"En tykkää kondomeista"
Mitä mieltä olette tästä :
Olin kerran risteilyllä ja, siellä tapasin n. 30-vuotiaan miehen, jonka vein mukaan hyttiini. Siellä sitten olisin halunnut harrastaa s exiä, mutta se ei onnistunut, koska hänellä ei ollut stondista, koska hän sanoi ryypänneensä niin paljon ja lisäksi olevansa jännittynyt. No, aamulla sitten aloimme siirtyä hänen hyttiinsä, jolloin kysyin häneltä, että otanko omat kondomit mukaan vai onko hänellä hytissään omat kortsut, johon hän vastasi: "mä en tykkää kondomeista". Kysyin sitten, että no Mitenkäs sinä sitten voit harrastaa se xiä uusien kumppanien kanssa, johon hän vastasi: "mä olen ilman kortsua".
Minä olin siihen ihan, että "Aijaa".
Että minun pitäisi ottaa riski raskaudesta ja sukupuolitaudista ainoastaan siksi, koska hän ei tykkää käyttää kortsua...
Tämän tyyppiset miehet kun yleensä eivät ole vastuullisia ja käy missään testeissäuuden se xikumppanin jälkeen, joten hän suurella todennäköisyydellä kantoi kaikkia mahdollisia sukupuolitauteja.
Kommentit (17)
Tarina ei kerro, annoitko paljaalla?
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei kerro, annoitko paljaalla?
En, koska
A) en halua ottaa riskiä sikupuolitaudista
B) hänellä ei seissyt
C) hänellä oli nakinkokoinen micropenis, ei sellaisella yhdyntä onnistu
Mun mielestä mies, joka ei käytä kortsua uusien kumppaneiden kanssa, on idiootti
Ihan yleistä. Vielä lähemmäs neljäkymppisilläkin.
Todellakin voisin tehdä niitä vauvoja vuodesta toiseen tosta vaan aina uuden miehen kanssa, eipä niitä näytä elarit siinä kohtaa huolettavan kun paljaalla on saatava. (Ja selvennykseksi; en tee enkä anna ilman kortsua). Miehet on vastuuttomia.
Miksei miehet voisi käyttää ohuita kortsua jos kortdun käyttö tuntuu ikävältä?
Kristiina xx kirjoitti:
Ohuet ja paksut tuntuvat yhtä ikäviltä. En ymmärrä mikseivät naiset voi naisten kortsuja käyttää, niin ratkaisivat pulman itse.
MIes isolla kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Ohuet ja paksut tuntuvat yhtä ikäviltä. En ymmärrä mikseivät naiset voi naisten kortsuja käyttää, niin ratkaisivat pulman itse.
Pulman? Minkä pulman? Ei mulla ole pulmia. Mulla on tavallisia kondomeja kaapissa. Ja mies pukee sen munansa päälle jos haluaa sen munansa minuun työntää. Ei ongelmia.
Jokainen inisijä on näin sitten toiminut. Ei ongelmaa.
Vastuutonta toimintaa. Itse olen törmännyt naisiin, jotka olisivat mieluusti touhunneet ilman kumia juuri samasta syystä.
Itse suorastaan kiihotun kun käytän kondomia nussiessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleistä. Vielä lähemmäs neljäkymppisilläkin.
Todellakin voisin tehdä niitä vauvoja vuodesta toiseen tosta vaan aina uuden miehen kanssa, eipä niitä näytä elarit siinä kohtaa huolettavan kun paljaalla on saatava. (Ja selvennykseksi; en tee enkä anna ilman kortsua). Miehet on vastuuttomia.
Eikun itse jaat pillua kylillä eri miehille
kaksi tapaa seksissä ei minulle sovi, toinen on se että kalu pitää ottaa juuri ennen simennnystä ulos ja ruiskia huulille tai pakaroille, mitä tuhlausta ja vie kaiken nautinnon. Toinen tapa joka ei sovi on kondomi. On se vaan hienoa kun saa kaikessa rauhassa truutata klunssinsa vaginan sisäiholle. Osa naisista luottaa varmoihin päiviin suurin osa pillereihin.
Se muutaman kilon yleinen painonnousu saadaan kuriin hieman liikuntaa lisäämällä. Monet naiset sanovat pillereiden nimenomaan tasoittavan mielialoja.
Omassa ikäpolvessa ei tule mieleenkään olla ilman kumia. Mutta nuoremmat naiset seuraavat ovulaatioita ja haluavat saada ilman kumia. Outoa..
Vierailija kirjoitti:
Itse suorastaan kiihotun kun käytän kondomia nussiessa.
Parempi kun pysyt miehissä kuten tähänkin saakka
Sori vaan, itse annan mieluummin paljaalla, ja syy on se, kun miehet ei osaa käyttää oikein kondomia. Eikös niitä voisi ostaa sopivan kokoisia? Yököttää kun muutaman kerran jäänyt kondomi sisälleni, liekö miehellä liian pieni vai eikö kondomeja myydä eri kokoisia? Mieluummin paljaalla kuin sitten sormella ottaa pois kondomia sisältä.
Xx xx