Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko narsisti?

Vierailija
27.06.2014 |

Tai lievä sellainen. Vai eikö narsisti tajua sitä itse?

A) Maailma ei ole tasa-arvoinen, ei tule koskaan olemaankaan eikä kuulukaan olla. Olen nainen ja miesten nostaminen jalustalle vituttaa, viittaan kuitenkin lähinnä tuloeroihin. Köyhät nyt vain ovat sitä paskaista duunarikansaa, olkoot, oma moka. Ei liikuta minua, kunhan tekevät työnsä.

Alkoholisteja yms. ei kuulu auttaa; jälleen kerran oma moka.

B) Muiden vahingot ei juurikaan kiinnosta, kunhan asiat menee mun mielen mukaan, siis oikein. Tämä aiheuttaa useimmiten närää, mutta mun silmissä asia vain on näin; oma mielipide paras mielipide. Olen edennyt urallani osittain muiden kustannuksella, ei omantunnontuskia. Olisivat itse olleet tarkempia. Jo peruskoulussa sain jäätävät raivarit (päänsisäiset), jos joku toinen sai paremman numeron kokeesta.

C) Inhoan lapsia. Vauvat ovat yksinkertaisesti tyhmiä, ei tulisi mieleenkään hyysätä jotain vajavaista olentoa.

D) Olen aika mustasukkainen ja saatan vihoitella kauankin. Voin näennäisesti antas anteeksi, mutta muistan tapahtuneen ja haluan aina kostas.

E) Tätä listatessani tunnen itseni lähinnä tyytyväiseksi ja ylpeäksi itsestäni, vaikkei niin ehkä "kuuluisi" olla. Toisaalta taas kuulostan omaan korvaani ihmisperseeltä, toisaalta muiden mielipide tästä(kään) ei paskaakaan kiinnosta.

Tai ehkä olen vaan vähän outo.

N23

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat lähes aina keskivertoa älykkäämpiä, sinä et tekstisi perusteella ole. Olet vain ilkeä, typerä ja kapeakatseinen, itsekäs ihminen.

Vierailija
2/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:16"]Narsistit ovat lähes aina keskivertoa älykkäämpiä, sinä et tekstisi perusteella ole. Olet vain ilkeä, typerä ja kapeakatseinen, itsekäs ihminen.

[/quote]

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki on narsisteja. Heti jos ei ex-rouvan pillin mukaan enää hypi: olet narsisti, haluan yksinhuoltajuuden, anna lisää rahaa.

Vierailija
4/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:16"]Narsistit ovat lähes aina keskivertoa älykkäämpiä, sinä et tekstisi perusteella ole. Olet vain ilkeä, typerä ja kapeakatseinen, itsekäs ihminen.

[/quote]

Mensan testin perusteella ÄO on 151 :D Kieltämättä järkyttävä ragevaihde heilahti päälle. Vitut siitä vaikka olisin kuinka itsekäs tai "kapeakatseinen" (no ainakin hyväksyn homot...), mutta typeräksi en kyllä kutsuisi. Ei ihminen pääse näinkään pitkälle ihan jo tulojensa ja sosiaalisten suhteiden perusteella, jos olisi "typerä" kuten sinä sanoit.

Ap

Vierailija
5/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:21"]

Nykyään kaikki on narsisteja. Heti jos ei ex-rouvan pillin mukaan enää hypi: olet narsisti, haluan yksinhuoltajuuden, anna lisää rahaa.

[/quote]

ÄÄK! VAHINGOSSA TULI YLÄPEUKKU TÄLLE. :(

Vierailija
6/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat tietää, niin taidat kyllä olla narsisti ja ehkä sosiopaatti.

Lupaathan olla hankkimatta lapsia. Ja mieluiten pysyt erossa parisuhteistakin.

Vierailija
7/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit eivät mieti, ovatko he narsisteja. Joten, et ole. 

Vierailija
8/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:16"]Narsistit ovat lähes aina keskivertoa älykkäämpiä, sinä et tekstisi perusteella ole. Olet vain ilkeä, typerä ja kapeakatseinen, itsekäs ihminen.

[/quote]

Mensan testin perusteella ÄO on 151 :D Kieltämättä järkyttävä ragevaihde heilahti päälle. Vitut siitä vaikka olisin kuinka itsekäs tai "kapeakatseinen" (no ainakin hyväksyn homot...), mutta typeräksi en kyllä kutsuisi. Ei ihminen pääse näinkään pitkälle ihan jo tulojensa ja sosiaalisten suhteiden perusteella, jos olisi "typerä" kuten sinä sanoit.

Ap

Millainen koti sinulla on ollut? Onko sinua mielestäsi rakastettu ja arvostettu?

Millä alalla työskentelet?

Vierailija
9/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole narsisti. Ihan vain tavallinen kokoomuslainen.

Vierailija
10/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:22"]

[/quote]

Ap

[/quote]

151 :D
 Niin varmasti. Painosi on ehkä sen verran.

Vierailija
11/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:11"]

A) Maailma ei ole tasa-arvoinen, ei tule koskaan olemaankaan eikä kuulukaan olla. Olen nainen ja miesten nostaminen jalustalle vituttaa, viittaan kuitenkin lähinnä tuloeroihin. Köyhät nyt vain ovat sitä paskaista duunarikansaa, olkoot, oma moka. Ei liikuta minua, kunhan tekevät työnsä.

B) Muiden vahingot ei juurikaan kiinnosta, kunhan asiat menee mun mielen mukaan, siis oikein. Tämä aiheuttaa useimmiten närää, mutta mun silmissä asia vain on näin; oma mielipide paras mielipide. Olen edennyt urallani osittain muiden kustannuksella, ei omantunnontuskia. Olisivat itse olleet tarkempia. Jo peruskoulussa sain jäätävät raivarit (päänsisäiset), jos joku toinen sai paremman numeron kokeesta.

