Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyväksyttyä elää työttömänä tukien varassa, jos kokee että on hieman heikkolahjainen, eikä vain jaksa tehdä töitä?

Vierailija
28.06.2021 |

Minusta on alkanut tuntua että minun vain kuuluu elellä leppoisasti tukien varassa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ryhdy siivoajaksi ja tee edes jotain yhteiskunnan hyväksi. Olet muuten turha ihminen, jota muut elättää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. yhä suurempi joukko elää tuilla. Nuorisotyöttömyys on korkealla tasolla, koska tuilla tienaa paremmin kuin opiskelijana. Moni ala jota nuoret opiskelevat ei työllistä, joten kannattaisi opintojen sijaan nostella tukia. Vanhempia tuilla elämisen ammattilaisia tulee lisää joka vuosi.

Vierailija
4/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sen lisäksi kuuluu lähteä valtion piikkiin Jamaicalle polttelemaan pilveä.

Vierailija
5/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista työssä käyvistä tuntuu ettei jaksa ja silti jaksavat.

Vierailija
6/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jakaa edes mainoslehtiä, kunhan teet jotain. Loisista ei kukaan tykkää.

Vierailija
7/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhminen on psykofyysinen kokonaisuus. Kannattaa ajatella ihmisen anatomiaa ja mieltä myöös että miten ne toimii erikseen ja yhdessä ja mikä luo elämästä elämisen arvoiista.

Vierailija
8/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen vain työttömyysturvan suojaosan verran töitä. Eli nyt se on taas n. 300 e/kk välillähän se oli 500 e/kk.  Minulla ei vain yksinkertaisesti ole voimavaroja enempään, koska sosiaaliset tilanteet ovat uuvuttavia ja olen hitaasti oppiva enkä tiedä mitä työtä osaisin/jaksaisin tehdä 40 h/vko. Näin sitä käy, kun ei aikoinaan puututtu koulukiusaamiseen....

Vierailija
9/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyttävää on elää tukien varassa, ellei palkkatöitä pysty syystä tai toisesta saamaan. Mutta on loukkavaa ja muita satuttavaa ajatella, etä sitä voisi elää ja olla vain muiden kustantamana. Ei ellei ole (palkka)ttöitä tarjolla ja mahdollsia tehdä, niin pyrkii toimimaan siten muutoin hyödyksi. - Näin minä ainakin teen. Muta mielelläni ottaisin vastaan palkkatyön, jos sellaiseen tarjoutuisi mahdollisuus. Uskon ja luotan, että niin käy, nyt vain olen ollut työttömänä ilman, eä itse olsiin siihen mitenkään syyllinen. Työnantajlta vain meni liiketoimintansa nurin ja minä muiden mukana sain lähteä..    

Vierailija
10/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. En pärjää missään, saan aina potkut, yleensä jo koeajalla. Kävin joskus lähihoitajan koulutuksen, mutta en pärjää. Sotken asiat, lääkkeet enkä osaa kirjata. Hermostun, kun en osaa. Koulu meni nipin napin läpi, harjoitteluissa oli vaikeaa, jouduin uusimaan 2 harjoittelua. Voisin pärjätä jossain tehdastyössä, joka olisi todella rutiininomaista ja helppoa, mutta ei niitä oikein ole. Siivoojanakin olin liian hidas, en ehtinyt tehdä aluetta valmiiksi annetussa ajassa.

Vierailija
11/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askan marjat!! Ei Suomessa ole työttömyyttä! Kaikki ovat töissä! Näkyy tilastoissakin.

Nää tilaston työttömät ovat vain sairaita ja lomautettuja.

Itse olen terve silti en pärjännyt siivoustyössä. Polvet eivät kestäneet eikä myös kädet. Se tahti on liian suuri,pitää olla urhelijan kunto.

Vierailija
12/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en selviä nykymaailmassa. Liian vahvoja persoonia, bisnesajattelu. Enkä ole kilpailuhenkinen.

Vierailija
13/13 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei motivoi hakea mitään työtä kun jokaisessa työssä epäonnistuin ihan yksinkertaisissa tehtävissä. Hävettää ja mokailut saa vihaamaan itseään ihan tosissaan. Edellinen työ oli niiiiiiiin yksinkertaisesti helppoa, mutta ei aina tulee ihan käsittämättömän tyhmiä virheitä. Ja aina toistuu sama, en ymmärrä ohjeita!! Siis Ohjeet eivät vaan jää mieleen. En oikein tiedä kumpi on pahempi, olla töissä mokailemassa vai työtön surkimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan