Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vastustaa eksän houkutusta?

Vierailija
28.06.2021 |

Olen ollut aikoinaan muutaman vuoden suhteessa, joka päättyi, kun mies petti minua ja paljastui, että hän oli valehdellut muistakin asioista. Sen jälkeen oli epämääräistä on-off sekoilua, jonka aikana totesin, että en pysty luottamaan häneen enää, vaikka kuinka haluaisin. Nyt emme ole nähneet yli kolmeen vuoteen ja mies edelleen muutaman kuukauden välein viestittelee ja toivoo tapaamista. Torjun hänet välillä ystävällisesti ja välillä tylysti, koska en halua satuttaa itseäni enää, mutta joka kerta vanhat tunteet palaavat mieleen, niin hyvässä kuin pahassa. Olin häneen todella rakastunut enkä ole kokenut vastaavaa kenenkään toisen kanssa, mutta hän on myös loukannut minua pahimmalla mahdollisella tavalla eikä edelleenkään kerro avoimesti tunteistaan ja tekemisistään minulle.

Miten saan miehen lopettamaan yhteydenpidon? Milloin pitäisi tunnustaa, että tämä nyt on elämäni mies ja opetella elämään hänen epärehellisyytensä kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihastus.

Vierailija
2/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittelisi häneen sekaantumista enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, samankaltainen tilanne enkä ole vuosikausiin pystynyt suhteeseen muiden kanssa. Monta sydäntä olen tahtomattani rikkonut vuosien saatossa ja kohta varmaan taas rikon yhden lisää. Näin siksi, että olen yrittänyt rakastua (tai edes ihastua) muihin miehiin.

Vierailija
4/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee siitä, että tiedostat ja päätät oman arvosi. Sen, miten haluat itseäsi kohdeltavan. Sen, millaisen suhteen ja kumppanin ansaitset. Ja sitten suljet elämästäsi jokaisen, joka ei kohtele sinua arvostamallasi tavalla. Ex saattaa houkuttaa nyt, mutta kun löydät ihmisen, joka on luottamuksesi arvoinen, ihmettelet, miten hitossa annoit kohdella itseäsi niin huonosti. Hyväksikäyttää sinua ja leikkiä tunteillasi. Luota siihen, että ansaitset ja saat paljon parempaa kuin pettävän eksäsi.

Vierailija
5/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä. Yritän keskittyä ajattelemaan suhteen huonoja puolia, joita ei todellakaan ole ikävä, mutta silti se vähän liiaksi imartelee, että hän haluaa edelleen ottaa yhteyttä. tiedän hänellä olevan myös muiden kanssa säätöä, eli seksin tarpeessa ei tarvitsisi minua vokotella.

Luulen, että meistä kumpikin ikävöi jotain haavekuvaelämää, mitä ei todellisuudessa ollut olemassakaan. Suhteemme kesti todellisuudessa ihanan alkuhuuman ajan, mutta kun homma kävi vakavaksi ja omista teoista olisi tarvinnut ottaa vastuuta, mies jänisti.

Eksäni on vain huomionkipeä reppana, joka ei kestä olla yksin ja ottaa minuun yhteyttä aina, kun muutakaan seuraa ei ole. En tarvitse enää yhtään hänen aiheuttamansa pettymystä ja surua.