesukertoja!

Äh sori - siis tietenkin viikossa.

Vierailija
19/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taitaa olla paljon vaatteita, kun pesukone tulee aina helposti täyteen. Kannattaa olla myös erivärisiä pyyhkeitä yms, joita voi pestä eri väristen vaatteiden kanssa.

Miten se vaatteiden määrä kaapissa asiaan liittyy? Ei kai niitä käytössä ihmisillä ole sen enempää per päivä eli likaannu sen enempää.

Ok, jos vaatteita on vähän, niitä on pestävä heti likaannuttua, muuten loppuu päällepantavat.

Vierailija
20/42 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesukoneella. Oletkos hieman vammainen kun kyselet tyhmiä?

Itse olet, kun et älyä lukea jatkokysymystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi