Olen avaruusolento. Kysyttävää?
En ole kotoisin Maasta.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:04"]Mikä sattuma, niin minäkin! Mahdettiinko me tulla samalla kyydillä?
[/quote]
Millä kyydillä tulit? Minä tulin intergalaktista pikatietä tuolta Perseuksen suunnalta, taisi olla toissavuosituhannella.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:04"]Mikä sattuma, niin minäkin! Mahdettiinko me tulla samalla kyydillä?
[/quote]
Millä kyydillä tulit? Minä tulin intergalaktista pikatietä tuolta Perseuksen suunnalta, taisi olla toissavuosituhannella.
[/quote]
No hemmetti! En tullut ihan Perseuksesta saakka, vaan hyppäsin kyytiin Herkuleen tähtikuviosta. Hassua, täällä maassa on yksi baari, jonka nimi on Hercules. Suuntasin kerran sinne, kun luulin, että siellä olisi meikäläisiä. No ei ollut! Ihan ihme porukkaa vaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:06"]
[/quote]
[/quote]
No hemmetti! En tullut ihan Perseuksesta saakka, vaan hyppäsin kyytiin Herkuleen tähtikuviosta. Hassua, täällä maassa on yksi baari, jonka nimi on Hercules. Suuntasin kerran sinne, kun luulin, että siellä olisi meikäläisiä. No ei ollut! Ihan ihme porukkaa vaan.
[/quote]
Kävin siellä myös samasta syystä, mutta oma kokemukseni oli, että siellä pyöri melkoisia alieneita. Siis niin kuin se söpö otus niistä Alien-leffoista fallospäineen kaikkineen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:13"]Onko avaruudessa punamulkkuja?
[/quote]
On toki, sellaisia pimeässä loistavia vain, koska muuten ne eivät näkisi lentää avaruuden pimeydessä. Sinimulkkuja on myös, samoin keltamulkkuja. :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:13"]Onko avaruudessa punamulkkuja?
[/quote]
Ai että onko? Punamulkuthan ovat kotoisin avaruudesta. Itse asiassa minäkin olen sellainen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:13"]Onko avaruudessa punamulkkuja?
[/quote]
On toki, sellaisia pimeässä loistavia vain, koska muuten ne eivät näkisi lentää avaruuden pimeydessä. Sinimulkkuja on myös, samoin keltamulkkuja. :)
[/quote]
Ja homotiaisia. Ei saa koskaan unohtaa homotiaisia.
Oliko kotopuolessa kaikki ennallaan?
Jätin tekokyrväkkeeni tähtilentäjäni takasiivelle. Huomasitko tullessasi olivatko yhä kunnossa? Siriuslaiset tuppaavat ne viemään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:13"]Onko avaruudessa punamulkkuja?
[/quote]
[/quote]
Ja homotiaisia. Ei saa koskaan unohtaa homotiaisia.
[/quote]
homotiaisiakin. Voi taivas ★☆★☆☆
Ootko nähny Inara Serra:aa jollain planeetalla..? Mulla olis sille vähän asiaa. Se oli viimeks sen Malcom Reynoldsin kipparoimalla Serenity- aluksella, mut en o sitä enää pariin vuoteen nähny..
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:25"]ANNATKO PERSETTÄ?
[/quote]
Antaisin jos minulla olisi perse. Käykö sierainaukko?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:26"]Ootko nähny Inara Serra:aa jollain planeetalla..? Mulla olis sille vähän asiaa. Se oli viimeks sen Malcom Reynoldsin kipparoimalla Serenity- aluksella, mut en o sitä enää pariin vuoteen nähny..
[/quote]
Sittemmin hän teki invaasion maahan nimellä Anna, ja taisi sen jälkeen naamioitua ihmisnaaraaksi, joka on naimisissa terroristiepäillyn sotilaan kanssa.
Miten te jaksatte olla fyysisessä muodossa?
Astraalitasolle mars, mars... ( Mars, mars....sisäpiiri-läppää...)
Mikä sattuma, niin minäkin! Mahdettiinko me tulla samalla kyydillä?