Pystyykö whatsapp ryhmästä poistumaan niin, ettei muut ryhmän jäsenet huomaa.
Kommentit (6)
Ei pysty, vaan siinä keskustelussa näkyy teksti
" ..... poistui ryhmästä".
Tulin ehdottamaan myös, että kannattaa vaan mykistää ilmoitukset.
No näen, että sinne tullut viestejä. Tympii lukea niitä. Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi koko ryhmässä. Sinne postataan kuvia juhlista/tapahtumista, joihin minua ei ole kutsuttu/minua ei haluta. Ryhmässä myös onnitellaan muita synttäreinä ja juhlistetaan milloin mitäkin saavutuksia. Minua ei koskaan onnitella ja ne kerrat, kun olen jotain kuvia laittanut tai jonkun jutun, ne sivuutetaan. No, ehkäpä sitten mykistän vuodeksi. Tippuuko tuo ryhmä tuosta etusivulta pois, jos en lue viestejä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No näen, että sinne tullut viestejä. Tympii lukea niitä. Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi koko ryhmässä. Sinne postataan kuvia juhlista/tapahtumista, joihin minua ei ole kutsuttu/minua ei haluta. Ryhmässä myös onnitellaan muita synttäreinä ja juhlistetaan milloin mitäkin saavutuksia. Minua ei koskaan onnitella ja ne kerrat, kun olen jotain kuvia laittanut tai jonkun jutun, ne sivuutetaan. No, ehkäpä sitten mykistän vuodeksi. Tippuuko tuo ryhmä tuosta etusivulta pois, jos en lue viestejä?
Ap
Kyllä se putoaa sinne alimmaksi tai seuraavalle sivullekin, jos et avaa siitä viestejä ja sinulla on paljon muita keskusteluja tallessa, mitähän siihen yhdelle sivulle mahtuu 8-10?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis jos sinut ignoorataan siellä totaalisesti, miksi et voi vaan sitten poistua sieltä vaikka ne muut saakin siitä tiedon?
Kyllä sinne keskusteluun taitaa tulla sellainen xxxxxx poistui ryhmästä -merkintä.
Mitä jos mykistät ryhmän vaikka vuodeksi?