Millaista on lavatansseissa? Mitä ensikertalaisen tulisi tietää?
Haluaisin mennä naisena perinteisiin lavatansseihin, kun en ole koskaan ollut. Voiko sinne mennä katselemaan vain bändiä vai katsotaanko minua kieroon kun kieltäydyn tanssimisesta? Pitääkö osata kunnolla tanssia jos uskaltaa tanssilattialle? Olisiko hyvä käydä joku tanssikurssi ennen sitä? Onko siellä aina enemmän naisia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on tärkeää ymmärtää lavatansseissa se sama, kuin muussakin elämässä.
Ihanat miehet saavat hakea ketä vain, minä ja kaltaiseni saavat varautua kahden tanssin sanattomaan mielenosoitukseen.
Onneksi löytyi oma tanssipartneri, niin ei tarvitse enää aiheuttaa mielipahaa.
Apua, pitääkö tanssiessa jutella? En mä sit voi lähtee :)
Liian ujo ja intro, mut tanssia haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat miehet saavat hakea ketä vain, minä ja kaltaiseni saavat varautua kahden tanssin sanattomaan mielenosoitukseen.
Apua, pitääkö tanssiessa jutella? En mä sit voi lähtee :)
Liian ujo ja intro, mut tanssia haluaisin.
Ei tarvitse jutella, en minä sitä tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet osaavat tuon noin kuusi minuuttia kestävän mielenosoituksen myös.
Katselen etukäteen miesten (iästä ja ulkonäöstä riippumatta) hakuvalintoja, ja jos haut kohdistuvat vain nuoriin ja kauniisiin, jätän hakematta.
Tosiaan vaihtaskeleella pärjää jo pitkälle, ja uutta kasvoa todennäköisesti hakevat vanhemmat herrat jotka vievät hyvin tai sitten kävelytyylillä eli ei edes vaihtarilla 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos en kunnolla osaa tanssia? Vai olisiko hyvä käydä siihen ihan tanssikurssi? Ap
Varsinaisesti tanssitaidolla ei niin suurta merkitystä ole mutta aloittelija tuppaa törmäilemään kun ei ole tottunut kiertosuuntaan ja eri tanssityyleille soveltuviin alueisiin.
Käyn usein lavoilla, mutta harvoin siellä ihan oikeita ammattitanssijoita on. Pitkään tanssia aktiivisesti harrastaneita toki on.