Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini syönyt viikon pelkkiä nuudeleita

Vierailija
26.06.2014 |

Kysyin tänään haluaisiko kaupasta kenties välillä jotain muutakin. Katsoi minua ja totesi että joo, itseasiassa voisit ottaa niitä lihan makuisia tällä kertaa (Syö yleensä kananmakuisia). No kai se on hyvä että syö edes jotain mutta luulisi kyllästyttävän! Olen yrittänyt tarjota hänelle samaa ruokaa mitä itse olemme syöneet, mutta ei, syö mielummin nuudeleitaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tyypillinen teini. Heitä ei kiinnosta ruoan ravintosisältö. Pelkällä nuudelien syömisellä voi saada pahan magnesiumin puutostilan ja sitä joutuu hoitamaan pistoksilla.

Vierailija
2/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolisesti menee meilläkin teinien syömiset, jos jää heidän varaansa tehdä päivällä itselleen sapuskaa, mutta ei mua haittaa, jos eivät kyllästy niin so?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:26"]

Hän on tyypillinen teini. Heitä ei kiinnosta ruoan ravintosisältö. Pelkällä nuudelien syömisellä voi saada pahan magnesiumin puutostilan ja sitä joutuu hoitamaan pistoksilla.

[/quote]

Äärimmäisen harva kuitenkaan mitään puutoksia saa. Useimmilla sitten jossain vaiheessa tulee mieliteko syödä muutakin ja syövät. Nuori elimistö kestää melkoista, itse elin ikävuodet 18-25 lähes pelkästään pikaruoalla, karkilla ja keskikaljalla, ja olin hoikka ja voin hyvin koko ajan...

Vierailija
4/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:26"]

[/quote]

Äärimmäisen harva kuitenkaan mitään puutoksia saa. Useimmilla sitten jossain vaiheessa tulee mieliteko syödä muutakin ja syövät. Nuori elimistö kestää melkoista, itse elin ikävuodet 18-25 lähes pelkästään pikaruoalla, karkilla ja keskikaljalla, ja olin hoikka ja voin hyvin koko ajan...

[/quote]

Lisään vielä että hampaat kyllä kärsi, noitten vuosien jälkeen kun menin hammaslääkräiin, lähes joka hampaassa oli alkava reikä ja varsinaisia reikiäkin lähemmäs 10...

Vierailija
5/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita teinejä :D. Meillä harrastetaan tuota samaa. Pojan ruokavalio koostuu lähinnä juurikin noista nuudeleista, Saarioisen "roiskeläpistä" ja eines hampurilaisista. Aina kun yritän tarjota jotakin kotiruokaa tyyliin jauhelihakastiketta ja spagettia niin teini katsoo ruokaa hetken ja toteaa että Kurjat kuppilat näyttää asettuneen menuineen meidän keittiöön.

Vierailija
6/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lakkaa ostamasta nuudeleita jos se noin mietityttää

Vierailija
7/7 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 16:33"]

No lakkaa ostamasta nuudeleita jos se noin mietityttää

[/quote] En ole ap mutta veikkaan että ap:n teini hakisi siinä tapauksessa itse nuudelinsa tai olisi kokonaan syömättä joten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme