Nainen tuijottelee miehen reisiä shortseissa, annatteko siihenkin ohjeeksi..
Että miehen tulisi pukea pitkät housut??
Liittyen vastaavaan aiheeseen naisesta.
Eli jos tässä tapauksessa mies kokee epämiellyttävänä tyttöystävänsä naispuolisen kaverin tuijottelun, annatteko siihenkin miehelle ohjeeksi pukea pitkät housut??
Te tekopyhät, sovinistiset idiootit.
Kommentit (47)
Kyllä nuori miespuolinen tuntee olonsa vaivaantuneeksi, jos vanhempi bubiruusu katsoo sillä silmällä. Usein asetelman sukupuolet on toisinpäin. Jos samanikäiset nuoret katsovat toisiaan, se on ihan eri asia kuin se että toinen on setämies tai kurtturuusu.
T.kurtturuusu, jota jostain syystä ei katso minkään ikäiset. Vain nuoruudessa törmäsi siihen ongelmaan.
Joo 😂 Löysät, vartalon muodon peittävät pitkät housut! Ja löysä paita, ettei ylävartalonkaan muotoja erota.
Jos se katse häiritsee, niin suosittelen pitkiä housuja.
Jos se katse ei tunnu miltään tai imartelee, en suosittele.
Tuo oli tämän vuosisadan helpoimpia kysymyksiä. Eikö mitään vaikeampaa ole?
Vierailija kirjoitti:
Naisella on oikeus katsoa pintaa jos pintaa on tarjolla, senkin SIKA
Mutta ainoastaan julkisella paikalla! Salakatselu kotirauhan suojaamaan tilaan on rikos. Kaikki, mikä on julkisella paikalla, on julkisesti nähtävänä.
Ilmoitan täten, että kaikki julkisella paikalla paljaana olevat ruumiinosani ovat vapaasti naisten katsottavissa, säästä riippumatta. Saa tuijottaa, jos jotain miellyttävää katsomista on. Jos ei ole mitään kiinnostavaa nähtävää, katsokoot muualle.
Terv mies
Entä pitäisikö suositella silmät kiinni juökisella paikalla liikkumista, jotta ei vahingossakaan tulisi katsoneeksi ketään?
Neuvon miestä tekemään rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin naisten katseet vain imartelevat. Tosin niitä saan nykyään aika harvoin, kun ikää alkaa olla. Mutta kiitokset kaikille, jotka minua takavuosina imartelivat!
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitää vain polvenpeittäviä shortseja, ellei ole homo.
Onko tyhmemmän näköistä vaatetta olemassa kuin polven peittävät shortsit? Reisitaskut vielä niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin naisten katseet vain imartelevat. Tosin niitä saan nykyään aika harvoin, kun ikää alkaa olla. Mutta kiitokset kaikille, jotka minua takavuosina imartelivat!
Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä näin keski-ikäisenä naisena katson edelleen keski-ikäisten miesten treenattuja reisiä. Voi olla että se inhottaa sinua. Keski-ikäisillä on kuitenkin nykyisin treenatummat kropat kuin nuorisolla.
Ketju huokuu taas palstalla vellovaa misandriaa.
Miksi ap oksensit tekstisi internettiin kaikkien kommentoitavaksi?
Lihaksikkaan miehen päällä pitkät collegehousutkin on seksikkäät, joten ei auta pitkät housut asiaa 😁
Lihaksikas etureisi on kyllä 😳 nyt niitä taas näkee shortseissa. Yritän olla tuijottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tyhmemmän näköistä vaatetta olemassa kuin polven peittävät shortsit? Reisitaskut vielä niihin.
Keksin montakin. Otetaanko esiin nuo naisten käyttämät muotiluomukset?
Vierailija kirjoitti:
Kenen biisi olikaan se "Homosexual" ?
Se on jäänyt mulle korvamadoksi ja haluaisin ladata sen biisin.
Ihan Kaikki naiset tykkää katsella karvaisia ripakinttujani. Ovat aivan kiihkoissaan. Ja kohta joku taas valehtelee ettei muka olisi kiinnostunut.
Kenen biisi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen biisi olikaan se "Homosexual" ?
Se on jäänyt mulle korvamadoksi ja haluaisin ladata sen biisin.
Pirkka-Pekka Petelius
Vierailija kirjoitti:
Ihan Kaikki naiset tykkää katsella karvaisia ripakinttujani. Ovat aivan kiihkoissaan. Ja kohta joku taas valehtelee ettei muka olisi kiinnostunut.
Eikä vain naiset. Nam
-Rape54
Jos aloittajaa olisi joskus katsottu, hän tietäisi että naiset katsovat perseitä ja silmiä, ei reisiä. Jonnelle onnea aikuistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittajaa olisi joskus katsottu, hän tietäisi että naiset katsovat perseitä ja silmiä, ei reisiä. Jonnelle onnea aikuistumiseen.
Juu koska kaikki naiset on samanlaisia.
Aivan kuten kaikki miehet ovat tissien perään eikä ketään kiinnosta perse. Niin ja tissien pitää olla isot. Mitä isommat sen parempi. Aina.
Jos näen lihaksikkaat reidet miehellä, kyllähän niitä tulee katsottua ja mietittyä mitä siellä yläpäässä niiden jatkeena onkaan. Jos ei halua esineellistyä, pitää pidemmät housut päällä. Sama naisille. Ei ole pakko kulkea sivutissit paljaina.