Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinit vai uimapuku 40+ naisen uima-asusteena?

Kypsä emäntä
28.06.2021 |

Voiko 40+ -vuotiaana käyttää vielä julkisilla uimapaikoilla bikineitä vai pitääkö jo siirtyä uimapukuun?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimapuku ainakin jos on raskausarpia

Miksi? Miehet saa olla speedoissa vaikka olisi mitä arpia, miksi ei nainen bikineissä?

Koska raskausarvet näyttää rumilta

No millaista uikkaria miehet käyttävät, jos heillä on raskausarpia? Vai pitääkö raskausarpisten miesten pysyä poissa uimapaikoilta?

Vierailija
22/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huolehtinut itsestään, niin ihan hyvin voi laittaa bikinit. Toivoisin kuitenkin ihmisiltä rehellisyyttä sen oman kropan suhteen. Jos kroppa ei enää oikein näytä hyvältä bikineissä, niin tarvitseeko niitä sitten pukea päälle. 

Vierailija
24/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miehet saa olla speedoissa vaikka olisi mitä arpia, miksi ei nainen bikineissä?

No millaista uikkaria miehet käyttävät, jos heillä on raskausarpia? Vai pitääkö raskausarpisten miesten pysyä poissa uimapaikoilta?

Jos on raskausarpia niin se on sama juttu kuin lihava ihminen, ei kivan näköistä.

Vierailija
25/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on raskausarpia niin se on sama juttu kuin lihava ihminen, ei kivan näköistä.

Ei ole sama juttu kuin lihava ihminen. Kerro nyt, millainen uikkari miehelle, kiitos.

Vierailija
26/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätesäkki on ainut oikea 40+ naiselle

Tunnen monia 40+ naisia joilla on parempi kroppa kuin kakskymppisillä siiderimahoilla.

Vierailija
27/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama juttu kuin lihava ihminen. Kerro nyt, millainen uikkari miehelle, kiitos.

On sama juttu kuin lihava ihminen. Miehesi voi peittää käsivarret pyyhkeellä.

Vierailija
28/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on raskausarpia / venymäarpia käsivarsissa. Millaista uikkaria sen siis pitäisi käyttää?

aivan sama. ei mies saa naisia, jos ei ole miljonääri

Vierailija
29/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jätesäkki on ainut oikea 40+ naiselle

Tunnen monia 40+ naisia joilla on parempi kroppa kuin kakskymppisillä siiderimahoilla.

Saati sitten tuon kirjoittaneella nuorella miehellä, joka istuu kaiket päivät koneella energiajuomia kitaten.

Vierailija
30/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyvät taikinareidet ja selluliittiperse näkyy uimapuvussakin. Älä mene yleiselle uimarannalle, kiitos.

Vierailija
31/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama juttu. Mun mieheni käsivarsissa ei ole raskausarpia, mutta tiedän miehiä, joilla on. Jos peittää itsensä pyyhkeellä, niin saako sen pyyhkeen viedä uima-altaaseenkin sitten? Siellähän joku saattaa nähdä. Miten neuvoisit näitä miehiä?

Vierailija
32/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikärajaa. Mä olen aina käyttänyt uimapukua. En tykkää bikineistä.

Vierailija
33/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyllyvät taikinareidet ja selluliittiperse näkyy uimapuvussakin. Älä mene yleiselle uimarannalle, kiitos.

Mutta ethän sä ole uimarannalla näkemässä kenenkään vartaloa, kun istut koneella palstailemassa!

Vierailija
34/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama juttu. Mun mieheni käsivarsissa ei ole raskausarpia, mutta tiedän miehiä, joilla on. Jos peittää itsensä pyyhkeellä, niin saako sen pyyhkeen viedä uima-altaaseenkin sitten? Siellähän joku saattaa nähdä. Miten neuvoisit näitä miehiä?

On sama juttu kuin lihava ihminen. Sinä voit olla ottamassa sen pyyhkeen mieheltä, kun hän pulahtaa uimaan nopeasi.

Vierailija
35/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkini päälle jos on epävarma,

Vierailija
36/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän bikineitä 99v asti! Värin vaan vaihdan kirkkaammaksi sitä myötä kun muuten harmaantuu.

Muista sheivata alapää karvat ettei ne rönsyile

Nuoret naiset aikovat voimaantua ja puska muodissa. Ihan setien kauhuksi.

Vierailija
37/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sama juttu kuin lihava ihminen. Sinä voit olla ottamassa sen pyyhkeen mieheltä, kun hän pulahtaa uimaan nopeasi.

Ei ole sama juttu kuin lihava ihminen. Lihava ihminen on lihava, raskausarpia voi olla muillakin. En mene ottamaan tuntemattomien miesten pyyhkeitä. Ehkä sun pitää tarjoutua tukihenkilöksi, kun sulla on nämä vaatimuksetkin. Mulle on ihan sama, millaisia uikkareita kukakin käyttää.

Vierailija
38/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikärajaa. Mä olen aina käyttänyt uimapukua. En tykkää bikineistä.

Mä olen aina käyttänyt bikinejä. En tykkää uimapuvuista, ei sovi pitkäselkäiselle hoikalle. Bikinitkin voi olla peittävät, itselläni tällä hetkellä uimashortsit ja toppimallinen yläosa.

N40

Vierailija
39/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkaria käytän uimahallissa. Bikineitä rannalla.

Vierailija
40/47 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesällä siis uimarannoilla bongattavissa minä jätesäkissä ja mies pyyhkeet käsivarsillaan liehuen :D