Meillä ei koskaan mitän esileikkiä, en halua seksiä enää ollenkaan
Siis mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää, että en ehdi kiihottua ja ei kiihottuneena seksi tuntuu vastenmieliseltä! Olen monta kertaa miehelle sanonut, että en pidä siitä miten hän vaan tulee, tuikkaa kalun kuiviltaan sisälle ja alkaa pamputtaa. Koskaan en ole nauttinut ja usein tuntuu pahalle. Eilen mainitsin jälleen kerran asiasta kun mies änki päälle, ja mies sanoi: "No lämmittele sitten vähän, haluutko imeä?" Voi v*ttu!! Entä missä välissä itse pitäisi lämmitä ja saada pimpero kosteaksi? Aikuinen mies kyseessä.
Ajattelin aloittaa pihtauksen protestiksi. Seksi ei ole nautinnollista ja ei kiinnosta enää harrastaa sitä, koska se on vain miestä varten. Todella masentavaa. Onko kellään muulla näin tolloa äijää?!
Kommentit (64)
Meillä myös tuollaista esileikitöntä seksiä. Mies tulee ja tokaisee, että pannaanko? Ja sillä sekunnilla pitäis olla pillu märkänä ja halukkaana tai sitten imeä häntä ja kiihottaa ja runkata. Jos minä pyydän tätä samaa, hän jättää leikin sikseen ja suuttuu, kuulemma liian vaikeaa ja seksistä menee maku jos "pitää hinkata" ja "kyllästyttää tommonen lääppiminen". Argh!
Eräs varattu mies kiihottaa minua. Valitettavasti. Kiihottaa vaikka ei ole esileikitty
ainoastaan juteltu vitsailtu hymyilty ja tanssittu pari tanssia. Se on ilmeisesti jostakin ihmiskemiasta kiinni. Joku nappaa melkein heti ja toinen ei koskaan.
- varattu nainen
Ärähtäkää kunnolla. Ei mene muuten jakeluun.
-Niksu
Pieraisun pitäisi riittää parittelukutsuksi molemmille, kuten Westerosissa päin on tapana.
Mitäs oot tollasen ottanut. Eikö osannut esileikkejä edes suhteen alussa?
Ihmiset ovat erilaisia. Minä en tarvitse ollenkaan esileikkiä ja lämmittelyä ja haluankin mieluiten suoraan sisään.
Mä en tarvitse normaalisti esileikkejä, nyt imettäessä
tartten. Onko hormonaalinen ehkäisy?
Nuoleeko se ikinä sua? Hyväilee muuten? Rintoja? Suuteleeko sinne tänne?
Meillä niin päin että minä miehenä kaipaisin esileikkiä mutta vaimo se tulee päälle tai muuten kiskoo kalua sisäänsä heti kylmiltään. Olisi joskus kiva saada runkkausta käsin, suukottelua, imemistä, hellyyttä eikä pelkästään pelkkää panemista. :(
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:07"]
Ihmiset ovat erilaisia. Minä en tarvitse ollenkaan esileikkiä ja lämmittelyä ja haluankin mieluiten suoraan sisään.
[/quote]
Meitä on tosiaan erilaisia, itsekin olen tällainen. Mutta kyllä minuakin ärsyttäisi miehellä sellainen asenne, että vain oma nautinto on tärkeää.
Ihan itse olet tollon miehes löytänyt ja ottanut. Turha valittaa muille.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:07"]
[/quote]
Meitä on tosiaan erilaisia, itsekin olen tällainen. Mutta kyllä minuakin ärsyttäisi miehellä sellainen asenne, että vain oma nautinto on tärkeää.
[/quote]
Minä taas saan nautintoa siitä, että mies ottaa minut ja käyttää minua ikään kuin vain omaa nautintoaan varten. Saan sellaisessa käsittelyssä orgasmin parissa minuutissa. :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:07"]
[/quote]
[/quote]
Minä taas saan nautintoa siitä, että mies ottaa minut ja käyttää minua ikään kuin vain omaa nautintoaan varten. Saan sellaisessa käsittelyssä orgasmin parissa minuutissa. :)
[/quote]
Haha, katkera frigidi alapeukuttaa. :D
Ehkä kannattaisi jutella kumppanin kanssa siitä mistä itse pitää ja ei pidä ennenkuin aloittaa pihtauksen? Moni suhde kaatuu nykyään huonoon kommunikaatioon.
suositan samaa kuin 11: kerro miehelle mitä haluat. Kerro tarkasti. Näytä kädestä pitäen ne paikat mistä haluat hänen koskevan ja kuinka. Tämä olisi kannattanut tehdä jo suhteen alkuvaiheessa, mutta ei vielä ole myöhäistä.
Jos mies ei käytännön opetuksesta huolimatta vaivaudu hoitamaan hommiaan, sitten ja vasta sitten voit päätellä että häntä ei kiinnosta sinun nautintosi. Et ennen.
Tästä on JO PUHUTTU. Lukuisia kertoja. Silti mies hyökkää kimppuun joka ikinen kerta ja alkaa tunkemaan meisseliä sisälle kuivaan pimppaan. Toistan: tästä on jo puhuttu. Kuuroille korville menee aina ja kaikki. Sinnittelen seksin loppuun jos tuntuu ilkeältä, nykyään en jaksa enää edes teeskennellä joten makaan tahallani lahnana koska ei oikeasti kiinnosta enää. Joskus käyttää liukkaria kun olen kuiva. Nuolee kyllä ja se on ainoa seksin muoto josta nautin. Kiinnostus seksiin on mennyt lyhyen ajan sisällä ihan tosissaan.
Ap
Selitä tarkasti mitä tarvitset ja opeta miten. Jos ei onnistu senkään jälkeen, jätä mies. Ajattele nyt; loppuelämä huonoa seksiä. En kestäisi.
No tänään mies kysyi miksi en halua häntä enää. Ei tunnu ihan oikeasti tajuavan. En haluaisi loukata miestä, mutta miksi pitää haluta jotain mikä ei tunnu hyvälle? Olen sanonut, että ei liukkarikaan auta, jos en ole tarpeeksi kiihottunut. En ymmärrä miksi joku ei tajua jotain mitä olen toitottanut monta kertaa!
Ap
Sano miehellesi, että seksi hänen kanssaan on kuin raiskaus, mukaan vielä henkinen väkivalta ja pakottaminen, niin siitä tulee täydellinen raiskaus. Onko mies joskus osannut olla hellempi ja esileikkiä ennen panoa? Jos on niin mihin se on jäänyt? Luulisi miehenkin haluavan mielummin kunnon seksiä, halukasta ja innostunutta naista, kuin kuivaa panoa lahnan kanssa. Luulisi ainakin... Sanoisin siis miehelle, että et ole käytettävissä ennenkuin tilanne muuttuu täydellisesti.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:04"]
Siis mikä siinä voi olla niin vaikea ymmärtää, että en ehdi kiihottua ja ei kiihottuneena seksi tuntuu vastenmieliseltä! Olen monta kertaa miehelle sanonut, että en pidä siitä miten hän vaan tulee, tuikkaa kalun kuiviltaan sisälle ja alkaa pamputtaa. Koskaan en ole nauttinut ja usein tuntuu pahalle. Eilen mainitsin jälleen kerran asiasta kun mies änki päälle, ja mies sanoi: "No lämmittele sitten vähän, haluutko imeä?" Voi v*ttu!! Entä missä välissä itse pitäisi lämmitä ja saada pimpero kosteaksi? Aikuinen mies kyseessä.
Ajattelin aloittaa pihtauksen protestiksi. Seksi ei ole nautinnollista ja ei kiinnosta enää harrastaa sitä, koska se on vain miestä varten. Todella masentavaa. Onko kellään muulla näin tolloa äijää?!
[/quote]
Meillä aikalailla samanlaista, ei pussailua, halailua, hyväilyä ym. esileikkiä. Äijä vaan sanoo, että pitäiskö panna? Sit vaatteet pois ja minä nelikontin ja kalu sisään ja siinä se sit onkin kunnes äijä laukee. Ja ihmettelee että miksen mä halua enää seksiä?!? Ja meilläkin on asioista juteltu ja mies tietää tasan tarkkaan mistä kiihotun mutta ei se piittaa. Se haluaa tehdä vaan just sitä mistä itse tykkää eikä tehdä toisen vuoksi mitään. Mä sit hoidan omin keinoin itseni kun tekee mieli ja mies ei oo paikalla. En jaksa enää edes välittää näin kymmenien vuosien jälkeen.
[/quote] sama täällä.. En ymmärrä Miks mieheni ei nuoöe eikä sormeta nykyään pyytää vain istumaan melan päälle kuivana..tai jos sattuu olleen valmiina märkänä..en enää oo kiinnostunut seksistä niiku ennen..ton takii..mitä teen?!!