Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten Facebookissa näkee kuka kattoo sun profiilia?

Vierailija
26.06.2014 |

Siinäpä se.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe mitenkään

Vierailija
2/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siihen ole joku työkalu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi nähdä - onneksi. Pitäis lopettaa heti stalkkaus. 

Vierailija
4/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:10"]

[/quote]

Joo, nimeltään virus. 

Vierailija
5/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:10"]

[/quote]

Miten tuo työkalu tietäisi kuka olen? En ole rekisteröitynyt facebookkiin ja silti käyn ihmisten profiileja katsomassa.

Vierailija
6/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on olemassa facebookin oma käsky eli hästäg eli #. Kirjoita mitä mietit -kenttään #henkilön nimi eli esim. #matti möttönen ja saat listan matin viimeisestä 10 sinun profiilisi katsomiskerrasta. #last10 antaa taas lista viimeisestä 10 katselijasta.

Tuo ei toimi ihan kaikilla selaimilla, mutta ainakin mun koneella toimi.

Vierailija
7/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sun profiilia kukaan kuitenkaan katso, älä huoli.

Vierailija
8/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:24"]

Siihen on olemassa facebookin oma käsky eli hästäg eli #. Kirjoita mitä mietit -kenttään #henkilön nimi eli esim. #matti möttönen ja saat listan matin viimeisestä 10 sinun profiilisi katsomiskerrasta. #last10 antaa taas lista viimeisestä 10 katselijasta.

[/quote]

Jos ihminen ei ole omalla nimellään facebookissa, niin ei varmasti toimi.

Vierailija
9/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:24"]

[/quote]

Pitääkö hashtagiin laittaa oma nimi vai kaverin nimi?

Vierailija
10/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:24"]

[/quote]

[/quote]

Kaverin nimi

Vierailija
11/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juupajuu

Vierailija
12/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kannata uskoa niitä häshtäg-ohjeita. Eikä sovelluksia joilla muka näkee kuka katsoo. 

Vastaus on simppeli, sitä ei näe mistään.

Vierailija
13/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tiesin, ettei mistään pitäisi nähdä, silti avasin tämän ketjun kädet täristen :D Odotan kauhulla sitä päivää kun facebookissa keksitään joku "Näe kuinka monta kertaa kukin ihminen on katsonut profiiliasi koko facebookhistoriasi ajalta!".... Sen verran meinaan tullut ties ketä ihmisiä stalkkailtua melkein harrastuksenaan, että voisi tulla muutto Timbuktuun :D

Vierailija
14/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:24"]

[/quote]

[/quote]

Kaverin nimi

[/quote]

Sen ihastuksen nimi, jonka uskoo ja toivoo katselevan profiiliasi ja jota varten itse asiassa olet ladannut kaikki puolialastonkuvasi näytille.  

Vierailija
15/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ehdottaa kavereita, yksi parametri on kuinka monta kertaa on profiili on stalkannut sinua.

Vierailija
16/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on kuka kattoo?

Vierailija
17/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt mikä on fb vasemmassa laidassa oleva kävijätiedot? Kun napsauttaa sen auki ja sieltä lisää sivustosi kävijätiedot, tulee tällainen tekstiloota:  Lisää metatunniste sivustollesi

Pääset tarkastelemaan sivustosi kävijätietoja lisäämällä metatunnisteen fb:admins tai fb:app_id juurisivustoosi ja yhdistämällä sen henkilökohtaiseen tiliisi tai sovellukseen.  

Tämän alla sitten toimialue ja loota jossa lukee vaalenaharmaalla domain.com  ja sen alla Yhdistety ja loota jossa nimeni ja (Sinä). En kyllä ymmärrä miten tuo toimii ja mitä tapahtuu jos otan siitä sen hae kävijätiedot. Näyttääkö se lukuina kuinka monta ihmistä sivuillani on vieraillut vai/ja että ketkä ovat vierailleet?

Vierailija
18/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 12:00"]

Facebook ehdottaa kavereita, yksi parametri on kuinka monta kertaa on profiili on stalkannut sinua.

[/quote]

Tuo ei vielä riitä. Tätä on testattu testiprofiileilla moneen otteeseen, eikä pelkkä stalkkaaminen saa ehdottelemaan vielä yhtään mitään.

Vierailija
19/19 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 12:09"]

Itse olen miettinyt mikä on fb vasemmassa laidassa oleva kävijätiedot? Kun napsauttaa sen auki ja sieltä lisää sivustosi kävijätiedot, tulee tällainen tekstiloota:  Lisää metatunniste sivustollesi

Pääset tarkastelemaan sivustosi kävijätietoja lisäämällä metatunnisteen fb:admins tai fb:app_id juurisivustoosi ja yhdistämällä sen henkilökohtaiseen tiliisi tai sovellukseen.  

Tämän alla sitten toimialue ja loota jossa lukee vaalenaharmaalla domain.com  ja sen alla Yhdistety ja loota jossa nimeni ja (Sinä). En kyllä ymmärrä miten tuo toimii ja mitä tapahtuu jos otan siitä sen hae kävijätiedot. Näyttääkö se lukuina kuinka monta ihmistä sivuillani on vieraillut vai/ja että ketkä ovat vierailleet?

[/quote]

Kyse on netisivuista, ei FB-sivusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi