Minkä ikäisenä meni neytsyys?
Kommentit (32)
18 vuotiaana. Nyt 12 vuotta saman tyypin kanssa oltu ja viis lasta oon pyöräyttänyt maailmaan. :)
14v . Kokemushan se oli muiden joukos.
18v eli pari kuukautta sitten. Yhden illan juttu ja kadun sitä.
17-vuotiaana seurusteltuani miehen kanssa 3 kk. Yhtään aikaisemmin ei olisi kannattanut, ehkä olisi pitänyt odottaa kuitenkin vähän kauemmin. Itsetunto ei ollut silloin tarpeeksi hyvä, onneksi mies osasi käsitellä minua niin kuin herkkää ihmistä kuuluu.
2 vuotiaana. kun istuin tutin päälle.
22-v heti raskaaksi naimisissa olevalle turkkilaiselle→abortti
20 v. Odottelin parisuhdetta, mutta sitten päätin ottaa vain panon tai olisin mennyt neitsyenä hautaan.
15-vuotiaana. Kaksi parasta kaveria oli jo menettänyt omansa aiemmin samana vuonna. En halunnut olla jälkeenjäänyt.
19 v. Silloin päätin, että teen sen ja tein kanssa. Ei kaduta. Mies oli puolituttu.
22vuotiaana, alle vuosi sitten. En vaan aiemmin löytänyt ketään kenenkanssa ois tullu sänkyyn asti mentyä. Sitten löyty tarpeeksi kiva ja luotettava tyyppi, vaikka alusta pitäen vain seksisuhteeksi suhde sovittiin :D Mut mies oli niin turvallinen ja juuri oikea ekaan kertaan.
18-vuotiaana. Yhdessä oltiin oltu muutama kuukausi, mutta tunnettu jo sitä ennen pitkään.
Nyt oltu yhdessä 9 vuotta ja toinen lapsikin tulossa.
Korkkasin itseni 15-vuotiaana. Miehen kanssa olin ensimmäistä kertaa 18-vuotiaana.
17v. Mies oli 28v. Oltiin yhdessä 14 vuotta.
16 v. Naimisiin mentiin, ikävä kyllä.
24