Esko Eerikäinen ja Suvi Hartlin radio Novan aamussa
Kommentit (58)
Olisipa ihanaa, jos heistä tulisi pari.
Suvi on niin kauhean tekopirteä ihminen, toivottavasti ei Esko haksahda häneen.
Vierailija wrote:
Esko ei lämpiä.
(Päivän lööpit)
Kyllähän tuon jo kauan sitten tajusi. Suvi on jo yli nelikymppinen. Ja vaikka Esko on viisikymppinen, niin takuulla haluaa jonkun parikymppisen naisen. Voi jopa vielä lapsi tehdä.
Vierailija wrote:
Kuka kuuntelee Novaa? <<< Minä aikuinen nainen.Tykkään myös Eskon äänestä.
Suvi roikkuu nyt Eskossa kun tuli ero, tais sen mies jättää sen kun niin koville otti se ero.
Marttina ei hyväksy ketään naista Eskolle.
Vierailija wrote:
Suvi roikkuu nyt Eskossa kun tuli ero, tais sen mies jättää sen kun niin koville otti se ero.
"tais sen mies jättää sen kun niin koville otti se ero." Vähän vetelet ristiin tässä.
Vierailija wrote:
Suvi on niin kauhean tekopirteä ihminen, toivottavasti ei Esko haksahda häneen.
Haksahda? Ovat kertoneet olevansa vain hyviä ystäviä. Päivittävät varmaan tilannetta mikäli status muuttuu.
Suvi pyörittääkin kahta miestä?
Tosi komea...
Mä en jaksa Kimmoa, sillä on väsyneen setämiehen jutut. Minnalle joku ihan muu pariksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa Kimmoa, sillä on väsyneen setämiehen jutut. Minnalle joku ihan muu pariksi.
Minä en taas jaksa Kuukkaa kuunnella.
Ööh? Esko Eerikäinen?
No, makunsa kullakin.
Miksi täällä joku viljelee vihaa Suvi Hartlinia kohtaan. Satun tuntemaan henkilön ja hän on yksi aidoimmista ja sydämellisimmistä ihmisistä, jonka olen koskaan tavannut.
En kuuntelisi Esko Eerikäistä vaikka maksettaisiin. Kerran parturissa pyysin vaihtamaan kanavaa, vaihtoivat.
Kurjaa kun Esko Eerikäinen leikkii nykyään näyttelijääkin ja on tunkenut Salattuihin elämiinkin esittämään homoa.
Olisi ihanaa kyllä. Molemmat on kuitenkin sinkkuja nykyisin :)
Ihq.