Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstailet?

Vierailija
28.06.2021 |

Pitää minun itsenikin ajatella miksi

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tylsää. Alunperin luulin, että tää olisi naisille suunnattu palsta ja täällä voisi keskustella kunnolla, mutta nykyään tiedän paremmin ja lähinnä pidän hauskaa.

Vierailija
2/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on viihdyttävä. Helppo tapa rentoutua pihatöiden lomassa. Tykkään myös hetkistä, jolloin voi oikeasti auttaa toista omilla tiedoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi ottaa esille sellaisia asioita joista ei voi oikein puhua muuten. Harvoin tietenkään tulee mitään asiallista keskustelua, mutta toisinaan tulee fiksujakin kommentteja.

Koska ulkona on nyt liian kuuma.

Vierailija
4/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkee hyvin että kaikki muutkaan eivät ole missejä tai järjen jättiläisiä. Iso osa kylläkin tosi muhkean osakesalkun omistajia.

Vierailija
5/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten kontaktien ja keskustelukumppanien puuttuminen.

Moni aiempi palsta, jolla olen vaikuttanut, on näivettynyt tai tullut häiriköiden temmellyskentäksi.

6/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttelen aikaa🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstailu on aktiivista tekemistä tv:n töllöttämiseen verrattuna.

Vierailija
8/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kovat kuukautiskivut ja ei oikein kivuilta pysty tekeen muuta kuin löhöileen...

Vierailija
9/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näkee hyvin että kaikki muutkaan eivät ole missejä tai järjen jättiläisiä. Iso osa kylläkin tosi muhkean osakesalkun omistajia.

Eliitin ja iso palkaisten palsta. Ainakin osittain.

Vierailija
10/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maskivastainen, mutta en halua myöskään levittää koronaa, joten olen ollut omaehtoisessa karanteenissa viimeiset puolitoista vuotta. Yllättävän hyvin olen pärjäillyt, mutta välillä tulee tarve harjoittaa sosiaalisuutta ja tää palsta sopii hyvin sellaisten tarpeiden tyydyttämiseen.

Vierailija
11/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämähdin tänne taas, oon ollut joskus vuosiakin poissa. Aloitin kun vauva oli pieni ja nyt on 25 vee.

Kausittain pyörin, palsta yleensä koko aika sivussa auki. Kivaa höpöttelyä ja on täällä asiaakin, monen alan asiantuntijaa löytynyt aina ja tietoa

Lomien aikana yleensä vieroittunut pois, jos talvella jämähtänyt palstalle

Vierailija
12/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkosuomalainen. Minulle on kiva nähdä mistä Suomessa keskustellaan ja samalla pitää kielitaitoa yllä. Minä olen yksi niistä joilla ei yhdys sanat ole enää näin vuosikymmenien jälkeen hallussa ja saan palautetta kielipoliisilta usein. 😁

On mielenkiintoista nähdä miten ongelmat on samanlaisia riippumatta missä maassa asuu, mutta tietenkin on niitä "suomalaisten ongelmia" myös.

Samalla hyvää viihdettä ja rentoutusta. Pidän myös palstan omista vitseistä. (Vanukkaat, Porvoo ym)

Tunnen kuuluvani tähän hauskaan palstamammojen yhteisöön.

Vierailija
13/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta syystä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi