Katsooko kukaan Dorian Grayn muotokuvaa?
Olen yksin kotona ja halusin katsoa elokuvan. Nyt pelottaa. Karmaiseva kohtaus tuo Basilin murha. En uskalla laittaa ääniä televisioon. Mitä mieltä olette elokuvasta? Miten tulkitsette tarinaa?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:17"]
Toivottavasti ei tapa tuotakin naista...
[/quote]
Joo muakin jännittää sama!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:29"]Miten siinä lopussa kävi? Kuoliko Dorian?
[/quote]
Joo
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:29"]Miten siinä lopussa kävi? Kuoliko Dorian?
[/quote]
Joo
[/quote]
Miten se taulu säilyi silti ehjänä? Sen ehdin lopussa vielä nähdä.
Henry sytytti taulun tuleen ja lukitsi Dorianin ullakolle. Dorian löi taulua miekalla jolla kai tappoi myös Basilin. Sen seurauksena Dorian muuttui yhtä rumaksi kuin muotokuva. Myöhemmin kun Henry palasi katsomaan taulua, oli se alkuperäisessä kuosissaan. En tiedä mikä tulipalon sammutti. Taulu oli vain reunoilta hiiltynyt.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:42"]
Lukekaa se kirja myös!
[/quote]
Hitto kun kirjasto ei ole huomenna auki! Menen laitaamaan heti kun ehdin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:08"]
Eikö kukaan enää lue?
[/quote]
Minä ainakin luen aika paljonkin. Useita teoksia kuukaudessa. Sorrun kuitenkin joskus tekemään syntiä katsomalla televisiosta jonkun elokuvan, dokumentin tai jopa hömppäsarjan. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:08"]
Eikö kukaan enää lue?
[/quote]
Minä ainakin luen aika paljonkin. Useita teoksia kuukaudessa. Sorrun kuitenkin joskus tekemään syntiä katsomalla televisiosta jonkun elokuvan, dokumentin tai jopa hömppäsarjan. ;)
[/quote]
Vedä henkeä. Tarkoitin vain sitä kun kukaan ei tuntunut tietävän miten tämä tarina menee.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:50"]
Menee boxille.
[/quote]
Minunkin olisi kannattanut katsoa tämä päivällä. Olen niin säikky. :)
Menee boxille.