Ihastun jokaiseen vastaantulevaan :D
Liittyisikö jotenkin kuukautiskiertoon? Olen huomannut, että joskus on kausia, jolloin ihastun käytännössä jokaiseen vastaantulevaan (netissä lähinnä). Nyt parin päivän sisään olen ihastunut muun muassa Justimuksen poikiin, Psyhyn, Justin Bieberiin, pariin satunnaiseen papparaiseen, Conchitaan tottakai entistä enemmän (moi siskot <3) , Aku Hirviniemeen, Pete Parkkoseen... Tuossa ei muuten ole yhtään naispuolista, yleensä niitäkin on.
Meinasikohan tämä joskus loppua? :D Melko nuori kyllä olen, mutten teini-ikäinen enää.
Tunne on enemmän hetkellistä kuin pysyvää, mutta todella voimakas, pakahduttava ihastumisen tunne. Tuntuu melkeinpä fyysisesti kropassa. Lisäksi tärisen koko ajan.
Muita saman kohtalon jakavia?
Ja anteeksi sekava viesti, toivun tässä juuri edellisestä ihastumiskohtauksesta.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 02:18"]
kerrotko missä kävelet huomenna klo 13:35 ja mihin suuntaan, niin tulen vastaan ;-)
[/quote]
Todennäköisimmin unimaassa :)
Yksi juttu "ihastumisissa" on, että epävarma ihminen etsii toisten hyväksyntää flirtin kautta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 02:25"]
Yksi juttu "ihastumisissa" on, että epävarma ihminen etsii toisten hyväksyntää flirtin kautta.
[/quote]
Mutta täähän ei siis ole mitään flirttiä, vaan täysin yksipuolista ihastumista etäältä, esimerkiksi videoiden kautta. Aivan järjetöntä, tiedän. :D
(Tosin olen kyllä sattumoisin melko epävarma ihminen :P)
Mä olen myös epävarma, siis ihan todella järkyttävän huono itseluottamus, ja tunnen jonkin asteista vetoa lähes kakkiin tapaamiini miehiin. Miesten ulkonäöllä ja olemuksella ei ole merkitystä, koska olen niin järjettömän huolissani siitä mitä nämä miehet ajattelee minusta. Ihan kamalaa! Ja yritän muka olla olevinani feministi, mutta heti kun joudun "vastakkain" miespuolisen henkilön kanssa mun aivot sulaa ja muutun bimbokanaksi!
Onko sulla ovulaatioaika silloin? Mä olen siihen aikaan niin kiimainen, että välillä suunnittelen pysäyttäväni kylätieltämme seuraavan auton, jotta saisin seksiseuraa. Onneksi oma mies tulee töistä varsin nopeasti kuullessaan tästä "ongelmastani". ;-)
kerrotko missä kävelet huomenna klo 13:35 ja mihin suuntaan, niin tulen vastaan ;-)