äiti-ihminen haluaa lopettaa nyt läskinä olemisen, neuvoja
Synnytyksestä 3kk ja ylimäärästä mielestäni vähintään 5kg. Painan 64kg ja pituutta 165cm. Täysimetys, mutta kilot on nyt tyssänneet ilmeisesti tähän.
Mies tekee pitkää päivää ja kotona vauvan lisäksi myös kolmevuotias, joten reippaat vaunulenkit ei onnistu. olen ostanut 3kg puntit, 8kg kahvakuulan ja ennestään on jumppapallo.
Voisitko suunnitella mulle muutaman jumppaohjelman, jotka onnistus täällä kotosalla lasten nukkuessa tai ympärillä hääriessä.
Ongelma-alueeni ovat vatsa ja perse. Edellämainittua peittää iso rasvavyölaukku ja jälkimmäistä ei ole nimeksikään. Jalat ja kädet ohuet. Selluliittiä minulla ei ole. Tissit isot. Selkäläskiä lavoissa.
Kiitän. Motivaatiota on. Voin tulla sitten kertomaan tuloksista.
Kommentit (26)
Tässäpä palstan läskikeskustelujen perusteella luotu ohjelma läskiyden lopettamiseen:
- Ota itseäsi niskasta kiinni.
- Kuluta enemmän kuin syöt.
- Älä osta roskaruokaa.
- Lähde lenkille.
No syön aika tavallista ruokaa. Aamupalaksi jogurttia/rahkaa, kanamunia, puuroja tai ruisleipää. Suomalaisia ruokia (keittoja, patoja, pastaa, perunaa, lihaa). Välipalaksi hedelmiä tai marjoja. Liian vähän kasviksia. Juon tosi paljon vettä. Herkkuna digestive-keksi kahvin kanssa silloin tällöin.
Otin itseäni juuri niskasta kiinni.
Lenkille en pääse.
Tavoitteena kuluttaa enemmän olematta nälkäinen, mutta miten?
En ole ostanut roskaruokaa.
Otin itseäni juuri niskasta kiinni.
Lenkille en pääse.
Tavoitteena kuluttaa enemmän olematta nälkäinen, mutta miten?
En ole ostanut roskaruokaa.
Osta tuplarattaat niin pääset lenkille joka päivä. Syö terveellisesti, mutta älä kuitenkaan liian vähän, että imetys onnistuu. Tanssi lasten kanssa kivan musiikin tahdissa tunnin ajan. Ota tavoitteeksi paremminkin terveelliset elämäntavat kuin laihtuminen. Laita mies vahtimaan lapsia ja käy itse salilla tai jumpassa jos vauva suostuu syömään pullosta pumpattua maitoa tai korviketta.
miten syöt? ruokavaliolla vaikutetaan eniten painoon. voi liikkua kuin pieni sika eikä se auta