Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu mietti vielä hetki sitten onkohan heillä varaa Korkeasaari reissuun

Vierailija
28.06.2021 |

Nyt hän sitten saa neljännen lapsen alkukeväästä 2022.. ymmärrys alkaa loppua.
Tässä on kaikkea muutakin kuin pelkkä Korkeasaari. Esim. lapsia viedään suht usein jompaan kumpaan mummolaan ja minullekin vihjaa että huh kun on vilskettä. Kyseessä ihan tavallinen keskiluokkainen perhe.

Kysymykseni on: Miksi neljäs? En kehtaa itse kysyä. Juu eihän se minulle kuulu mutta muutkin avautuu täällä niin nyt sitten minäkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppuu ymmärrys ihmisten tyhmyyteen. Asia ei minulle kuulu, mutta avudunpa täällä.

Vierailija
2/3 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisää saa sitä enemmän, mitä tuotteliaampi emäntä on asiaan värvätty. Hoituu toimeentulo helpommin. Joku muu voi hoitaa ne lapset, ei oo emännän eikä isännän vastuulla, kuten näkyy.

Miksi se lapsilisä kasvaa lapsiluvun myötä? Eikö ensimmäistä lasta varten joudu tekemään paljon hankintoja, joita vauvapakkaus ei ihan kata? Seuraavat menee sitten jo ensimmäisen lapsen vanhoilla turvaistuimilla, rattailla ja leluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisää saa sitä enemmän, mitä tuotteliaampi emäntä on asiaan värvätty. Hoituu toimeentulo helpommin. Joku muu voi hoitaa ne lapset, ei oo emännän eikä isännän vastuulla, kuten näkyy.

Miksi se lapsilisä kasvaa lapsiluvun myötä? Eikö ensimmäistä lasta varten joudu tekemään paljon hankintoja, joita vauvapakkaus ei ihan kata? Seuraavat menee sitten jo ensimmäisen lapsen vanhoilla turvaistuimilla, rattailla ja leluilla.

Tulee valtiolle halvemmaksi. Ensimmäisiä lapsia kun on aika paljon enemmän kuin neljänsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän