Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penisrengas

Vierailija
28.06.2021 |

Voiko penisrengasta käyttää liikaa? Suositus kai on että max 20-30 min kerrallaan mutta onko haittaa jos sitä käyttää joka kerta? Esim 3 krt viikossa tuon suositusajan? Voiko keho jotenkin tottua siihen ettei sittwn ilman rengasta seisokaan enää kunnolla?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pannut tyveen, jossa se kiristää sopivasti. On sellainen kiristettäväkin, sen saa aina sopivaksi.

Minulla on sellainen, ja toinen joka on sattumalta sopiva. Se tukkii niitä kullin pinnassa näkyviä sinisiä laskimoita. Silloin paine on isompi. Sen tulisi olla löysä silloin kun pheenis on löysänä, ja kiristellä pikkuisen silloin kun ollaan juhlakunnossa. Jos liikkuu, on liian löysä.

Tatin juuressa oleva rengas ei varmaan vaikuta erektioon, mutta taatusti naisen mielihyvään kun saa paksun "männänrenkaan" kullinvarteten.

Vierailija
22/28 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pannut tyveen, jossa se kiristää sopivasti. On sellainen kiristettäväkin, sen saa aina sopivaksi.

Minulla on sellainen, ja toinen joka on sattumalta sopiva. Se tukkii niitä kullin pinnassa näkyviä sinisiä laskimoita. Silloin paine on isompi. Sen tulisi olla löysä silloin kun pheenis on löysänä, ja kiristellä pikkuisen silloin kun ollaan juhlakunnossa. Jos liikkuu, on liian löysä.

Tatin juuressa oleva rengas ei varmaan vaikuta erektioon, mutta taatusti naisen mielihyvään kun saa paksun "männänrenkaan" kullinvarteten.

Okei. Kiitos tosi paljon vastauksesta. Nyt pitää vielä miettiä, että miten saan miehelle markkinoitua penisrenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/28 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin mieluummin silikonista kuin tpr:sta tehtyjä leluja, silikonissa on vähemmän ihoon imeytyviä kemikaaleja. Mutta nykyään käytän yleensä metallirenkaita, niiden kääntöpuolena toki on että ne pitää laittaa paikalleen ennen erektiota, kun taas joustavat tai säädettävät voi laittaa myös seisovaan kulliin.

Metallirenkaiden kohdalla oikea koko on tärkeä, liian tiukka puristaa liikaa ja saattaa estää verenkierron kokonaan erektiossa, jolloin tulee äkkiä asiaa päivystykseen. Liian löysästä taas ei ole mitään hyötyä. Mitään mittoja on hankala antaa, ne ovat yksilölliset. Mun isommasta teräsrenkaasta menee pussit ja kulli juuri ja juuri pujottelemalla läpi ja pienempi puristaa napakasti erektiossa kullin juuressa. Sitä ei saa paikalleen erektiossa, mutta pois se lähtee sen verran että puristus häviää.

Vierailija
25/28 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on ollut monia väriseviä sellaisia. Nyt on ladattava malli, jotain 25 euroa hinnaltaan.Halpaa sellaista ei kannata ikinä ostaa eikä niillä nappiparistoilla tietenkään. Niitäkin olen kokeillut monia.Tuo lataus kestää hyvin , tiukkuus on sopiva ja vaimoa kiihottaa  kun painan sitä klitorista vasten yhdynnässä pidempään välillä

Edellinen samanlainen ja -hintainen rengas meni keväällä melkein heti ehkä viidennellä kerralla poikki kun laitoin sitä paikalleen. Valitin nettikauppaan heikosta kestävyydestä ihan keski-ikäisten normiseksissä ja ensin joku ihme tyyppi sieltä halusi,että lähetän sen heille tutkittavaksi.Hoh hoijaa. Sanoin, että saatte sen pesemättömänä jos välttämättä haluatte nähdä, mutta maksakaa postikulut. No, tuli heti vastaus, että saat uuden samanlaisen :) Se on nyt kestänyt hyvin pari kertaa viikossa seksiämme

Vierailija
26/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin ukon kanssa sellainen säädettävä neopreeninen penisrengas. Aikaisemmin on kokeiltu jos kaikenlaisia renkaita. Tosta säädettävästä puoliso on tykännyt eniten.

Vierailija
27/28 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut vuosia käytössä sentin levyinen nahkahihna jonka olen pujottanut kahdeksikon muotoisena peniksen ja kivespussien juureen, sitten pienempi lenkki peniksen tyveen.

Tätä voi pitää vaikka koko päivän; lepotilassa ei kiristä mutta seisokissa tuo isompi lenkki kiristyy ja tiukentaa penislenkin niin että seisokki on kivikova.

Vierailija
28/28 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmikaa miehet kortsusta siitä saatte parhaan renkaan.