Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden kuntokuurin tulokset. Suosittelen!

Vierailija
26.06.2014 |

Lähdin nollasta liikkeelle ja aloin käydä jumpassa 4 kertaa viikossa. Olen 40-v. Neljässä viikossa olen laihtunut vain 2 kg, mutta en olekaan laihiksella, syön ihan tavallisesti. Ylipainoa on kyllä 15kg, joten toivon vähitellen painon putoavan. Yritän syödä terveellisemmin, mutta en ota siitä liikaa paineita nyt alkuun.

Vyötäröstä lähtenyt kuukaudessa 3 cm, takapuolesta 1,5 ja reisistä 1,5cm.

Mutta miten paljon parempi olo mulla onkaan! Olen kuin uudestisyntynyt. Ehkäpä vältän tällä kuurilla diabeteksen ja sydäntaudit. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä kummonen laihtumistulos, saati sentteinäkään... Toivottavasti kuitenkin sama tahti jatkuu, niin tuleehan siinä puolessa vuodessa jo tuloksia aikaan!

Vierailija
2/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 08:59"]

Ei oo kyllä kummonen laihtumistulos, saati sentteinäkään... Toivottavasti kuitenkin sama tahti jatkuu, niin tuleehan siinä puolessa vuodessa jo tuloksia aikaan!

[/quote]

Niin kuin sanoin, tärkeintä on se kunto ja hyvä olo. Olin (ja osittain toki vieläkin olen) täysin rapakunnossa ja se tuntui jo ihan selvästi. Laihtuminen tulee pikkuhiljaa. Terveys ja hyvä olo on nyt pääasia. Aloin jo tosissaan pelätä diabetesta! :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Itse muutin myös elämäntapojani pari vuotta sitten ja on ihmeellistä miten hyvin voi voida ja jaksaa. Ja paino on pudonnut pikkuhiljaa itsestään. Tsemppiä sulle!

Vierailija
4/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:06"]

Hienoa ap! Itse muutin myös elämäntapojani pari vuotta sitten ja on ihmeellistä miten hyvin voi voida ja jaksaa. Ja paino on pudonnut pikkuhiljaa itsestään. Tsemppiä sulle!

[/quote]

Hyvä sinä! Ja minä! :D Niinpä, nyt ei tavoitella mitään ihmetuloksia parissa viikossa vaan pysyvää elämäntapamuutosta. Haluan myös näyttää lapsille hyvää esimerkkiä, se on yksi tärkeä motivaattori. Jos olisin ottanut tähän päälle jonkun kaalikeittokuurin niin koko innostus olisi lopahtanut heti alkuunsa. Hiljaa hyvä tulee! :)

ap

Vierailija
5/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 08:59"]Ei oo kyllä kummonen laihtumistulos, saati sentteinäkään... Toivottavasti kuitenkin sama tahti jatkuu, niin tuleehan siinä puolessa vuodessa jo tuloksia aikaan!

[/quote]

Hidas painonpudotus on parempi kuin pikadieetit. Tuo 2kg meinaa 0,5kg/per vko joten ihan hyvä vauhti. Liikunnasta saa iloa ja voimaa. Kun mieli voi hyvin, niin se näkyy ulospäinkin! :)

Tsemppiä ap! Jatka samaa malliin!

Vierailija
6/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain kuukauden?

Vierailija
7/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap! Varsinkin siitä, jos on hyvä mieli ja motivaatiota jatkaa.:)

Vierailija
8/8 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:38"]

Onneksi olkoon ap! Varsinkin siitä, jos on hyvä mieli ja motivaatiota jatkaa.:)

[/quote]

Kiitos kannustuksesta! Todellakin tarkoitus on jatkaa säännöllistä urheilua. Ja mikä ettei, sehän on kivaa! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän