kannattaako korjata puhelimen näyttöä?
pudotin puhelimeni eilen ja se on mennyt nyt jotenkin rikki, näytössä näkyy punaisia läiskiä kun varmaan se lasi sieltä alta on mennyt rikki. en myöskään voi oikeastaan hirveästi tehdä mitään puhelimella, koska se painelee itsestään asioita. avaan näytön ja se menee itsestään yhteystietoihin ja mihin sattuu ja yläpalkki avautuu automaattisesti ja on meinannut soittaakin jo itsestään. vasemmasta reunasta ei hirveästi ota kosketusta.
mua nyt huolettaa se, että haluaisin kaikki tiedot ja kuvat talteen puhelimesta niin kannattaako korjata? vai miten ihmeessä saan ne? suunnitelmissa on jo jonkun aikaa ollut hankkia uusi puhelin muutenkin
Kommentit (3)
niin aika kalliita ne taitaa olla. mut miten ihmeessä saan mun kuvat ja tiedot tuolta puhelimesta??
Onko koko näyttö rikki tai onko vaan kuoret? Jos on kuoret rikki niin vaihda uudet kuoret. Mulla on myös ollu kännykkä näytön kulmasta rikki ja se oli vaan kuoressa tosin mulla ei o mitään kosketusnäyttöälypuhelinta.
Ei mitään taloudellista järkeä ellei se ole joku ihan uusin iPhone. Se näytön korjaus voi maksaa joku 150€ jolla saisi ihan kelpo puhelimen tuliteränä.
Paitsi jos matkustat lomalla johonkin Turkkiin, Serbiaan tms., jossa on näitä pieniä pajoja kaupunkien keskustoissa jotka korjaavat kännyköitä. Näissä se näytön vaihto tai uuden lasin asennus maksaa vain joku 10 euroa. Korjauksen voi yhdistää lomareissuun.