C) Inhoan lapsia. Vauvat ovat yksinkertaisesti tyhmiä, ei tulisi mieleenkään hyysätä jotain vajavaista olentoa.

D) Olen aika mustasukkainen ja saatan vihoitella kauankin. Voin näennäisesti antas anteeksi, mutta muistan tapahtuneen ja haluan aina kostas.

E) Tätä listatessani tunnen itseni lähinnä tyytyväiseksi ja ylpeäksi itsestäni, vaikkei niin ehkä "kuuluisi" olla. Toisaalta taas kuulostan omaan korvaani ihmisperseeltä, toisaalta muiden mielipide tästä(kään) ei paskaakaan kiinnosta.

N23

[/quote]

Kuulostat tyhmältä palstapersulta, joka haluaa mollata taas jotain... mutta ei osaa. 23 veellä ei ole uraa. Ihminen ei ole narsisti, vaikka toisten vauvat eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Kukaan jolla on äo 151, ei kirjoita tuollaista paskaa- oma mielipide paras

Vierailija
12/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistit eivät todellakaan ole aina älykkäitä. heitä yhdistää lähinnä itsekkyys, karisma, häikäilettömyys, manipulointi yms. sosiaalisesti toki voivat olla älykkäitö

Vierailija
13/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:11"]

N23

[/quote]

Et ole narsku, vain liian vähän elämää kokenut.

Vierailija
14/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt, oletko niinku sillai vähän narsisti vai peräti kokonaan. No, me kaikki ollaan  vähän. Rajaa aidon ja ihka-adion välillä on vaikea määritellä. Jos jälkeesi on jäänyt paljon pahoinvoivia ihmisiä, olet hyvällä alulla. Et maininnut kyllä mitään siitä, miten muut sinut kokevat, oletko monien mielestä vain pikkuinen pee vai peräti vaarallinen manipuloija. Jos olet enimmäkseen vaaraton ja hallittavissa, tilanteesi ei kuulosta hirveän pahalta. "Normaali kokoomuslainen", kuten joku tuolla aiemmin totesi.

Vierailija
15/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:39"]Et ole narsisti. Ihan vain tavallinen kokoomuslainen.

[/quote]Tää oli just eikä melkein:.D

Vierailija
16/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena moneen kommenttiin;

Kyllä, olen "kokoomuslainen".

Ei, painoni ei ole 151 kg, vaan 49. Herrajesta. Tosin voiko siihen testiin luottaa, mistäpä minä tiedän. Pidän kuitenkin itseäni älykkäänä.

Ikäiselläni, parikymppisellä, voi olla "ura". Sen verran valotan, että oikeustieteen parissa työskentelen, samalla opiskellen. En ala selittämään koko kuviota, olen kuitenkin edennyt hyvin firmassa, jossa työskentelen.

Kysyin koko asiaa, koska työni puolesta jouduin ottamaan tästä hitusen selvää. Moni tarina kuulosti tutulta, ei väärältä vaan hyvinkin intellektuellilta ajattelutavalta. Voihan se olla niinkin, ettei narsisti tajua sitä itse.

Sosiopaatti? Enpä tiedä. Ilkeä? Mitä sitten? Mean, you say, like it's a BAD thing.

Ap

Vierailija
17/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:11"]Tai lievä sellainen. Vai eikö narsisti tajua sitä itse?

N23

[/quote]Olet ylimielinen tollikka;)

Vierailija
18/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on shokkireaktiota hakeva kakara. Miksi kyselet täällä oletko narsisti? Varsinkin jos mainostat ettet välitä meidän mielipiteistämme? Selvästi välität. Et ole saanut mistään oikeasta mensan testistä 151.

Tulet saamaan nenillesi ja hyvä niin.

Vierailija
19/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:05"]

Ei, painoni ei ole 151 kg, vaan 49. Herrajesta. Tosin voiko siihen testiin luottaa, mistäpä minä tiedän. Pidän kuitenkin itseäni älykkäänä.

Ikäiselläni, parikymppisellä, voi olla "ura". Sen verran valotan, että oikeustieteen parissa työskentelen, samalla opiskellen. En ala selittämään koko kuviota, olen kuitenkin edennyt hyvin firmassa, jossa työskentelen.

Kysyin koko asiaa, koska työni puolesta jouduin ottamaan tästä hitusen selvää. Moni tarina kuulosti tutulta, ei väärältä vaan hyvinkin intellektuellilta ajattelutavalta. Voihan se olla niinkin, ettei narsisti tajua sitä itse.

Sosiopaatti? Enpä tiedä. Ilkeä? Mitä sitten? Mean, you say, like it's a BAD thing.

Ap

[/quote]

Olet se palstapersu, joka kyselee, kumpi pelastetaan ensin, koira vai kersa. Ja jaksaa jaksaa jaksaa vääntää miksi koira ei mitään. Ei edes se naapurin tuijottava.

Olet siis kateellinen duunari, joka väsyneenä tumputtaa ja keksii keksii keksii väsyneitä trolleja.

Vierailija
20/39 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:05"]

Ap

[/quote]

Olet se palstapersu, joka kyselee, kumpi pelastetaan ensin, koira vai kersa. Ja jaksaa jaksaa jaksaa vääntää miksi koira ei mitään. Ei edes se naapurin tuijottava.

Olet siis kateellinen duunari, joka väsyneenä tumputtaa ja keksii keksii keksii väsyneitä trolleja.

[/quote]

:D selvä. Kilahtiko rukkaskansalainen?

Ja pelastaisin koiran.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän