Olenko nolo?
Tykkään hirveästi LVn neverfull laukusta, hyvän kokoinen ja nätti. Mutta ei millään ole rahaa ostaa semmosta opiskelijana. Olin Thaimaassa ja ostin ihan hyvännäköisen kopion. Tykkään siitä todella paljon mutta olenko nolo ja jos olen niin miksi?
Kommentit (3)
Ei se yksi laukku noloa tee. Ja jos se on sinusta kerta kaikkiaan niin ihana niin mitä väliä mitä joku ajattelee?
Nolona pidän puolestaan mieheni serkkua, ikänsä työttömänä ja työkkärin kursseilla ollut 30v yh joka omistaa satoja kopio laukkuja ja kenkiä ja pukeutuu niihin. Asuu vielä huonolla alueella ja koti on aina likainen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:47"]
Tykkään hirveästi LVn neverfull laukusta, hyvän kokoinen ja nätti. Mutta ei millään ole rahaa ostaa semmosta opiskelijana. Olin Thaimaassa ja ostin ihan hyvännäköisen kopion. Tykkään siitä todella paljon mutta olenko nolo ja jos olen niin miksi?Jos tykkäät laukusta niin ei kuulu kellekään.
[/quote]
Mitä statusta se kopio sinulle tuo? Itse olisin tapauksessasi ostanut jonkun muun merkin laadukkaan nahkalaukun, jossa maksetaan laadusta ja nahkasta, ei nimestä. Et ole nolo, mutta ehkä olisi voinut ajatella ensin kaksi kertaa ennen kuin tuhlaa rahansa kopioon.