Apua!Mitä teen?
Eli tyttäreni ystävä,joka on hanen luokallaan tuli meille käymään.(Tyttäreni on ykkösellä menee kakkoselle.)Joo eli tässä iltapalaa olin tekemässä heille ku sitten tyttöni itkua pillittäen tuli luokseni,että oli vahingossa tipauttanut sen ystävän puhelimen ja se oli menny rikki!:0 Ja se ei ollut ihan halpa puhelin.Se oli iphone5!!Mitä ihmettä!!Kakkos luokkalaisella nii kallis puhelin.Ja nyt minä joudun kai maksamaan tämän kaiken.Olen ihan paniikissa mitä sen vanhemmat sanoo....Mitä mun kuuluis nyt tehä??Auttakaa!:'((
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:51"]Kerro sen vanhemmille mitä on tapahtunut.Miksi ostavat nii nuorelle nin kallin puhelimen!
[/quote]Ehkä se oli sen isosisaruksen vanha tai jotai??!!
Soitat vanhemmille ja kerrot mitä on tapahtunut. Onko teillä kotivakuutuksessa ns vastuuvakuutus. Tämä mahdollisesti voi korvata. Soita vakuutusyhtiöösi ja kysy. Jos vakuutus ei korvaa olet korvausvelvollinen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:53"]Soitat vanhemmille ja kerrot mitä on tapahtunut. Onko teillä kotivakuutuksessa ns vastuuvakuutus. Tämä mahdollisesti voi korvata. Soita vakuutusyhtiöösi ja kysy. Jos vakuutus ei korvaa olet korvausvelvollinen.
[/quote]kiitos,tämä helpotti!:)
Lapselle kannattaa jatkossa hommata vastuuvakuutus, korvaa lapsen töhöilyjä.
Yleensä kotivakuutus korvaa noin pienten lasten aiheuttamat vahingot, myös tahalliset . Omavastuun joutuu toki maksamaan joka yleensä liikkuu satasen paikkeilla, ja jos jostain syystä ei vakuutusta ole kannattaa se nyt ottaa ( tulevaisuuden haavereita ajatellen).
huhhuh. oon myös sitä mieltä että älypuhelimet (varsinkin sikakalliit sellaiset) ovat aikuisten leluja, ei todellakaan lasten! mitähän tämäkin lapsi sillä tekee, käyttää kaiken maailman sovelluksi ym?? anteeks, tätähän sä et kysyny...
Kerro sen vanhemmille mitä on tapahtunut.Miksi ostavat nii nuorelle nin kallin puhelimen!