Miehen flirttaileva käytös
Mieheni on melko sosiaalinen ja viestittelee naispuolisille työkavereilleen päivittäin. Kehuu heitä kaunokaisiksi ym.
Onko teistä hyväksyttävää jos mies kehuu naispuolisia työkavereitaan kaunokaisiksi?
Mies puhuu kauniisti myös minulle ja haaveenamme on perustaa perhe.
Kommentit (19)
Ei ole ok. Pettää ennemmin tai myöhemmin..100varmasti tuon tyylinen mies. Jos olisin sinä, niin eroisin.
Aika epätavallista kyllä varatulta mieheltä. Itse hänet tietysti parhaiten tunnet, onko vain tosi ”lämmin ja avoin” ihminen? Tuossa on paljon väärinymmärryksen paikkoja vastapuoleltakin, joten ehkä olisi parempi vähän suitsua tuota käytöstä. Itse kokisin sen kumppanina vähän loukkaavaksi.
Ei ole ok, en minäkään noin puhuisi työkavereista. Joku asialinja pitää olla ja yhteinen kunnioitus.
T.Mies29
Tänä päivänä myös voisi ajatella niin että pitää olla varovainen, koska joku voi tulkita tuon seksuaaliseksi häirinnäksi. Kuulostaa hurjalta mutta niin se vain menee. 🤷🏼♀️
Millä työpaikalla kutsutaan työkavereita kaunakaisiksi? Porvoon strippibaarissa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun pitäis vaikka taistella miehestäsi.
Kannattaako tuollaisesta häntäheikistä taistella?
viskaisin pellolle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi ennen kuin joku toinen nainen sen nappaa.
viskaisin pellolle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollainen naisten mies aika iso kala. Kaikki naiset hänestä taistelevat. Ehkäpä ap:n pitäisi taistella kovemmin, jotta ei loistomiestä menetä kauniimmille naisille.
Töissä on yksi samanlainen naimisissa oleva mies, on aivan hirveä flirtti ja komea ja äärimmäisen itsevarma. Hänellä on siellä fanilauma, joka ihailee ja jolle flirttailee. Olen usein miettinyt, että pettääkö hän myös tilanteen tullen, vai onko se flirtti jotain itsetunnon pönkitystä vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok, en minäkään noin puhuisi työkavereista. Joku asialinja pitää olla ja yhteinen kunnioitus.
T.Mies29
Ai jos et sinä, ei kukaan muukaan??
No, jospa juttelet hänen kanssaan? Ihsn kuin olisi sosiaalisen toimimisen säännöt hukassa.
On ehkä aina ollut noin sinkkuna, mutta. ei ymmärrä, että seurustellaan se oma kumppani on se kaunokainen jota kehutaan ja josta pidetään huolta... eikä ne muut.
Puhu hänen kanssaan. Kerro, että lajitarjontaan mielesi. Onhan tuo kömpelöä käytöstä. Sitä se on, eikä ehkä mitään muuta. Ajattelematonta. Kerro!
Vierailija kirjoitti:
No, jospa juttelet hänen kanssaan? Ihsn kuin olisi sosiaalisen toimimisen säännöt hukassa.
On ehkä aina ollut noin sinkkuna, mutta. ei ymmärrä, että seurustellaan se oma kumppani on se kaunokainen jota kehutaan ja josta pidetään huolta... eikä ne muut.
Puhu hänen kanssaan. Kerro, että lajitarjontaan mielesi. Onhan tuo kömpelöä käytöstä. Sitä se on, eikä ehkä mitään muuta. Ajattelematonta. Kerro!
Piti kirjoittaa, että kerro että pahoitat mielesi.
Vierailija kirjoitti:
En koe että pitäisi taistella. Meillä on hyvä suhde, ei riitoja tai muutakaan draamaa ollut..Jos selvisikin, että mies kaipailee muiden seuraa niin sitten olisi parempi erota, koska en mitään pettäjää katselisi.
Miehet, joiden tiedän käyttäytyvän noin, eivät ole olleet kovin luotettavia. Ainahan asia on tilannekohtainen, tämä oli vain oman elämänkokemus.
Minulle olisi ok, mutta en minä sinun puolestasi voi rajoja vedellä.