Lue keskustelun säännöt.
Kenen mielestä työnantajat riistävät alaisiaan?
23.08.2006 |
Minä olen sitä mieltä, että ns. joustamiset, joista paljon meuhkataan, ovat TÄYSIN yksipuolisia - nimittäin työntekijä joutuu aina olemaan se joustava, alistettu ja nöyrä!
Moni riistetty näpistelee ja tekee kaikkea ilkivaltaa työnantajalleen, että saa edes vähän " kostaa" .
Jos tähän malliin jatkuu, aletaan lakkoon!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siellä se sinun työnantajasi vaimoineen tekee kuule pitkää päivää sinun oikeuksiesi takia.
Onneksi on AY-liike.