Miksi me suomalaiset valitetaan AINA säästä?
On liian kylmä, on liian kuuma, aina sataa tai ei sada. On liikaa lunta, ei ole lunta jne. jne. Miksei olla vieläkään totuttu, että tämä on Suomi ja tällaista täällä aina on.
Kommentit (4)
Siksi ettei se ole koskaan kohdallaan.
siksi että meillä sää oikeasti vaihtelee.
turha kai se ois valittaa jossain missä pysyy samana vuodenajasta ja päivästä toiseen tai vaihtuu hitaassa tahdissa.
No mä rupean elämään vasta kun lämpö nousee reilusti yli 20 asteen...
Muun ajan palelen sisällä ja katselen sadetta ja tuulta ikkunoista. Tuntuu niin väärältä vetää villapaitaa ja tuulitakkia päälle "aurinkoisena kesäpäivänä" että tarkenee menemään ulos. Päivittäinen uintikin muistuttaa enemmän avantouintia kuin kesäistä nautintoa... tänään vesi 12 asteista...
Ja kyllä - tarkoitus on muuttaa lämpimään muutaman vuoden kuluttua ihan terveydellisistäkin syistä
Vähemmän täällä säästä valitetaan kuin esim. Englannissa!