Dannystä oli tänään juttua Hesarissa, Iltalehdessä ja Seiskassa. Miksi?
Ei kai hän niihin kaikkiin lehtiin ole soitellut ja kutsunut toimittajaa käymään, kuten teki Seiskan suhteen?
Kommentit (24)
Tietenkin on itse soitellut että tulkaas nyt kuvaamaan ja katsokaa kuinka saan nuoria naisia vieläkin! On se alfa
Toimittajat soittelevat kun haluavat juttuja jotka " myyvät". Päivänselvää.
Ne alustaa Helmin tulevaa laulajanuraa alkuun hakemalla ensin julkisuutta. Danny saa tietty provikat.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi hullu pyrkimässa palstahulluksi.
Tämä hullu ohittaa jo äitihullunkin. Olidiko tänä zinccis? Zinccis oli pitkään lataamossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hullu ohittaa jo äitihullunkin. Olidiko tänä zinccis? Zinccis oli pitkään lataamossa.
Zinccis on edelleen suljetulla. Tämä Danny-hullu on uusi
Tämä on joku peräkammarin poika joka tykkää "kypsistä" miehistä. Siksi tää rummutus
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joku peräkammarin poika joka tykkää "kypsistä" miehistä. Siksi tää rummutus
Nykyisin on ihan ok poikien tykätä miehistä.
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on ihan ok poikien tykätä miehistä.
N55
Tämä.
Mies53v
Hyvä aihe. Itse mietin samaa - miten joka lehti kirjoittaa tuosta ped##@##lipapasta. 🤢
koska on kesä ja yritetään hivellä dannyn egoa, jotta hän suostuisi haastatteluun uuden nuorikkonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Avasin palstan juuri. Onko samanlaisia kysymyksiä ollut pitkin päivää? En ihmettelisi. ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aihe. Itse mietin samaa - miten joka lehti kirjoittaa tuosta ped##@##lipapasta. 🤢
Danny on ihqu.
Mies26v
Ja aina tämä Danny-hullu on yhtä hämmästynyt: mitääää onko joku jo tehnyt useita kymmeniä aloituksia tänään???? 🙄 Niin läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Avasin palstan juuri. Onko samanlaisia kysymyksiä ollut pitkin päivää? En ihmettelisi. ap
Mikä sairaus sinulla on ap?
Eikö kukaan huomannut?