Onko lihaksikas ja hyvinmuodostunut lyhyt mies korni?
Olisiko sitten aivan sama olla hintelä luikku eikä yrittää isotella.
Tällaisen typerän aloituksen ajattelin jättää mammoille pohdittavaksi kesäiseen viikonloppuun.
Kommentit (4)
Lihaksikas, hyvinmuodostunut lyhyt mies ei ole korni. Silmäänpistävän lyhyt lihaskimppu-appelsiinikainalo on. Minun mielestäni.
Minusta ainakin huomattavan lihaksikas näyttää aika pahalta lyhyellä. Se ensinnäkin leventää jolloin näyttää lyhyemmältä, ja sitten tulee semmoinen olo että miehellä on huono itsetunto ja kompleksi mitastaan ja siksi täytyy bodata.
Mutta eihän semmmoinen perus-hyväkuntoinen vartalo joka ei ole mikään tosilihaksikas toki koskaan huono juttu ole.
Mustakin tuntuu, että lyhyelle miehelle ei bodattu kroppa sovi, mutta sellainen sopivan hallittu on jees.
No joo, tää oli kyllä aika typerä.