Mitä tää mies nyt haluaa?
Ollaan pari vkoa tapailtu. Täl viikol se on vaan kerran kysyny kuulumisia viestillä. Piti nähdä tänään, mut mä jouduin peruu ku oon kuumeessa ja ehdotin uutta päiväa. Mies vastas:"ei haittaa munkin täytyy hoitaa asia xx. Tosin olis ollu kiva nähdä suaki..."
Sit ku sen kerran vaihdettiin muutama viesti ni laitto just sellast ;);) juttua. Mut ei se muuten oo muhun yhteydes, eikä ees nyt lyöny lukkoon uutta tapaamista vaan sanoi et kattoo lähempänä käykö. mut sit sillon ku jutellaa ni kuiteki laittaa jotain "sydäntä lämmittävää".
Tuntuu vaan et toi pelaa.
Kommentit (18)
Miten te saatte tosta pelimiehen :-o
Ihan normaalia juttua ulospäinsuuntautuneelta ihmiseltä :-o
No ei vieläkään mitään. Ja joo yritän unohtaa, poistin jo kyseisen herran muistiosta enkä oo fb:tä kytänny kahteen päivään.
:D t. Ap
Kattele rauhassa, kyllä se sulle vielä selviää. Pidä pikku paussi, ennen kuin laitat mitään viestiä. Salaperäisyyttä nyt vaan, kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:42"]Kattele rauhassa, kyllä se sulle vielä selviää. Pidä pikku paussi, ennen kuin laitat mitään viestiä. Salaperäisyyttä nyt vaan, kyllä se siitä.
[/quote]
Kiitti. En oo just täl viikol ite laittanu mitään "ekana", ku tuntuu et oon ollu liianki innokas. :) eli odottanu miehen yhteydenottoa vaan.
T. Ap
Hmm, kuullostaa niin mun yhdeltä säädöltä, tosin itse en myöskään ole aktiivinen hänen kanssaan ja silloin kun nähdään/tekstaillaan/jutellaan, niin kaikki on niin mieltä lämmittävää ja on pleijeri. Itse en kuitenkaan näe vaivaa tästä mitenkään, kun ollaan samalla aaltopituudella, mutta tosissaan ihastunut mies olisi vähän erilainen, kuin pari ;)-viestiä viikossa...
Ihan perus peluri, jolla varmaan monta rautaa tulessa. Jos oikeasti olisin kiinnostunut naisesta muuta, kuin seksimielessä, niin kyllä saattaisin olla yhteydessä miltei päivittäin (tosi rajansa kaikella ja liiallinen takertuminen on pahasta). Mutta itse lähettelen noita flirttailuviestejä noin kerran viikossa tai harvemmin niille naisille, joiden kanssa en halua, kuin vain flirttailla/sekstailla ja nämä naiset MYÖS tietävät asian ja ovat itse samalla asialla. Ketään en ole loukannut.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:59"]Ihan perus peluri, jolla varmaan monta rautaa tulessa. Jos oikeasti olisin kiinnostunut naisesta muuta, kuin seksimielessä, niin kyllä saattaisin olla yhteydessä miltei päivittäin (tosi rajansa kaikella ja liiallinen takertuminen on pahasta). Mutta itse lähettelen noita flirttailuviestejä noin kerran viikossa tai harvemmin niille naisille, joiden kanssa en halua, kuin vain flirttailla/sekstailla ja nämä naiset MYÖS tietävät asian ja ovat itse samalla asialla. Ketään en ole loukannut.
[/quote]
Kiitos tämä sekä moni muukin viesti auttoi ymmärtämään tilannetta. Ehkä katon tän loppuun ja kestän sit särkyneen sydämen. Harmi miten oon retkahtanut todella pahasti tähän mieheen enkä muuta tee ku ajattele sitä. :(
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:47"]Se on varmaan varattu...
[/quote]
Ei oo se on varma.
t. Ap
Joo, tutulta kuulostaa. Unohtaisin koko miehen enkä ehdottaisi itse seuraavaa tapaamisaikaa, kyllä sieltä viestiä tulee jos on tarpeeksi kiinnostusta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 19:59"]Ihan perus peluri, jolla varmaan monta rautaa tulessa. Jos oikeasti olisin kiinnostunut naisesta muuta, kuin seksimielessä, niin kyllä saattaisin olla yhteydessä miltei päivittäin (tosi rajansa kaikella ja liiallinen takertuminen on pahasta). Mutta itse lähettelen noita flirttailuviestejä noin kerran viikossa tai harvemmin niille naisille, joiden kanssa en halua, kuin vain flirttailla/sekstailla ja nämä naiset MYÖS tietävät asian ja ovat itse samalla asialla. Ketään en ole loukannut.
[/quote]
Kiitos tämä sekä moni muukin viesti auttoi ymmärtämään tilannetta. Ehkä katon tän loppuun ja kestän sit särkyneen sydämen. Harmi miten oon retkahtanut todella pahasti tähän mieheen enkä muuta tee ku ajattele sitä. :(
T. Ap
[/quote]
Niin, harmi kyllä. Oletko itse antanut miehelle sellaisen kuvan, että "katsellaan ja ollaan ihan vain hauskanpitomielessä"? Hän ei siis tiedä tunteistasi vai tietääkö? Jos tietää, niin mies on sika ja hänen pitäisi jättää sinut rauhaan, jos ei ole kuin seksi mielessä!
-samainen mies, joka on tehnyt AINA selväksi mitä haluaa
Joo, selvää pelailua sun tunteilla.On varmaan huomannu kuinka tykkäät. Sun valttikortti ois, jos et oo menny kahden viikon aikana pusuttelua pidemmälle!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 20:08"]Joo, selvää pelailua sun tunteilla.On varmaan huomannu kuinka tykkäät. Sun valttikortti ois, jos et oo menny kahden viikon aikana pusuttelua pidemmälle!
[/quote]
Eip oo ku pusuteltu :)
Ja viestille 12; mä en oo halunnu kertoa tunteista näin varhases vaihees. Pitäs varmaan kertoa ni mies sais sit kaikota:D mut ehkä nää omatki tunteet laimenee ja täst voiski tulla kiva seksisuhdejuttu kun kemiaa on :)
Tai sitten kyseessä on vaan perusujo mies, joka jännittää tapaamista vaikka ei näytä sitä välttämättä muuten päällepäin.
Saanen kysyä ikäänne? Jos on kyseessä parikymppinen +/-, sosiaalinen, hyvin puhuva, paljon naiskavereita omaava supliikkimies, niin on selkeä pleijeri tai ihan vaan mies, joka ei halua mitään vakavia suhteita. Jos on taas kovin ujo ja vähän syrjäytyvä, niin silloin voi jännittää tapaamisia niin paljon, ettei uskalla pitää yhteyttä.
Mutta kyllä nuo ;) -viestit kertoo tuosta ensimmäisestä.
Lähempänä 30v ku 20v molemmat ollaan.
Just sillon alkuviikosta ku viestiteltiin ni hän laitto että olis mukava ottaa mut mukaan, kun hän ens viikolla lähtee lyhyelle matkalle ja tommosta.
Ei kyl ujolta vaikuta. Sänkykumppaneita ollut 40-50... nojoo nyt kun tän ylös kirjottaa, niin eipä selvempää pelimiestä voi olla:D Tollasta mielistelyä et jään koukkuun mut kuitenki pitää etäisyyttä.