Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tälläistä miestä vaivaa? Haluaa määrätä kaikesta jne

Vierailija
28.06.2021 |

Seksin suhteen on ehdoton eikä välitä vaikka toista sattuu tai toinen ei ole kiinnostunut samoista asioista. Jos tulee ristiriitaa saattaa ghostata joksikin aikaa ja palaa sitten niinkuin ei olisi tehnyt mitään väärin. Onko kusipää?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaivaa naista, joka alistuu moiseen?

Äärimmäisen heikko itsetunto, masokismi, marttyyriys vai mikä?

Joo, tunteita on eli vallanhalu ja alistaminen.

Vierailija
22/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tietää mikä persoonallisuushäiriö tälläsellä tyypillä on?

Kuulostaa kyllä vahvasti ainakin narsismilta, jopa psykopaatin piirteitä tuo sadistinen seksi oman nautinnon vuoksi. Tuo, että häipyy ja sitten ilmestyy taas, ja on varmaan taas niin ihana sopii myös narsistin kuvaan. Ei jatkoon tuommoinen, pelkkää harmia tiedossa. Älä ota takaisin, vaikka ilmestyisi taas ja vaikka mitä lirkuttelisi.

Ei ole ns ihana eikä paluun jälkeen lepertele tai muutakaan. Kovin määrätietoisen oloinen ja varma kaikesta. Ei kysy mitä minulle kuuluu. Heti tavatessa iskee kiinni kuin olisin jikin esine jolla ei ole tuntoaistia tai omaa tahtoa. Ap

Eihän sinulla olekaan, siis omaa tahtoa. Jos olisi, et sietäisi tuollaista vaan suuntaisit kohti uusia seikkailuja, itsenäistä elämää ja parempaa parisuhdetta. Tuntoaistisi tiedät itse, mutta miksi sinä et piittaa siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai jotakin tunteita koska ei jätä minua rauhaan. Ap

Ei ole mitään tunteita vaan haluaa pitää orjansa. Jos on toista kohtaan edes peruskunnioitus, rakkaudesta nyt puhumattakaan, niin ei satuta kumppaniaan tahallaan. Mieshän tekee sinulle jopa seksuaalista väkivaltaa.

Ja pääpointtihan on se, että SINULLA on tuossa suhteessa hirveää. Ajatelkoon mies mitä vain, SINUN pitää päästä tuosta tilanteesta pois. Etkö sinä koe ansaitsevasi parempaa?

Mitä jos äitisi, siskosi tai hyvä ystäväsi kertoisi tuollaisesta miehestä, minkä neuvon antaisit hänelle? Pitäisikö sinun edes miettiä, onko mies kusipää?

Vierailija
24/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimi P-kirjaimella? Pysy kaukana. Hullu äijä.

Vierailija
25/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ala P kirjaimella vaan M kirjaimella. Ap

Vierailija
26/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ala P kirjaimella vaan M kirjaimella. Ap

Tunne erään M nimisen henkilön johon aloitus sopii kuin nenä päähän, onkohan sama?

Alkaako sukunimi L:ällä?

Vierailija
27/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala L kirjaimella sukunimi. Ap

Vierailija
28/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai jotakin tunteita koska ei jätä minua rauhaan. Ap

Kerro holhoojallesi tai tukikodinhenkilöstölle, kuinka hän sinua kohtelee. Saat heiltä apua.

Vierailija
30/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mielenterveysongelmista kärsivä mutta tästäkin mies väittää ettei minulla mikään ole. Ap

Vierailija
31/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla miehellä identiteettiongelma: luulee olevansa nainen.

Vierailija
32/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan.

Vierailija
33/48 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on persoonallisuushäiriöinen.

Vierailija
34/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimi A-kirjaimella? Pysy kaukana. Hullu äijä.

Vierailija
35/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa suhteen nainen ja siksi koettaa päättää toisen puolesta kaiken. Sekä lukea rivien välistä, mitä toinen asioista ajattelee.

Vierailija
37/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää miestä on niin kiva saada.

Tää on valitettava totuus, vaikka naiset kuinka puhuu toista.

Vierailija
38/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä mielenterveysongelmista kärsivä mutta tästäkin mies väittää ettei minulla mikään ole. Ap

Tässä just hyvä esimerkki, että kannattaa hoitaa itsensä kuntoon ennenku alkaa mihinkään suhteeseen. 

Vierailija
39/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap. Sillä ei ole mitään tunteita. Olet käyttöesine. Niin kauan kun toimit, sinua käytetään. Ja hän on narsisti. Narsistit osaa tuon koukuttamisen. Sinä et pidä hänestä eikä hän sinusta. Olet aivopesty. Älä jankkaa täällä vaan lopeta tekemisissä oleminen. En käytä sanaa suhde koska kukaan ei ole suhteessa vasaraan kahvinkeittimeen tai mikroaaltouuniin ja se sinä olet sille miehelle, tarve-esine.

Vierailija
40/48 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä katselet vielä tuollaista? Mitä tuosta suhteesta saat? Ja kyselet täällä, onko k***pää... Onhan tuo han selvästi ja oikea moukka. Ei tule muuttumaan miksikään, ainakaan helläksi ja hyväkäytöksiseksi herrasmieheksi, jos sitä odottelet. 

PS. En jäisi katselemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi