Onko teillä sääntö, että kaapista pitää ottaa alin pyyhe?
Kommentit (45)
Ei.
Ehkä siksi, koska meillä on niin vähän pyyhkeitä, että ovat koko ajan käytössä muutenkin. Kaapissa on yleensä yksi varapyyhe, muut kolme roikkuvat suihkuhuoneen naulassa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:12"]Ei.
Ehkä siksi, koska meillä on niin vähän pyyhkeitä, että ovat koko ajan käytössä muutenkin. Kaapissa on yleensä yksi varapyyhe, muut kolme roikkuvat suihkuhuoneen naulassa.
[/quote]
Wooot?
Yksi varapyyhe kaapissa.
Meitä on kaksi aikuista ja yksi koululainen. Isoja pyyhkeitä käytössä olevien lisäksi kaapissa yli 10.
ei kun päälimmäinen. Puhtaat laitetaan aina alimmaiseksi.
Ei ole mitään alinta pyyhettä. Meillä on hylly, jonka lokeroihin on rullattu pyyhkeitä. Sieltä voi valita mistä lokerosta vaan minkä rullan vaan.
Meillä on varmaan yli 50 pyyhettä, ihan liikaa. Mitä te teette vanhoille pyyhkeille?
Itse en ole ehkä koskaan ostanut pyyhkeitä, mutta lahjaksi noita on tullut tuon verran ja mies toi aikanaan mukanaan omansa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:20"]
[/quote]
Siis mitä??? Onko teillä kaapissa likaisiakin pyyhkeitä, siis siinä päällä?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:20"]
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:23"]Meillä on varmaan yli 50 pyyhettä, ihan liikaa. Mitä te teette vanhoille pyyhkeille?
Itse en ole ehkä koskaan ostanut pyyhkeitä, mutta lahjaksi noita on tullut tuon verran ja mies toi aikanaan mukanaan omansa.
[/quote]
Niin ja 30 niistä on sellaisia nuhjuisia ja rumia joita ei edea käytetä? Valitkaa mitä käytätte ja loput räteiksi/autotalliin/roskiin. Turhaa niitä kaappia täyttämässä jos ei koskaan edes käytetä niitä tiettyjä.
Mä ainakin otan kaapista just sen pyyhkeen, minkä haluankin! Ja niin tekee vieraatkin, siitä saa ihan rauhassa valita värin itselleen.
Ei ole pyyhkeitä koskevia sääntöjä meillä. Otetaan se puhdas pyyhe, joka ekana osuu käteen.
Pyyhesäänto xzy364 kertoo oikean tavan käyttää pyyhettä, katsokaa pienestä punaisesta kirjasta.
Mitä väliä? En ne pyyhkeet pilaannu, toisin kuin elintarvikkeet joista vanhin kuuluu syödä ensin pois.
Kai nyt jokaisella ihmisellä on pyyhesääntö?
Ihan niin kuin on autosääntö, rivitalosääntö, kesämökkisääntö, koirasääntö, miessääntö, lapsisääntö, ilmalämpöpumppusääntö, trampoliinisääntö ja elämäsääntö...
No ei tietenkään. Jos lapset nyppisivät pinosta alimmaisen pyyhkeen, niin lähjähän olisi aina kuin pommin jäljiltä. Kun pestään pyykkiä, niin pestyt laitetaan pinon alle ja köyttöön otetaan ylimmäinen.
Saa ottaa vaikka kaapin perukoilta keskimmäisen, kunhan ei myllää kaappia vaan pyyhkeet pysyvät siisteissä pinoissa.
Mä olen antanut vanhoja/rumia pyyhkeitä naapurin kenneliin. samoin vanhoja peittoja yms.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:20"]
[/quote]
Siis mitä??? Onko teillä kaapissa likaisiakin pyyhkeitä, siis siinä päällä?
[/quote]
Oletko vähän yksinkertainen?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:23"]Meillä on varmaan yli 50 pyyhettä, ihan liikaa. Mitä te teette vanhoille pyyhkeille?
[/quote]
Niin ja 30 niistä on sellaisia nuhjuisia ja rumia joita ei edea käytetä? Valitkaa mitä käytätte ja loput räteiksi/autotalliin/roskiin. Turhaa niitä kaappia täyttämässä jos ei koskaan edes käytetä niitä tiettyjä.
[/quote]
Leikkaa matonkuteeksi jos et itse kudo myyt jolle kulle joka kutoo. Kato netistä ohjeita miten leikataan.
lasimainen ihminen on sairas... 50 pyyhettä ??? Mahtaa olla onnekas elämä jos yksi kaappi on varattu pyyhkeille. Meillä on 4 ihmistä jokaisella on 2 pyyhettä kylpy ja käsipyyhe miehellä ja mulla salipyyhe ja sitten on 2 isoa vieraille jotka ei tajua tuoda omaansa mukana.. Riittää ihan mainiosti.
en oo koskaan kuullutkaan moisesta "säännöstä"