Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä ravintoloita Tampereella

Vierailija
26.06.2014 |

Viimeksi sain täältä hyviä vinkkejä lounaspaikoista (kiitos teille, jotka vinkkasitte, jos tätä luette :)). Nyt olisi tarve löytää joku hyvä ravintola Tampereen keskustasta. Ei mitään överikallista (siis sellaista, jossa pääruoka-annokset jotain 50 euron luokkaa), mutta ei tarvitse olla myöskään mikään halvin ketjupaikka.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonalds, Hesburger ja Pizza Express.

Vierailija
2/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä ilma niin Frenckelin edessä se The Grillin terassi on ihana. Sieltä saa hyvää ruokaa ja juomaa ja sisällekin voi mennä, jos ei hyvä ilma. Tykkään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Tampereella nyt ei ole muuta hyvää kuin ohitustie

Vierailija
4/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis illallisravintola?

Itse pidän tuossa keskihintainen/edullinen -eiketjuravintola kategoriassa esim seuraavista:

Tillikka

Tiiliholvi

Henriks

Coussicca

Hella ja Huone

2h+k

Nordic Gastro Pub

Kaksi viimemainittua ovat halvempia, mutta aika hyviä. 2h+k on italialaistyylinen, Nordic taas nimensä mukaan pohjoismaista pubiruokaa. Tillikka, tiiliholvi ja Henrikshän on itse asiassa samaa ketjua, mutta eivät sitä, mitä palstalla yleensä ketjuravintolalla tarkoitetaan. Ovat toisiinsa yhteydessä olevia hyvin erityyppisiä ravintoloita.

Vierailija
5/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en The Grillistä tykkää, pihvit ei ainakaan oo häävit siellä.

Vierailija
6/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coussica on ihana ja sieltä saa oikeasti täyttäviä annnoksia :)

Vierailija
7/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis illallisravintolaa etsin ja tosiaan, joku keskihintainen pitäisi löytää. Ketjuravintolat eivät ole mikään ehdoton ei, mutta yleensä noista ei-ketjupaikoista löytyy kivempia.

Vierailija
8/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikoinaan täältä vinkin mennä 2h+k -ravintolaan, kiitos siitä. Tykättiin kovasti, ja menisin ehdottomasti uudelleenkin. Terveiset Turusta.

Vierailija
9/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia tullut, mutta itse tykästyin ravintola Villisikaan! Pari kertaa käynyt ja itse tykännyt hyvinkin paljon :)

Vierailija
10/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotus garden Rongankadulla, jos kiinalaisesta tykkää.

Vierailija
11/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulensuu - oma suosikkini, eurooppalaista ruokaa, bistrotyyppinen illanviettopaikka, juomatarjonta yksi parhaista mitä tullut Suomessa vastaan, pääruoka-annokset n. 15 e
Frankly - toinen suosikki, mutkatonta mutta hyvin laadukasta ruokaa, alk. 15-20 e
Katmandu - nepalilaista, mukava palvelu, annokset n. 15 e
Ceyhelaya - Suomen ainoa srilankalainen, ihan erilaista aasialaista, annokset n. 15 e
Huber - pihvipaikka, erilaisia lihoja ja ruhon osia, hyvät lisukkeet, alk. 20-25 e
Plevna - panimoravintola, hyvä tunnelma, makkaroista pihviannoksiin, 10-25 e

Vierailija
12/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho Villa jos rennompaa haluaa

Vierailija
13/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho villa on ketjuravintola siinä perinteisessä mielessä.

Toi Lotus Garden on kai seudun kiinalaisista ainoa, joka ei ollut mukana näissä ihmiskauppajutuissa, mutta ei niidenkään mainoksissa hinnat ihan sillain lue kuin sulta laskutetaan.

Tillikka ei muuten enää ole samaa kimppaa TIiliholvin ja Henriksin kanssa, vaan samassa jengissä on nykyään muita (Laterna tilausravintola, Norimaru japanilainen ja Alexis lounas/tilausravintola).  Kaikki kyllä ihan hyviä ravintoloita.

Vierailija
14/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinätori. Ihana, tunnelmallinen vanha rakennus Pyynikintorin kupeessa. Aidoista aineksista tehtyä lähiruokaa.

Vierailija
15/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:22"]

Heinätori. Ihana, tunnelmallinen vanha rakennus Pyynikintorin kupeessa. Aidoista aineksista tehtyä lähiruokaa.

[/quote]

Joo, ihana. Mutta ei keskihintainen.

Vierailija
16/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu

Vierailija
17/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:22"]

[/quote]

Joo, ihana. Mutta ei keskihintainen.

[/quote]

No ei tuo kyllä ainakaan kallis ollut, kun listaa katsoin. Pääruuat 17-26 e. Pari näistä ehdotetuista paikoista näytti olevan kesälomalla. Listan perusteella tällä hetkellä houkuttelevimmilta näyttää 2h + k, Coussicca ja Villisika. Täytyy vielä tuon miehen mielipidettä kysyä, kun tulee illan suussa töistä, vaikka saan kuulemma itse paikan päättää. Mites näissä ehdotetuissa paikoissa on tuon pöytävarauksen kanssa? Onko joku/ jotkut näistä paikoista sellaisia, joihin ehdottomasti kannattaa pöytä varata, jos mielii päästä syömään?

Vierailija
18/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 10:55"]Itse sain aikoinaan täältä vinkin mennä 2h+k -ravintolaan, kiitos siitä. Tykättiin kovasti, ja menisin ehdottomasti uudelleenkin. Terveiset Turusta.

[/quote]

mä ainakin olen tätä suositellut täällä ja tykkään edelleen. Intiimi ja kiva paikka :)

Vierailija
19/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Franklya, käytiin siellä vähän aikaa sitten, hyvä palvelu ja hyvät ruuat, drinkkilista (halutiin aperitiivit) ja kysymyksiin ruuasta ja juomista vastattiin asiantuntevasti. Mukavan pienehkö paikka, ei mikään kaikuva sali (en tykkää the Grillistä tuon takia).

Vierailija
20/21 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankly on kesälomalla tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi