Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-5 kg laihdutus normaalipainon sisällä, vinkkejä?

Vierailija
27.06.2014 |

Olen parikymppinen nainen, mitat 163/57. Haluaisin laihtua 5 kg kesän/alkusyksyn aikana terveellisesti. Salikortti löytyy ja siellä olen käynyt jo vuosia 1-4 krt viikossa, joten lihaksia jonkin verran löytyy. Kävelen koirani kanssa päivittäin n. tunnin. Koiran kanssa hölkkääminen ei tällä hetkellä onnistu, se parantelee jalkaansa leikkauksesta.

Syön melko

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta yleensä vaikea laihduttaa normaalisi. Itse olen 162/56 ja yritin saada itseni 52kiloiseksi.vikat kilot lähti vaan hululla liikunnalla ja näännyttämisellä, eikä lopputulos todellakaan ollut kaunis...

Vierailija
2/4 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups lähti vahingossa! Eli syön melko terveellisesti jo valmiiksi, ihan normaalia ruokaa ja välillä (liian usein) herkkuja. Nyt ihanat av-mammat, tarttisin apuja tai kohtalotovereita tähän urakkaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Liikun 0,5-3h päivittäin (lähinnä sali ja uinti lajeina), syön pääsääntöisesti terveellisesti, herkuttelen kuitenkin 1-2kertaa/vko ja painoni on normaalipainon yläpäässä 174/70 eli painoindeksi on 23. Haluaisin n. 5kg tiputtaa painoa, mutta en vaan osaa! Vuosi sitten yritin aivan tosissani laihduttaa ja söin n. 1000-1200kcal päivässä. Punnitsin ja merkitsin kaiken ylös. Vähältä toki kuulostaa, mutta salaattia ym. saa paljon tuohon määrään puputtaa ja hyviä proteiineja jonkun verran. 4kk painoa tipoui tasan 1kg.. sitten en enää jaksanut edes yrittää

Vierailija
4/4 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mitä syöt