Nainen tuijottelee miehen reisiä shortseissa, annatteko siihenkin ohjeeksi..
Että miehen tulisi pukea pitkät housut??
Liittyen vastaavaan aiheeseen naisesta.
Eli jos tässä tapauksessa mies kokee epämiellyttävänä tyttöystävänsä naispuolisen kaverin tuijottelun, annatteko siihenkin miehelle ohjeeksi pukea pitkät housut??
Te tekopyhät, sovinistiset idiootit.
Kommentit (47)
Pikkuiruiset shortsit miehellä näyttää vaan niin naurettavilta. Luultavasti tyyppi on kaivellut esiin isänsä satiishortsit suoraan 80-luvulta.
Sama juttu, mies katsoo hölmistyneenä ääneen silmät pyöreänä" EI Saateri! onko kyyn purema ja mä En ole huomannut , kun ei ole tuntunut pistostakaan Mulla kai kipukynnys on kova enkä tunne itseäni huonovointiseltakaan pitänee lähtä lääkäriin.
Tai : " EI, j.. onko Punkki! Äkkiä se jollain pois "
Luulisi että tää Nainen nolostuu .🤦♀️
Arvasin että täällä vaan kierrellään aihetta, ilman kunnollista vastausta.
Älkää vaan rasittako niitä yksinkertaisia aivoja.
Puen päälleni ihan mitä haluan enkä kiinnitä huomiota muiden katseisiin. Miettiköön mitä lystäävät, ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta muiden pukeutuminen.
Naisella on oikeus katsoa pintaa jos pintaa on tarjolla, senkin SIKA
Vierailija kirjoitti:
Kenellä tahansa on oikeus KATSOA ketä tahansa
vastaantulijaa normaalilla neutraalilla katseella. Töllistely, tuijotus, ilmeisesti ja kommentointi eivät ole sopivaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä tahansa on oikeus KATSOA ketä tahansa
vastaantulijaa normaalilla neutraalilla katseella. Töllistely, tuijotus, ilmeisesti ja kommentointi eivät ole sopivaa käytöstä.
Siis "ilmeily", eikä "ilmeisesti".
Vierailija kirjoitti:
Pikkuiruiset shortsit miehellä näyttää vaan niin naurettavilta. Luultavasti tyyppi on kaivellut esiin isänsä satiishortsit suoraan 80-luvulta.
Niin se muoti muuttuu ja me juoksemme sen perässä.
Ja ilmasto kiittää.
Etiketin mukaan miehen shortsien lahkeiden pitää päättyä polven yläpuolelle. Nämä cargo pantsit aka miesten caprihousut ovat junttien ja alemman koulutusluokan juttu. Puhtaat työvaatteet johonkin varastohommiin.
Myönnän tuijottavani avoimesti miestissejä jos näen uhkean miespoven muualla kuin uimarannalla. Neuvo vetää paita päälle on asiallinen, kun mies esittelee rintojaan paikallisen S-marketin kananmunahyllyn luona. Katson tissejä, en sitä ostaako luomua.
Meikä kulkenut jo kuukauden lahkeettomissa shortseissa ja hihattomalla paidalla ja välillä ilmankin. Mukavaa kun saa olla vähillä vaaatteilla ja nauttia lämmöstä. Jou joskus vähän vilkaisee mutta siitä vaan ei haittaa !!!
Mun mies on myöntänyt nauttivansa naisten katseista, mutta sillä onkin upeat jalat. Tuohon aloittajan ongelmaan suosittelisin viatonta kysymystä, että mitä sä katot, onko mun jalassa jotain? Taas sä katot.
Luultavasti miestä ei edes kiinnosta, vaikka joku nainen tuijottelisi reisiä.
Mitä sinä akkojen jäkätyksiä kuuntelet?. Pidä päällä mitä pidät.
Tykkään katsoa kauniita nuorten ihmisten vartaloita, koska ne vaan miellyttää silmää niinkuin joku taideteos. Tai vaikka kauniisti liikkuva lihaksikas hevonen. Ei siinä ole mitään pervoa tai seksimielistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä akkojen jäkätyksiä kuuntelet?. Pidä päällä mitä pidät.
Aloituksessa arveltiin, että mies kokee epämiellyttävänä katseen, ei jäkätyksestä ollut puhetta.
Se ongelma tässä taitaa olla, että mies ei varmaan yleensä koe sitä niin ahdistavana, että katsotaan. Naiset ovat jo lapsesta/teini-iästä saaneet ahdistavia kommentteja, lääppimisestä, jne, niin että lähestyminen ja tuijotus on uhkaavaa tai kiusallista aikuisenakin, koska siihen liittyy jo ikäviä fiiliksiä. Miehelle katse voi olka melko neutraalia, kun joku nyt vaan katsoo. Näin luulen.
Kyllä annan, jos se mies tuollaista valittaa. Jos en halua, että joku näkee reiteni, en kulje tuolla ympäriinsä reidet paljaana. Varsin yksinkertaista kaikille.
Miehet pitää vain polvenpeittäviä shortseja, ellei ole homo.